ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نگاهی بر سامانه اطلاعات گردشگری ایران؛ راهنمایی مناسب برای ایرانگردی در موبایل های شما

عید نوروز نزدیک است و تعطیلات پیش رو، فرصت بسیار خوبی است تا با شگفتی های گوشه و کنار میهن عزیزمان ایران آشنا شویم. به منظور انتخاب مکان مناسب برای سفر وبسایت های گردشگری، تلویزیون، مجلات و ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۶:۰۰

عید نوروز نزدیک است و تعطیلات پیش رو، فرصت بسیار خوبی است تا با شگفتی های گوشه و کنار میهن عزیزمان ایران آشنا شویم. به منظور انتخاب مکان مناسب برای سفر وبسایت های گردشگری، تلویزیون، مجلات و کاتالوگ های سازمان میراث فرهنگی مراجع خوبی هستند که می توان به آنها مراجعه نمود.

با این وجود هیچ کدام به اندازه اپلیکیشن ها در کسب اطلاعات و مسیریابی کاربردی ظاهر نمی شوند. "سامانه اطلاعات گردشگری ایران" اپلیکیشنی است که با جمع آوری اطلاعات از نقاط دیدنی سراسر کشور، شما را در یک سفر ایرانگردی به یادماندنی یاری می کند.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید. 

فرض کنید در تعطیلات پیش رو، قصد سفر به شهر یزد را کرده اید. در این شهر نه خویشاوندی دارید که با دیدنی های شهر آشنایتان کند و نه تا به حال خودتان به آنجا سفر کرده اید. حالا چه می کنید؟ اینجاست که سامانه اطلاعات گردشگری ایران به کمکتان می آید.

کافیست با وارد نمودن کلمه یزد در فیلد جستجو فهرستی از دیدنی های شهر، مراسم سنتی و سوغاتی هایش را به همراه اطلاعات و تصاویر مربوطه مشاهده کرده و آنگاه برای سفرتان به آن نقطه برنامه ریزی کنید.

Traveller 2

مزیت اپلیکیشن قسمت جستجوی آن است که تنها وارد نمودن نام یک شهر برای اطلاع از جاذبه های تاریخی، مذهبی، گردشگری و همینطور موزه ها و سوغاتی های آن کافیست. البته اطلاعات اپلیکیشن در حال تکمیل است و در این مرحله، جای خالی بسیاری از اماکن تاریخی مشهور ایران را در آن احساس می کنید.

امکان اطلاع از وضعیت آب و هوای هر شهر و مسیریابی به سمت اماکن دیدنی نیز از داخل اپلیکیشن میسر شده، بنابراین با پیش بینی وضعیت جوی می توانید در بهترین آب و هوای ممکن، با یک اشاره کوچک به سمت محل مورد نظرتان هدایت شوید.

در منوی هر مکان می توانید آنجا را به فهرست علاقه مندی هایتان اضافه کرده و در قسمت نظرات، از تجربه سفرتان به آن نقطه برای سایر کاربران اپلیکیشن بگوئید. منتهی اضافه شدن یک بخش سفرنامه با قابلیت ارسال عکس و ویدئو  برای کاربران، می تواند به هر چه پربارتر شدن اپلیکیشن کمک کند.

Traveller 3

بخشی به نام پیشنهاد سفر نیز در این اپ گنجانده شده که با ورود به آن، می توانید از پیشنهادات تصادفی اپلیکیشن بهره ببرید. بخش ثبت جاذبه های گردشگری هم به کاربران اپلیکیشن اختصاص داده شد تا مکان های دیدنی شهرهایشان را به آن اضافه کنند که البته در نسخه فعلی هنوز فعال نشده است.

سامانه اطلاعات گردشگری به صورت رایگان عرضه شده، با این حال برای دسترسی به بسیاری از اطلاعات آن نیازمند خرید نسخه کاملش با قیمت 1500 تومان هستید.

با توجه به ناقص بودن اطلاعات و امکانات اپلیکیشن در مرحله کنونی، شایسته تر بود که دریافت وجه از کاربران به بعد از عرضه نسخه کامل اپلیکیشن موکول می شد. با این وجود در همین مرحله نیز می توان اطلاعات خوبی را از این اپ دریافت نمود. این اپلیکیشن کاربردی را می توانید با حجمی کمتر از پنج مگابایت برای گجت های اندرویدی تان دانلود کنید.

سامانه اطلاعات گردشگری ایران

سامانه اطلاعات گردشگری ایران

سازنده: موسی اکبری قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 4.8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • سید
    سید | ۲۷ مرداد ۱۳۹۴

    ارتقا دادم اما قسمت مسير یابی و


    +++ اطلاعات اسکان های ویژه نوروز کشور
    +++ اطلاعات پمپ بنزین ها و پمپ گازهای کشور
    +++ اطلاعات بیمارستان های کشور
    +++ اطلاعات داروخانه های کشور
    +++ اطلاعات رستوران ها و مراکز پذیرایی کشور
    +++ اطلاعات هتل ها و مراکز اقامتی کشور
    +++ اطلاعات دفاتر خدمات مسافرتی و تورهای گردشگری کشور
    +++ اطلاعات فروشگاههای صنایع دستی کشور
    +++ اطلاعات کلیه بانک ها و خودپردازها کشور
    +++ اطلاعات ساعات حرکت قطارها کشور

    در نرم افزار وجود نداره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی