ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای جزئیات بیشتر از آیپد ۱۲ اینچی بر اساس قاب محافظ لو رفته آن

پیشتر شایعات مربوط به معرفی آیپد جدید و البته بزرگ تر اپل در سال جاری را برایتان نقل نموده بودیم. نسل جدید تبلت های اپل که به احتمال بسیار زیاد از نمایشگری وسیع تر بهره ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۱:۰۰

پیشتر شایعات مربوط به معرفی آیپد جدید و البته بزرگ تر اپل در سال جاری را برایتان نقل نموده بودیم. نسل جدید تبلت های اپل که به احتمال بسیار زیاد از نمایشگری وسیع تر بهره خواهد برد، iPad Air Plus و یا iPad Pro نام خواهد گرفت.

از شایعات که بگذریم، اخیرا یکی از سازندگان ابزارهای جانبی از کشور فرانسه، قاب و کیس هایی معرفی نموده و ادعا می کند این محصولات برای قرار گیری بر روی نسل جدید آیپد طراحی گشته اند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

این تصاویر در یک کاتالوگ به نمایش در آمده اند و در میان آنها کیس های مربوط به آیپد Air 2 نیز به چشم می خورد؛ با مقایسه ی قاب های مربوط به Air 2 و کیس هایی که گفته می شود متعلق به آیپد نسل بعد هستند به سادگی متوجه اندازه بزرگ تر قاب های محافظ جدید می شویم. کیس های تازه همچنین خبر از طراحی متفاوتی برای بعضی از کلید های فیزیکی آیپد می دهند.

در برخی شایعات تازه گفته شده بود که تبلت بعدی اپل از ۴ اسپیکر بهره خواهد برد، دو عدد در پایین دستگاه و دو عدد در قسمت فوقانی؛ طراحی این قاب نیز به همین شیوه انجام گرفته است.

ipad-pro-plus-vs-ipad-air-2-case-comparison ipad-pro-plus-1 ipad-pro-plus-2 ipad-pro-plus-3

bgr
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • مهدی
    مهدی | ۲۷ بهمن ۱۳۹۳

    واقعاً چرا شرکت ها انقدر اینچ های گجت هاشون رو بالا پایین می کنن؟
    این وسط فقط سامسونگ تکلیفش روشنه و این معلومه که می خواد اینچ ها رو ببره بالا و قصد پایین آوردنش رو نداره. ولی اپل هی بزرگ و کوچیک می کنه جدیداً (آی پد)
    در کل من آی پد ایر رو به 12 اینچی ترجیح می دم
    ولی تیم کوک حتماً یه نقشه ای داره واسه رقبا!!!

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۲۷ بهمن ۱۳۹۳

    انصافا اگر میخواد صفحه نمایشو انقد بزرگ کنه باید ios رو از نوع بازسازی کنه یا اینکه انقد امکانات بده به این گجت جدیدش تا بشه به چشم یک گجت با امکانات عالی بهش نگاه کرد

  • مهران
    مهران | ۲۷ بهمن ۱۳۹۳

    فقط باید یه چیزی مثل OS X Touch اجرا کنه تا بتونه موفق باشه. اگه همون iOS معمولی روش باشه، اصلاً محصول انقلابی‌ای نمی‌شه.
    یا مثلا iOS Pro....! اوووف.... فکرشو بکنید...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی