ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

همراه اول
تکنولوژی

معاون رگولاتوری: همراه اول برای رفع اختلال تا 10 اسفند مهلت خواست

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از درخواست تازه همراه اول برای رفع مشکلات شبکه اش در کشور خبر داد و اظهار کرد: شرکت ارتباطات سیار برای برطرف سازی اختلالات خود تا 10 اسفند ...

حامد قاسمی نراقی
نوشته شده توسط حامد قاسمی نراقی | ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۶:۳۰

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از درخواست تازه همراه اول برای رفع مشکلات شبکه اش در کشور خبر داد و اظهار کرد: شرکت ارتباطات سیار برای برطرف سازی اختلالات خود تا 10 اسفند ماه سال جاری زمان خواسته است. این در حالی است که حدود دو هفته قبل، مدیر عامل مخابرات ایران، پایان سال را زمان برطرف شدن اختلالات تلفن همراه در شبکه این اپراتور دانسته بود.

غلامرضا داداش زاده با بیان این مطلب گفت: بر اساس آخرین هماهنگی ها و مذاکرات با همراه اول، قرار شده برای حل مشکلات مربوط به آنتن دهی تا دهم اسفند به این شرکت فرصت داده شود.

او ادامه داد: به هر حال این اپراتور ملزم است برای توسعه شبکه 3G در کشور، فعالیت های خود را دنبال کند و گاهی پروژه های گسترش فناوری، اختلالاتی به همراه دارد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بیان کرد: بررسی هایی که ما روی شاخص های همراه اول داشتیم گویای آن است که وضعیت خدمات این اپراتور نسبت به آبان ماه بهبود قابل توجهی پیدا کرده.

وی در این رابطه توضیح داد: ما در رگولاتوری، به صورت متناوب و تصادفی با برخی از مشترکان تلفن همراه تماس گرفته و نظرات آنها در خصوص خدمات اپراتورشان را دریافت می کنیم. بر اساس اطلاعات کسب شده در این روش، اوضاع همراه اول طی ماه‌ های گذشته بهتر گردیده اما همانطور که اشاره شد، عملیات توسعه‌ ای گاهی اوقات مشکلاتی را نیز به دنبال دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • حامد لند
    حامد لند | ۲۸ بهمن ۱۳۹۳

    تو منطقه دیباجی جنوبی گند زده، گندی زده که 1 ماهه همه بچه های ما رفتن سیمکارت عوض کردن و نوع ارتباطتشون رو 2G کردن تا تازه بتونن آنتن داشته باشن.... افتضاح شده همراه اول!!!!!!

  • محمد
    محمد | ۲۶ بهمن ۱۳۹۳

    جان هرکی دوست داری انتن دهی رو درست کن 3g نمیخوایم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی