ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل، توسعه دهندگان اپلیکیشن برای ساعت هوشمند خود را به کوپرتینو فرا خواند

هم اکنون جمعی از توسعه دهندگان اپلیکیشن برای اپل واچ به درخواست این غول فناوری در مقر اصلی آن به سر می برند. در واقع علت این دعوت از سوی شرکت یاد شده آن بوده ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۵:۳۰

هم اکنون جمعی از توسعه دهندگان اپلیکیشن برای اپل واچ به درخواست این غول فناوری در مقر اصلی آن به سر می برند.

در واقع علت این دعوت از سوی شرکت یاد شده آن بوده که توسعه دهندگان را در تکمیل نمودن اپلیکیشن هایشان تا پیش از معرفی رسمی ساعت هوشمند جدید خود در فروردین ماه سال 1394 یاری دهد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

گفتنی است که این توسعه دهندگان روی طیف گسترده ای از عناوین (از ورزش گرفته تا اپلیکیشن های تولید محتوی) کار می کنند.

کوپرتینویی ها به مدعوین گفته اند که این امر از لحاظ فوریت اهمیت بالایی دارد و چنین تأکیدی می تواند نشانگر آن باشد که حاصل کار این توسعه دهندگان احتمالا در فعالیت های بازاریابی اپل واچ یا رویدادهای رسانه ای مربوط به آن مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

البته این کمپانی، تدابیر امنیتی شدیدی را در مورد شرکت کنندگان در این گردهمایی اتخاذ نموده و از آنها خواسته که به جای نامشان از نوعی تگ هویتی و عدد استفاده نمایند. به علاوه، انتظار می رود که در ماه جاری میلادی بیشتر شاهد برگزاری کارگاه هایی از این دست باشیم.

یکی از امکانات این ساعت هوشمند Digital Crown یا تاج دیجیتالی است که بسیاری از توسعه دهندگان اپلیکیشن را تحت تأثیر قرار داده.

تکنولوژی دیگر Force Touch نام دارد که متأسفانه چندان هم با استقبال این گروه قرار نگرفته و آنطور که می گویند، زمان می برد تا به آن عادت کنند.

به لطف این فناوری، نمایشگر می تواند تفاوت میان یک تپ (ضربه) و یک فشار محکم را تشخیص دهد. فناوری موسوم به Taptic Engine هم با اظهار نظرهای متفاوتی روبرو شده و برخی آن را غیر جذاب و برخی دیگر فوق العاده خوانده اند.

اما توسعه دهندگان اپلیکیشن جدای از عقایدشان در مورد ساعت مذکور، باور دارند که فرصتی بی نظیر در اختیارشان قرار گرفته تا محصولات نرم افزاری پرفروشی را برای آن بسازند.

اپل همچنین در راستای بهبود اپلیکیشن های واچ کیت که برای سیستم پرداخت موبایل آن به نام Apple Pay ساخته می شوند نیز همکاری نزدیکی را با بانک ها آغاز نموده و توسعه دهندگان بانک هایی از آلمان را به مشارکت دعوت نموده.

لازم به ذکر است که اپل واچ تنها با آی فون 5 و مدل های بالاتر از آن کار خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۲۸ بهمن ۱۳۹۳

    اپل قدرت توسعه دهنده ها و تاثیر اونها رو روی فروش یه گجت خوب درک کرده و میخواد قدم اول رو محکم ورداره تا به جایی که بقیه تولید کننده ها رفتن نره

مطالب پیشنهادی