ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بازی Candy Crush Saga در سال گذشته ۱ میلیارد دلار درآمد داشته است

بازی Candy Crush Saga در اصل اپلیکیشنی است که می توان به آسانی و به رایگان آن را از فروشگاه های مختلف دانلود کرد و ساعت ها با آن سرگرم شد. این بازی محبوب در ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۰:۳۷

بازی Candy Crush Saga در اصل اپلیکیشنی است که می توان به آسانی و به رایگان آن را از فروشگاه های مختلف دانلود کرد و ساعت ها با آن سرگرم شد. این بازی محبوب در سال گذشته درآمدی ۱.۳۳ میلیارد دلاری را برای کمپانی توسعه دهنده اش یعنی King به همراه داشته و نکته ی جالب اینجاست که این رقم قابل توجه تنها از طریق خرید های درون اپلیکیشنی حاصل گشته است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در حالیکه آمار و ارقام های درآمدی مرتبط به برترین اپلیکیشن کمپانی King به شدت جذاب و قابل توجه به نظر می رسند ولی بررسی ها نشان می دهد که میزان خریدهای درون اپلیکیشنی کاربران در حین بازی Candy Crush Saga رو به کاهش بوده و این روند نزولی سرعت بالایی به خود گرفته است.

بازی مورد بحث در شش ماهه انتهایی ۲۰۱۳ به تنهایی درآمدی ۱.۰۴ میلیارد دلاری را برای توسعه دهندگانش به همراه داشت و در سه ماهه سوم ۲۰۱۳ درآمد حاصله از آن برابر با ۵۵۱ میلیون دلار بود. اما تقریباً از انتهای همین بازه زمانی Candy Crush و درآمد آن دچار تنزل شده اند و در هر سه ماهه ارقام اعلام شده نسبت به فصل قبلی کمتر بوده اند.

در سه ماهه چهارم ۲۰۱۳ شرکت کینگ درآمدش از اپلیکیشن پیش تر اشاره شده به ۴۹۳ میلیون دلار رسید و در فصل های مالی مرتبط به ۲۰۱۴ نیز ارقام به دست آمده به ترتیب برابر با ۴۲۹.۵ میلیون، ۳۶۰.۵ میلیون، ۲۷۷.۴ میلیون و ۲۶۳.۸ میلیون دلار بوده اند.

معمولا وقتی اپلیکیشن هایی مانند Candy Crush دچار افت درآمد می شوند کمپانی های مرتبط به آنها دچار چالش هایی جدی می گردند و نیازمند این هستند که این درآمد را به نحوی جایگزین نمایند. مشکل در اینجاست که ۹۷.۷٪ از کاربران کینگ گیم به صورت مجانی بازی را دنبال می کنند و تنها ۲.۳٪ از آنها هستند که سبب می شوند کسب درآمد کمپانی مذکور ادامه داشته و حیاتش بقا یابد.

تحلیل گرانی که خوشبین تر هستند معتقدند اهالی کینگ هنوز فرصت دارند و می توانند از پتانسیل آن ۹۷.۷ درصد کاربران استفاده کرده و به شکلی راضیشان نمایند تا برای تفریح بیشتر هزینه کنند. باید منتظر ماند و دید خالقین Candy Crush می توانند راه حل مناسب را پیدا کنند و یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • Ali
    Ali | ۲۷ بهمن ۱۳۹۳

    1.33 میلیارد دلار؟؟؟!!
    ینی بیشتر از فروش فیلم آواتار یا بازی کال آف دیوتی؟!

  • Behnam
    Behnam | ۲۶ بهمن ۱۳۹۳

    كندى كرش رو چند ساله دارم ولى فرصت درستى پيش نيومده كه درگيرش بشم! عجيبه بله، ولى خب علاقه به بعضى بازيها تو كاربرها باهم متفاوته، ولى پرطرف داره بازيش.

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۲۶ بهمن ۱۳۹۳

    تنها بازیه که دوس داشتم داشته باشم و روی گوشیم فقط همینو دارم یه جوری خیلی باهاش حال میکنم آرومم میکنه

  • esin
    esin | ۲۶ بهمن ۱۳۹۳

    فکر میکنین این بازی اگه تو ایران ساخته میشد چه بلایی سرش میومد
    اره اول فرهنگ دوم شانس

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی