ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معمای پرپیچ و خم لوله ها را در Plumber 2 حل کنید

لوله کشی از آن دسته مشاغل هیجان انگیزی نیست که از کودکی آرزویش را داشته ایم، با این حال کمی سر و کله زدن با لوله های پرپیچ و خم در بازی ها می تواند کار ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۰

لوله کشی از آن دسته مشاغل هیجان انگیزی نیست که از کودکی آرزویش را داشته ایم، با این حال کمی سر و کله زدن با لوله های پرپیچ و خم در بازی ها می تواند کار جذابی باشد. استودیوی Magma Mobile با عرضه دومین نسخه بازی Plumber، دوباره شما را در نقش یک لوله کش قرار داده تا با مهندسی لوله ها آب را در آن ها به جریان بیندازید.

در ادامه مطلب، با دیجیاتو همراه باشید. 

Plumber 2 یک بازی فکری است، بنابراین تمرکز و حوصله بسیار بالای شما را می طلبد. در هر مرحله یک سیستم لوله کشی نامنظم پیش روی تان قرار گرفته که باید با چرخاندن و اتصال لوله ها به هم، مسیر صحیحی بسازید تا آب از ستون سمت چپ به ستون سمت راست تصویر منتقل شود.

Plumber 2-2

البته داخل بعضی از لوله ها موجودات شناوری هم هستند که گاهی هدف هر مرحله قرار می گیرند. بدین معنی که باید لوله ها را طوری پشت هم ردیف کنید که این موجودات با جریان آب به ستون بعدی منتقل شوند.

هر چقدر مسیر لوله کشی شما موجودات بیشتری را در بر بگیرد، امتیاز بالاتری را هم برای آن مرحله کسب می کنید. بازی دارای یک مود آرکید هم هست که باید در مدت زمانی محدود، تا می توانید بین ستون راست و چپ آب را به جریان بیندازید که هر انتقال موفقیت آمیز، یک امتیاز به مجموع امتیازات شما خواهد افزود.

تعداد مراحل Plumber 2 از عدد هزار هم فراتر است، بنابراین اگر طاقت حل معماهای سختش را داشته باشید می تواند تا ماه ها شما را سرگرم کند. این بازی فکری فعلا برای اندروید عرضه شده اما انتشار نسخه هایی از آن برای ویندوزفون و iOS نیز دور از انتظار نیست.

Plumber 2

Plumber 2

سازنده: Magma Mobile قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 15 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • کیپ کالم
    کیپ کالم | ۲۶ بهمن ۱۳۹۳

    ذهن دیگه نمیکشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی