ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

داستان موفقیت: مدیران حوزه IT از چالش های خود سخن می گویند (قسمت اول)[بروزرسانی]

کسب و کار ها برای رسیدن به موفقیت، مسیر های پر پیچ و خمی را طی سال های فعالیت خود طی می نمایند. مدیران استارتاپ ها به عنوان کسانی که بیشترین فشار را بر روی ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۳:۰۰

کسب و کار ها برای رسیدن به موفقیت، مسیر های پر پیچ و خمی را طی سال های فعالیت خود طی می نمایند. مدیران استارتاپ ها به عنوان کسانی که بیشترین فشار را بر روی دوش خود دارند، برای رساندن مجموعه تحت فرمانشان به موفقیت، چالش های بسیاری را پشت سر می گذارند.

این چالش ها، داستان های تلخ و شیرینی را با خود به همراه می آورند. داستان هایی که دست کمی از هزار و یک شب ندارند و به ما یادآوری می کنند که برای رسیدن به موفقیت، باید روزهای طوفانی بسیاری را پشت سر گذاشت.

شرکت رهنما دیروز در حاشیه جشنواره وب، محفلی را ترتیب داده بود تا صاحبین کسب و کار با حضور در آن به نقل تجربیات خود بپردازند. غرفه این شرکت دیروز پذیرای مدیران و کارآفرینانی بود که هر یک از آنان، عهده کسب و کارهایی موفق بودند.

در ادامه مطلب با ویدیوهای اختصاصی دیجیاتو از این رویداد همراه باشید.

شاهین طبری

شاهین طبری را می توان یکی از جوان ترین و البته موفق ترین مدیران حوزه IT در ایران دانست. شاهین در حالی که هم اکنون تنها ۴۰ سال دارد، بنیانگذار و رئیس هیئت مدیره شرکت چارگون به شمار می رود.

چارگون شرکتی نرم افزاری است که در سال ۱۳۷۷ تأسیس شده و تا کنون تمرکز خود را بر روی تولید برنامه های مخصوص اتوماسیون اداری و مدیریت منابع سازمانی قرار داده است.

 

حمید رضازاده

شرکت پیچک پس از موفقیت اپلیکیشن CooolKey توانست نام خود را به عنوان یک شرکت نرم افزاری بین المللی مطرح نماید. اپلیکیشن CooolKey به عنوان یکی از اولین کیبورد های سوم شخص برای iOS8 به بازار آمد و توانست در جدول برترین های اپ استور جای خوش کند.

حمید رضازاده، مدیر و بنیانگذار این شرکت در ویدیو زیر از نحوه شکل گیری پیچک سخن می گوید و صحبت های جالبی را در مورد نگاه بین المللی خود مطرح می نماید.

 

شهاب کاویانی

شهاب کاویانی یکی از ایرانیان فعال در آمریکا به شمار می رود. شهاب که سابقه فعالیت در شرکت Oracle را در پرونده خود دارد، در سال ۲۰۱۱ تصمیم گرفت با راه اندازی استارتاپ CoFoundersLab نام خود را به عنوان یک کارآفرین مطرح نماید.

CoFoundersLab مجموعه ای است که تلاش می نماید بستری را برای ارتباط بهتر بین کارآفرینان و فعالان اقتصادی ایجاد نماید و ترتیبی دهد تا افراد علاقه مند بتوانند جهت شکوفا کردن پروژه های مورد نظر خود، با یکدیگر همکاری کنند.

شهاب در ویدیو زیر از تجارب خود سخن می گوید و تفاوت بستر استارتاپی ایران و آمریکا را مورد بررسی قرار می دهد.

بروزرسانی: ویدیو اصلاح شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • ملیسا
    ملیسا | ۲۸ بهمن ۱۳۹۳

    بقیشون کو؟ سینا سوهانگیر؟ بهفر؟ چیشد دجیاتو؟!!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی