ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توشیبا از چند ماژول دوربین برای پروژه آرا پرده برداشت

علاقمندان واقعی به تلفن های هوشمند همه نوع دلیلی برای هیجان زده شدن در مورد پروژه آرای گوگل که از شرکت کنندگان MWC امسال خواهد بود، دارند. هم خود این اسمارت فون و هم تعدادی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۸:۳۰

علاقمندان واقعی به تلفن های هوشمند همه نوع دلیلی برای هیجان زده شدن در مورد پروژه آرای گوگل که از شرکت کنندگان MWC امسال خواهد بود، دارند.

هم خود این اسمارت فون و هم تعدادی از ماژول های ساخته شده برای آن، در بارسلون اسپانیا معرفی خواهند شد.

علاوه بر این، پیش بینی می شود که باتری لیتیومی یونی تلفن هوشمند مورد بحث که نصف اندازه مدل های مشابه (با ظرفیت یکسان) را دارد و همچنین ماژول های آرای ساخته شده از سوی دیگر تولید کنندگان نیز در این رویداد بزرگ حاضر باشند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

حال مشخص شده که توشیبا نیز با ارائه چند ماژول دوربین برای اسمارت فون ماژولار گوگل به جمع مشارکت کنندگان در آن خواهد پیوست.

این کمپانی سه ماژول دوربین را برای آرا معرفی نموده: یک دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی و دو دوربین اصلی 5 و 13 مگاپیکسلی که در قسمت عقب بدنه جای خواهند گرفت.

گفتنی است که اندازه حسگر دوربین جلویی یاد شده برابر با 1.4 میکرون و دوربین های اصلی نیز 1.12 میکرون اعلام شده.

براساس برنامه توسعه 3 ساله توشیبا، پیش بینی می شود که این قطعات از سال آینده میلادی به مرحله تولید انبوه برسند که همزمان با عرضه تلفن هوشمند پروژه آرا خواهد بود.

همانگونه که احتمالا می دانید، گوگل در نظر دارد این محصول را تا پایان امسال در پورتوریکو ارائه نماید اما عرضه آن در اقصی نقاط دنیا احتمالا به سال 2016 میلادی موکول خواهد شد.

متأسفانه عکس ساده شده ای از ماژول های یاد شده در دسترس نیست اما می توانید عملکرد دوربین 5 مگامیکسلی را در فیلم زیر مشاهده نمایید.

توجه: فیلم فاقد صدا است

Toshiba-shows-its-camera-modules-for-Project-Ara (1) Toshiba-shows-its-camera-modules-for-Project-Ara (2) Toshiba-shows-its-camera-modules-for-Project-Ara

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • Hamed_Sepas
    Hamed_Sepas | ۲۷ بهمن ۱۳۹۳

    5 سال پیش وقتی 3250 داشتم این ایده تو ذهنم بود ولی نمی دونستم چجوری باید اجراش کنم موفق میشه معلم فزیکمونم بهم گفت اول لیسانستو بگیر بعد، خدایا قربونت برم چی میشد مارو یه جا دیگه خلق میکردی واقعا ناراحت کنندس واسه من هروقت اسم آرا میاد یجور میرم تو خودم

    • mohammad
      mohammad | ۲۷ بهمن ۱۳۹۳

      واقعا افسوس
      درکت میکنم
      خیلی قشنگ تو ایران استعدادها کور میشن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی