ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پرانتزها از نام پرچمدار آتی HTC حذف خواهند شد

گزارشی که در اواخر روز جمعه گذشته منتشر شد، حاوی اطلاعاتی جدید در مورد پرچمدار بعدی کمپانی اچ تی سی، (One (M9، است که انتظار می رود در MWC 2015 رونمایی شود. بر این اساس، ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۰

گزارشی که در اواخر روز جمعه گذشته منتشر شد، حاوی اطلاعاتی جدید در مورد پرچمدار بعدی کمپانی اچ تی سی، (One (M9، است که انتظار می رود در MWC 2015 رونمایی شود.

بر این اساس، کمپانی مورد بحث در نظر دارد که پرانتزها را از اسم این تلفن هوشمند حذف نماید و در عوض از نام HTC One M9 برای آن استفاده نماید.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

خبر بعدی هم پیشتر به واسطه توئیتی که از سوی اچ تی سی منتشر گردید، به تأیید رسید. بر این اساس، کمپانی یاد شده در نظر دارد که برای تبلیغ پرچمدار آتی اش از عبارت «One life» یا یک زندگی استفاده نماید.

چند ساعت پس از انتشار این اطلاعات، کمپانی مذکور تبلیغی را برای تلفن هوشمند یاد شده با هشتگ #OneLife منتشر نمود که خود، گواهی بر این امر است.

در این تبلیغ از شما خواسته شده که از میان سه تصویر پیشنهادی یکی را که احتمالا بخشی از بدنه One M9 است انتخاب نموده و بقیه قسمت های آن را تکمیل نمایید.

در نهایت طرحی که مورد تأیید کمپانی سازنده واقع شود، احتمالا در کنفرانس خبری آن که قرار است در تاریخ 10 اسفند برگزار شود، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

این شرکت اعلام کرده که برای تبلیغ One M9 حضور پر رنگی در رسانه های اجتماعی پیدا خواهد کرد که احتمالا این اقدام، با هدف خارج نمودن گلکسی S6 سامسونگ از مرکز توجهات صورت می پذیرد.

امسال کمپانی اچ تی سی تلاش کرد که علیرغم وجود شایعات متعدد، حرفی از پرچمدار آتی اش به میان نیاورد و حتی در مواردی باعث گمراه شدن رسانه ها شود.

اما حتی اگر برخی از این شایعات صحت داشته باشند و خبری از دوربین دوگانه اصلی روی بدنه One M9 نباشد، باز هم این مسأله توجیه مناسبی برای محروم شدن از امکانات فوق العاده تلفن هوشمند بعدی کمپانی یاد شده نخواهد بود.

m9-t

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • REVOLTED
    REVOLTED | ۲۷ بهمن ۱۳۹۳

    وای چه تغییر بزرگی :D

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی