ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مروری بر دنیای بازی های ویدیویی در هفته ای که گذشت [19 بهمن-26 بهمن]

دنیای بازی های ویدیویی گستردگی خاص خود را دارد و کمتر پیش آمده که در دیجیاتو بتوانیم از گوشه به گوشه ی این دنیای خوش رنگ و جذاب برای تان بگوییم. تمرکز بیشتری روی اخبار ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ | ۲۱:۰۰

دنیای بازی های ویدیویی گستردگی خاص خود را دارد و کمتر پیش آمده که در دیجیاتو بتوانیم از گوشه به گوشه ی این دنیای خوش رنگ و جذاب برای تان بگوییم. تمرکز بیشتری روی اخبار مهم، کنفرانس ها و اتفاقات جریان ساز داشتیم اما این بار به گونه ای متفاوت، دنیای بازی را در می نوردیم.

از گوشه کنار این صنعت جذاب اخبار متنوعی هر روز می شنویم که شاید کمتر فرصتی پیش آید در مورد آن ها صحبت کنیم. شرکت های بزرگ و کوچک، افرادی را تحت اختیار می گیرند، بازی هایی تایید می شوند و جنجال های خبری رخ می دهد. شایعات هر روز در گوش ها زمزمه می شود و برخی به حقیقت می پیوندد در حالی که بسیاری دیگر کذب محض هستند.

پست مورد نظر، به آمار فروش و گزارش های مالی شرکت ها خواهد پرداخت و نیم نگاهی بر شیوه مدیریت کمپانی ها در صنعت پر زرق و برق بازی های ویدیویی دارد. اگر می خواهید بیشتر با گوشه و کنار دنیای رنگارنگ ما گیمرها آشنا شوید، بسته جمع بندی هفته را تقدیم تان می کنیم.

نینتندو، مایکروسافت و سونی با کنسول های شان تنها سوژه های خبری ما نیستند. به دنیای بازی سازان مستقل سفر می کنیم و از استودیوهای کوچک شان هم اخباری به اطلاع تان می رسانیم. بازی های موبایل هم در انحصار هفت سنگ و پست های روزانه نیستند. اگر به دنبال تریلر بازی محبوب تان هستید، شاید در این پست آن ها را پیدا کنید و اگر می خواهید بدانید چه بازی هایی در هفته پیش رو منتشر می شوند، ما به شما خواهیم گفت.

در جمع بندی اخبار دنیای بازی، هر هفته مروری بر اخبار مهم صنعت ویدئوگیم در شرق و غرب داریم. البته، همچون گذشته اخبار مهم را سریعا به اطلاع تان خواهیم رساند اما به هر حال یک جمع بندی کلی از هفته ای که گذشت می تواند جامع و کامل باشد.

در ادامه با دیجیاتو و جمع بندی هفته همراه باشید.

بتسدا برای اولین بار در E3 امسال کنفرانس خواهد داشت

BethesdaE32015

بالاخره اتفاق افتاد. یک ناشر بزرگ دیگر هم به جمع 5 کمپانی اصلی حاضر در E3 پیوست. Bethesda، ناشر و خالق بازی های بسیاری چون سری The Elder Scrolls، ولفنشتاین، Fallout و بسیاری دیگر، امسال قرار است در E3 کنفرانسی برگزار کرده و به شکل مستقیم با مخاطبین اش ارتباط برقرار کند.

The Elder Scrolls Online تا مدتی دیگر به کنسول های نسل هشتیم خواهد آمد و اشتراک ماهانه آن حذف خواهد شد، Doom جدید در دست توسعه است و همه ما می دانیم که Fallout جدید هم باید کم کم نمایش داده شود.

این ناشر تنها صاحب چندین عنوان کوچک و بزرگ نیست و به راحتی می تواند کنفرانسی 1 ساعته و پر از سورپرایز و هیجان را برای کاربران رقم بزند.

کنفرانس بتسدا از طریق کانال توییچ این شرکت نمایش داده خواهد شد. تاریخ برگزاری آن نیز شنبه، 14 ژوئن 2015 است. به نظر شما بتسدا چه عناوینی را در پر مخاطب ترین نمایشگاه سال 2015 به نمایش در خواهد آورد؟

مولینیو: Godus همچنان قرار است عرضه شود

MolyneuxGodus0210-610

پیتر مولینیو در پاسخ به پرسشی مربوط به وضعیت پروژه Godus پاسخی جالب داد. وی که چند سال پیش از مایکروسافت جدا شد و استودیو 22Cans را تاسیس کرد، حالا می گوید که اشتباهات زیادی در ارتباط با Godus مرتکب شده و حالا دیگر شباهتی به پروژه ابتدایی ندارد اما هنوز امیدی برای ادامه وجود دارد.

مولینیو و نازینسکی، طراحان این بازی در پاسخ به پشتیبانان پروژه در کیک استارتر، افرادی که فکر می کنند مولینیو از مسئولیت های خود سر باز زده و قبول نمی کند کارهای اشتباهی انجام داده و بازیکنان را مقصر می داند، گفتند: "اول از همه، فکر نمی کنم که تقصیری بر دوش بازیکنان باشد. چرا که می دانید ما تمام نظرات چه مثبت و چه منفی را مورد تقدیر قرار می دهیم. به هر صورت، من تمام تقصیرها را می پذیرم و بر دوش خود می بینم."

با وجود تمامی اشتباهات در مسیر توسعه بازی، مولینیو هنوز هم قرار است Godus را به بازار عرضه کرده و از فاز Steam Early Access خارج کند.

Awesome Games Done Quick امسال 9.4 میلیون بازدید کننده داشت

gamesdonequick_610

Awesome Games Done Quick، مسابقاتی است که به صورت سالانه برگزار می شود و بازیکنان مختلفی از سراسر دنیا به هدف جمع آوری کمک های مالی برای مصارف خیریه، به انجام بازی می پردازند. در این مسابقات، هدف بسیار ساده است: در سریع ترین زمان ممکن یک بازی را به پایان برسانید. در سال 2015، این مسابقات تقریبا 2 برابر بیشتر از سال گذشته مخاطب داشت و حالا آمار و ارقامی از آن منتشر شده که جالب توجه است.

وبسایت توییچ اینفوگرافیک زیر را منتشر کرده تا سطح محبوبیت مسابقات را به مخاطبین خود نشان دهد. این اتفاق، مجموعا 1.58 میلیون دلار به بنیان جلوگیری از سرطان کمک مالی شد و 9.4 میلیون کاربر منحصر به فرد به تماشا نشستند.

AGDQTwitch

تعداد بازی های نمایش داده شده 29.2 میلیون بوده که در قیاس با 1.15 میلیون سال اول برگزاری مسابقات، 2012، رقم شگفت انگیزی است.

به طور متوسط، هر مخاطب بیش از 1 ساعت و نیم به تماشای بازی ها نشسته و این تعداد از کاربران بیش از 3 میلیون پیام با یکدیگر رد و بدل کرده اند. آمار جالبی است.

دارپا از آکیلس ریفت برای یک کار مربوط به امنیت سایبری استفاده می کند

DARPAOR-610

لزلی اشتال، یکی از مجریان شبکه CBS در برنامه ای 60 دقیقه ای به سراغ دارپا یا سازمان پروژه های تحقیقاتی پیشرفته دفاعی آمریکا رفت و تکنولوژی های موجود در این آژانس را مورد بررسی قرار داد. این سازمان در توسعه اینترنت، GPS و حتی تکنولوژی سیری اپل هم نقش موثری داشته.

دان کاوفمن، یکی از کارکنان این سازمان، زمانی که برای Dreamworks Interactive کار می کرد، به توسعه سری Medal of Honor کمک شایانی کرد. حالا، این سازمان به سراغ تکنولوژی جدیدی رفته که اخیرا نام آن را بسیار زیاد می شنویم.

مشخص نیست دقیقا چه پروژه ای در حال توسعه است اما می دانیم که در ارتباط با دفاع سایبری خواهد بود. وقتی از وی در مورد اینترنت و ناامنی پرسیده شد دان کاوفمن اینگونه پاسخ داد: "من فکر نمی کنم که اینترنت خراب شده باشد. فکر می کنم چیزهایی که روی اینترنت قرار می دهیم خراب هستند. ما دستگاه های بسیاری را در معرض آن قرار می دهیم که امنیت ندارند."

و وقتی از وی پرسیده شد منظورش دقیقا چه دستگاه هایی است، وی پاسخ داد: "همه چیز."

Playtonic Games توسط اعضای قدیمی Rare تاسیس شد

raredeveloperproj_610

یکی از برنامه نویسان Donkey Kong Country، یک طراح کاراکتر از Banjo-Kazooie و چندی از اعضای سابق استودیو Rare حالا استودیو جدیدی را تاسیس کرده اند. این استودیو که Playtonic Games نام دارد، هنوز چیز جدیدی برای ارائه ندارد جز این تصویری که در بالا می بینید و جمله: "چه کسی آنجا قایم شده؟"

اولین بازی این استودیو که فعلا Project Ukulele نام دارد هنوز نام قطعی ندارد و اطلاعاتی هم در مورد آن منتشر نشده.

برای دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون این استودیو می توانید به وبسایت Playtonic Games مراجعه کنید.

ویژگی مربوط به اسکرین شات گرفتن روی اکس باکس وان حالا روی کیت های توسعه در دسترس است

XB1ScreenDevkit-610

یک قدم دیگر به تصویر برداری از بازی ها روی اکس باکس وان نزدیک شدیم. این ویژگی که در لیست اولویت های اسپنسر و تیم اکس باکس قرار گرفته بود، حالا روی کیت های توسعه در دسترس است و کسانی که این کیت ها را در اختیار دارند می توانند از آن برای بازی های خود استفاده کنند.

هفته پیش فیل اسپنسر در توییتر خود نوشت: "خوب است که می توانم این کار را روی کیت توسعه اکس باکس وان خودم انجام دهم." و عکسی را در این ارتباط منتشر کرد.

انتظار می رود در آپدیت بعدی اکس باکس وان، که احتمالا ماه بعد عرضه خواهد شد، این قابلیت برای تمامی کاربران کنسول در دسترس باشد.

Resident Evil HD Remake سریع ترین فروش دیجیتالی تاریخ روی PSN را رقم زد

REChrisJill-610

چندی پیش، بازسازی نسخه اول Resident Evil برای پی سی و کنسول های نسل هفتمی و هشتمی عرضه شد که آمار اخیر کپکام نشان از استقبال بی سابقه دارد. این عنوان که خود به نوعی بازسازی نسخه بازسازی شده (!) گیم کیوب به حساب می آید، حالا رکورد سریع ترین فروش دیجیتالی یک بازی روی پلی استیشن نتوورک را شکسته است.

طرفداران در حال حاضر تقاضای بازسازی نسخه دوم این سری را دارند اما فعلا خبری از کپکام نیست. درآمدی بالا از محصولی تولید شده چیزی نیست که کپکام از آن صرف نظر کند.

6 میلیون نفر در بتای دوم بتلفیلد هاردلاین شرکت کردند

bh6.9hands610

در طول یک هفته ای که دومین بتای بتلفیلد هاردلاین در جریان بود، 6 میلیون نفر وارد سرورهای آن شده و به انجام بازی پرداختند. استیو پاپوتسیس، از استودیو ویسرال گیمز در رابطه با انتقادها واکنش جالبی داشت. وی گفت با وجود اینکه فقط 5 هفته تا عرضه بازی باقی مانده، اما در نظر داریم که انتقادهای اساسی را اولویت بندی کرده و سپس به بازی اضافه کنیم یا تغییرشان دهیم.

نتیجه این خواهد شد که در روز اول، احتمالا شاهد چند گیگابایت آپدیت خواهیم بود. مشابه همین اتفاق چند روز پیش برای Evolve افتاد و 3 گیگابایت آپدیت اضافه در روز اول برای بازی آمد.

بتلفیلد هاردلاین در تاریخ 17 مارس، چند روز مانده به نوروز 94 برای پی سی، پلی استیشن 4، اکس باکس وان، پلی استیشن 3 و اکس باکس 360 عرضه خواهد شد.

پروژه Shadow Realm استودیو Bioware کنسل شد

617x

به همین سادگی، پروژه ای که تحت عنوان Shadow Realms معرفی شده بود حالا کنسل شده و احتمالا تمام نیروهای استودیو Bioware در حال کار روی Mass Effect بعدی هستند.

این عنوان که قرار بود به صورت 4 نفره آنلاین قابل بازی باشد در نمایشگاه گیمزکام معرفی شد. الکترونیک آرتز و Bioware بدون هیچ مقدمه ای این عنوان را کنسل کرده اند اما جو خبری Mass Effect بعدی، هیچ نگرانی ای برای طرفداران به وجود نیاورده.

الکترونیک آرتز از شعبه مونترال افرادی را اخراج کرد

army610

شعبه مونترال الکترونیک آرتز با خانه تکانی ای اساسی رو به رو شد. این ناشر می گوید اخراج شدن کارکنان صدمه ای به پروژه های در حال توسعه نمی زند.

سخنگوی این کمپانی در ایمیلی به خبرگزاری ها گفت: "ما تغییری در تعداد کارمندان مان در شعبه مونترال ایجاد کردیم تا برطبق برنامه های توسعه و سرویس هایی که ارائه می دهیم پیش رویم. تعداد اندکی از کارکنان تحت تاثیر این اتفاق قرار گرفتند. ما با آن ها رابطه نزدیکی داریم و مطمئن خواهیم شد که در انتقال شغلی موفق باشند. تیم های EA Montreal شامل Bioware روی پروژه های هیجان انگیزی کار می کنند و EA متعهد به ساخت بازی های بزرگ در شعبه استودیوهای مونترال است."

استودیوهای EA Montreal بازی هایی چون سری Army of Two، اولین نسخه از SSX و ورژن Wii بازی Need for Speed: Nitro را تولید کرده اند. علاوه بر این، چند بازی موبایل هم توسط آن ها تولید شده.

آمار مالی یوبیسافت اعلام شد

sword610

یوبیسافت سومین فصل سال مالی 2014-2015 خود را به اتمام رساند و نوبت به دیدن اعداد جدید است.

Assassin's Creed Unity و Assassin's Creed Rogue مجموعا تا به امروز روی 5 پلتفرم عرضه شده اند و توانسته اند 10 میلیون تقاضا داشته باشند. این عدد برای فار کرای 4 روی 7 میلیون ایستاده و The Crew هم تنها کمتر از 2 میلیون مخاطب دارد.

عناوین بزرگ دیگر این ناشر مثل Just Dance و Watch Dogs هر کدام به ترتیب 4 و 10 میلیون نسخه فروش رفته اند. همین مسئله سبب می شود که Watch Dogs دومین IP جدید پرفروش در خاک آمریکا باشد.

احتمالا در مورد The Division سوالاتی دارید. یوبیسافت می گوید این عنوان طی سال مالی پیش رو عرضه می شود که به طور کلی، تمام سال 94 و ده روز ابتدایی سال 95 را پوشش می دهد.

همچنین، Assassin's Creed جدید و Rainbow Six Siege قرار است برای همین سال مالی پیش رو عرضه شوند. به نظر می آید که سال 2015 برای یوبیسافت پر بازده باشد.

فیلم Assassin's Creed در مرحله ساخت است

acreeddef_610

شاید این تیتر را ده ها بار دیده باشید. فلان فیلم بالاخره به مرحله ساخت رسید. چند ماه دیگر احتمالا بشنوید توسعه فلان فیلم کنسل خواهد شد. اما بگذارید در این مورد خوش بین باشیم. فیلم Assassin's Creed در حال ساخت است و مایکل فاسبندر یکی از شخصیت های اصلی این فیلم خواهد بود.

در جلسه ای که پیرامون بررسی 3 ماهه مالی اخیر برگزار شد، تاریخ روی پرده رفتن این فیلم، سال 2016 اعلام شد.

آمار ماه ژانویه NPD اعلام شد

Dying Light June 11 610

پلی استیشن 4 باز هم به صدر جدول بازگشت و لقب پرفروش ترین کنسول ماه را از آن خود کرد. مجموع فروش کنسول به 18.5 میلیون واحد در سراسر جهان رسیده و مجموعا 81.8 میلیون واحد بازی به فروش رسیده است.

فروش نرم افزاری به شرح زیر است (فروش بیشتر از آن پلتفرمی است که ابتدا جلوی نام بازی آمده و پلتفرم آخر هم کمترین فروش را برای بازی به ارمغان آورده است):

  • Dying Light – PS4, Xbox One, PC
  • Call of Duty: Advanced Warfare – Xbox One, PS4, 360, PS3, PC
  • Grand Theft Auto 5 – Xbox One, PS4, 360, PS3
  • Minecraft – ۳۶۰, PS3, Xbox One, PS4
  • NBA 2K15 – Xbox One, PS4, 360, PS3, PC
  • Super Smash Bros. – Wii U, 3DS
  • Far Cry 4 – PS4, Xbox One, 360, PS3, PC
  • Madden NFL 15 – Xbox One, PS4, 360, PS3
  • Destiny – Xbox One, PS4, 360, PS3
  • FIFA 15 – PS4, Xbox One, 360, PS3, Wii, Vita, 3DS

از گزارشی که چندی پیش منتشر کردیم می خوانیم:

مجموع درآمد این صنعت در آمریکای شمالی به ۶۶۲٫۱ میلیون دلار در ماه ژانویه رسید که نسبت به ۶۲۵٫۷ میلیون سال گذشته شاهد ۵ درصد کاهش بود.

علت این افت ۵ درصدی، عمدتا به دلیل کاهش تمایل بازار به خرید سخت افزار بوده. سال گذشته، درآمد صنعت بازی از سخت افزار ۲۳۹٫۶ میلیون بود که امسال به ۱۸۵٫۵ میلیون رسیده، کاهش ۵۴ میلیون دلاری یا به عبارتی ۲۳ درصدی.

Mass Effect 4 دارای بخش مالتی پلیر خواهد بود

leviathanimpressions610

استودیو Bioware آماده استخدام افراد با سابقه در زمینه شکل دهی مالتی پلیر برای قسمت بعدی Mass Effect است. کریس وین، مدیر پروژه در توییتر خود اعلام کرد همین حالا آماده استخدام تهیه کننده برای ساخت قسمت آنلاین Mass Effect بعدی هستند و مراحل ساخت به صورت جدی شروع شده است.

قسمت چند نفره Mass Effect 3 بسیار مورد استقبال قرار گرفت و افزودن ایده های جدید در قالب قدیمی می تواند برای کاربران خوشایند باشد.

Assassin's Creed Golden Age چیست؟

ACGA-610

چند روز پیش، اطلاعاتی در مورد یک Assassin's Creed جدید در سطح اینترنت منتشر شد که از آن تحت عنوان Golden Age یاد می شد. اما Golden Age یک پروژه جدید در دل استودیوهای یوبیسافت نیست و حتی می شود گفت که ما آن را بازی کرده ایم.

گیم اینفورمر در این مورد به یوبیسافت ایمیلی فرستاد و جوابی بدین صورت دریافت نمود: "پیش از اینکه ما یک بازی را رسما به دنیا معرفی کنیم، از یک نام رمز یا عنوان موقت استفاده می کنیم تا به صورت داخلی از آن استفاده نماییم. Assassin's Creed Golden Age نام داخلی برای Assassin's Creed IV Black Flag بوده. این نام عنوانی جدید از سری Assassin's Creed نیست."

اما در هر صورت، Assassin's Creed Victory عنوان جدید از این سری است که برای سال آینده برنامه ریزی شده. چند وقت پیش به صورت اتفاقی اطلاعاتی از آن لو رفت و به ناچار، یوبیسافت هم آن را تائید نمود.

بخش "یک بار بپرداز و بازی کن" به اپ استور اضافه شد

AppStorePOP-610

عنوان Free to Play ممکن است اندکی گول زننده باشد. یک بازی را به رایگان دانلود می کنید اما پس از اینکه وارد آن شدید متوجه ده ها خرید درون برنامه ای می شوید. شاید بزرگسالان با این مسئله کنار آیند اما کودکان متوجه نیستند. به محض اینکه با واژه "رایگان" رو به رو شوند، خیال شان از بابت خرج اضافه گذاشتن روی دست والدین راحت می شود اما یک کارت اعتباری متصل شده به حساب کاربری می تواند معادلات را به هم بریزد.

اخیرا بخش جدیدی به اپ استور اضافه شده که بازی های پولی را از بازی هایی با پرداخت درون برنامه ای جدا می کند. در بخش "یک بار بپرداز و بازی کن"، با بازی هایی رو به رو هستید که از شما مبلغ اولیه را دریافت کرده و از آن پس تمامی محتواهای درون بازی رایگان است.

در این قسمت می توانید بازی هایی چون Bastion، بنر ساگا یا XCOM را پیدا کنید. با استفاده از هر دستگاهی که روی آن iOS نصب است، می توانید به آیتونز متصل شده، بازی را خریداری کرده و سپس به انجام آن ها بپردازید.

کارگردان PlanetSide 2 از استودیو Daybreak استعفا داد

Planetside2PS4Jan-610

کمپانی Daybreak Games از زمان تغییر نام و پیوستن به خانواده جدید و رهایی از بند ژاپنی ها با خانه تکانی هایی رو به رو بوده. آخرین بار شنیدیم که ده ها نفر باید شغل فعلی خود را ترک بگویند تا استودیو به درآمدزایی برسد اما حالا نوبت به متیو هیگبی، کارگردان بازی PlanetSide 2 رسیده تا از سمت خود استعفا دهد.

هیگبی درون پستی روی وبسایت Reddit گفت: "امروز آخرین روز کاری من در Daybreak Games و تیم PlanetSide 2 بود. این حرکتی است که برای مدت ها در نظر داشتم انجام اش دهم و سازمان دهی دوباره، فرصت مناسب خروج را به من داد.

PlanetSide 2 قرار است امسال به صورت رسمی برای پلی استیشن 4 عرضه شود اما هنور خبری از آمدن این عنوان روی اکس باکس وان نیست. با توجه به این تغییر جبهه، هیچ بعید نیست که طی چند ماه آینده خبری هم در این ارتباط بشنویم.

کارگردان Batman: Arkham Origins به استودیو DICE پیوست

ericholmes_610

اریک هولمز، کارگردان Batman: Arkham Origins و طراح Gears of War 3 و Prototype امروز به سِمَت جدیدی در استودیو DICE دست پیدا کرد.

وی از دوشنبه پیش رو در استکهلم سوئد مستقر خواهد شد و به توسعه بازی در این استودیو شهیر خواهد پرداخت. علاوه بر عناوین فوق، وی طراح اصلی عنوان The Incredible Hulk: Ultimate Destruction هم بوده است. وی همچنین در توسعه موتور Unreal 4 به اپیک گیمز هم کمک کرده.

البته وی شخص نکرده که شغل جدید اش در استودیو DICE چه خواهد بود و آیا روی سری بتلفیلد کار خواهد کرد، یا Mirror's Edge و یا Star Wars: Battlefront. شاید هم DICE به قدری بزرگ شده که می خواهد پروژه ای کاملا جدید را استارت بزند.

 

سیستم های پیشنهادی هفته

  • سیستم مورد نیاز برای اجرای Assassin's Creed Rogue

ss_221f6e993cdfc946eb1d61129b535d9d18b1c603.600x338

حداقل سیستم مورد نیاز:

  • سیستم عامل: Windows 7 SP1 or Windows 8/8.1 - 64bit versions only-
  • پردازنده: Intel Core2Quad Q6600 @ 2.4 GHz or AMD Athlon II X4 620 @ 2.6 GHzH
  • مموری: 2 GB RAM
  • گرافیک: nVidia GeForce GTS450 or AMD Radeon HD5670 (1024MB VRAM) or Intel HD4600
  • دایرکت اکس: Version 10
  • فضای مورد نیاز: 12 گیگابایت
  • کارت صدا: DirectX Compatible Sound Card with latest driver
  • نکات اضافه: Supported Video Cards at time of release: NVIDIA GeForce GTS 450 or better, GeForce 500, 600, 700, 900 series / AMD Radeon HD 5670 or better, Radeon HD 6000, 7000, R7, R9 series / Intel HD4600, HD5200 / Note: Laptop versions of these cards may work but are NOT officially supported.
  • سیستم مورد نیاز برای اجرای Evolve

ss_3465758a75617a079a2ef53d2207a4542acf4f02.600x338

حداقل سیستم مورد نیاز:

  • سیستم عامل: Windows 7 64-bit
  • پردازنده: Core 2 Duo E6600 / Athlon 64 X2 6400
  • مموری: 4 GB RAM
  • گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 560 / ATI Radeon HD 5770
  • دایرکت اکس: Version 11
  • فضای مورد نیاز: 50 گیگابایت
  • کارت صدا: DirectX Compliant Sound card

سیستم پیشنهادی:

  • سیستم عامل: Windows 7 64-bit
  • پردازنده: Core i7-920 / A8-3870K
  • مموری: 6 GB RAM
  • گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 670 / ATI Radeon R9 280
  • دایرکت اکس: Version 11
  • فضای مورد نیاز: 50 GB available space
  • کارت صدا: DirectX Compliant Sound card
  • سیستم مورد نیاز برای اجرای Grow Home

ss_706589a516c821ac285c19b7ee2668b63c3a4d48.600x338

حداقل سیستم مورد نیاز:

  • سیستم عامل: Windows 7 SP1 or Windows 8/8.1 - both 32 and 64bit versions
  • پردازنده: Intel Core2Duo E7300 @ 2.5 GHz or AMD Athlon II X2 240 @ 2.8 GHz
  • مموری: 2 GB RAM
  • Graphics: nVidia GeForce GTS 450 or AMD Radeon HD5670 (1024MB VRAM)
  • دایرکت اکس: Version 9.0c
  • شبکه: Broadband Internet connection
  • فضای مورد نیاز: 1 گیگابایت
  • کارت صدا: DirectX Compatible Sound Card with latest drivers
  • نکات اضافه: Best played with a gamepad

سیستم پیشنهادی:

  • سیستم عامل: Windows 7 SP1 or Windows 8/8.1 - both 32 and 64bit versions
  • پردازنده: Intel Core i3 550 @ 3.0 GHz or AMD Phenom II X4 955 @ 3.2 GHz
  • مموری: 4 GB RAM
  • گرافیک : nVidia GeForce GTX560Ti or AMD Radeon HD6870 - 1024MB VRAM
  • فضای مورد نیاز: 1 گیگابایت
  • کارت صدا: DirectX Compatible Sound Card with latest drivers
  • نکات اضافه: Best played with a gamepad

بازی های مهمی که این هفته عرضه می شوند

2051289-718917_20130820_004

  • Dead or Alive 5: Last Round - پلی استیشن 3، پلی استیشن 4، اکس باکس 360، اکس باکس وان - 17 فوریه - 28 بهمن
  • Total War: Attila - پی سی، مک - 17 فوریه - 28 بهمن
  • The Order: 1886 - پلی استیشن 4 - 20 فوریه - 1 اسفند
  • Kirby and the Rainbow Curse - نینتندو Wii U - 20 فوریه - 1 اسفند
  • Resident Evil 2 Revelation - پی سی، پلی استیشن 3، پلی استیشن 4، پلی استیشن ویتا، اکس باکس 360، اکس باکس وان - 24 فوریه - 5 اسفند
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • armin_sedaghat
    armin_sedaghat | ۲۷ بهمن ۱۳۹۳

    چند روزه محوه age of dragon Inquisition هست, خوده زندگیه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی