ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جریمه 15 میلیون دلاری برای سامسونگ به خاطر نقض پتنت بلوتوث

بر اساس حکمی که روز جمعه گذشته از سوی هیئت منصفه دادگاهی در هریسون کانتی ایالات متحده آمریکا صادر گردید، سامسونگ ملزم است که به شرکتی به نام Rembrandt Wireless Technologies خسارت بپردازد. جالب است ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۱:۳۰

بر اساس حکمی که روز جمعه گذشته از سوی هیئت منصفه دادگاهی در هریسون کانتی ایالات متحده آمریکا صادر گردید، سامسونگ ملزم است که به شرکتی به نام Rembrandt Wireless Technologies خسارت بپردازد.

جالب است بدانید که صدور این حکم در کمتر از یک ساعت اتفاق افتاد و بر اساس آن، این کمپانی کره ای به خاطر نقض دو پتنت جداگانه متهم شناخته شد.

ناگفته نماند که شاکی این پرونده یک شرکت سرمایه گذار در حوزه پتنت است و به همین دلیل آشنایی کافی با قوانین مربوط به نقض امتیازها و دعوی های قضایی را دارد.

Rembrandt در ابتدا مبلغی در حدود 31.9 میلیون دلار را به عنوان خسارت از سامسونگ طلب کرده بود که بعدها این مبلغ به رقم 15.7 میلیون دلار تقلیل پیدا کرد.

جس جنر وکیل چشم بادامی ها هم در این رابطه اظهار داشت: «با وجود آنکه باور داریم به این شرکت بدهکار نیستیم اما باید حکم را بپذیریم چراکه Rembrandt مبلغ 30 میلیون دلار را از ماه طلب کرده است.»

وی در ادامه گفت: «[تقریبا] در حدود 24000 شرکت در سراسر دنیا باور دارند که تکنولوژی بلوتوث باید به صورت رایگان در اختیارشان قرار گیرد و روشن است که نام Rembrandt در میان آنها مشاهده نمی شود چراکه این کمپانی از طریق پتنت یاد شده پول در می آورد.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • saeed-nz
    saeed-nz | ۲۹ بهمن ۱۳۹۳

    نمیدونم چرا همه میان به سامسونگ گیر میدن چرا مثلا نمیان به سونی گیر بدن؟ واقعا دزدی کار بدیه،یه بار دو بار هرقدر بش گیر بدن بازم از رو نمیره،همه طرف از اپل بگیر تامایکروسافت و همچین شرکتایی از دزدیای سامسونگ خسته شدن، بابا کپی برداری برابر اصل میکنی بکن،اسم یه پرچمدارو شرکت دیگه رو به منظور خراب کردنش میزاری بزار، پتنتای شرکتای دیگه رو اسکی میری برو،ولی بدون کپی کار زرنگ تر از خودت زیادتره مثل شیایومی یا هوواوی و....
    همینا زمینت میزنن
    یه دوستی دارم میگفت میخوای بدزدی درست بدزد نه بخاطر چندر غاز خودتو خراب کنی،قضیه سامسونگه حالا،پتنت میدزده میزاره رو پلاستیک میشه گوشی

  • Apple
    Apple | ۲۸ بهمن ۱۳۹۳

    وقتی این مطالب رو میبینم هر روز ایمانم به Apple بیشتر و بیشتر و بیشتر میشه! اپل نقض و کپی تو کارش نداره!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی