ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه iOS آفیس اکنون از خدمات ابری iCloud نیز پشتیبانی می کند

مایکروسافت امروز ضمن به روز رسانی مجموعه اپلیکیشن های نسخه iOS آفیس پشتیبانی از سرویس خدمات ابری کمپانی اپل یعنی iCloud را نیز به آنها افزوده است. از این پس اپ های به روز شده ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۶:۳۰

مایکروسافت امروز ضمن به روز رسانی مجموعه اپلیکیشن های نسخه iOS آفیس پشتیبانی از سرویس خدمات ابری کمپانی اپل یعنی iCloud را نیز به آنها افزوده است. از این پس اپ های به روز شده مورد بحث، به کاربران آیفون و آیپد این امکان را می دهند تا اسناد خود را از روی iCloud باز کرده، آنها را ویرایش نموده و سپس مجدداً بر روی همین سرویس ذخیره سازی نمایند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بهره گیری از خدمات مذکور هیچ نیازی به داشتن اشتراک Office 365 نداشته و کاربران می توانند قابلیت جدید اضافه شده را به عنوان یک گزینه ی جایگزین در کنار خدمات ابری خود ردموندی ها یعنی OneDrive تجربه نمایند. مایکروسافت در ماه نوامبر نیز امکانات مشابهی را برای استفاده از خدمات ابری سرویس Dropbox در نظر گرفته بود.

بخش Places در اپلیکیشن های Word، اکسل و پاورپوینت نسخه iOS فعلا امکان اضافه کردن iCloud را به شما نمی دهد و برای دسترسی به اسنادی که در این سرویس خدمات ابری ذخیره کرده اید لازم است از قسمت more اقدام نمایید.

در مورد فرمت های قابل استفاده نیز محدودیت هایی وجود دارد که ممکن است به مذاق کاربران محصولات اپل خوش نیاید، مثلاً اگر با استفاده از اپلیکیشن TextEdit کامپیوتر مک خود فایل متنی را ایجاد و سپس آن را بر روی iCloud ذخیره سازی کرده باشید، در حین استفاده از این سرویس ابری در مجموعه اپلیکیشن های نسخه iOS آفیس، می توانید پیش نمایش کوچکی از آن را مشاهده نمایید ولی وقتی قصد داشته باشید آن را باز کنید با پیغام خطا و عدم پشتیبانی فرمت روبرو خواهید شد.

با همه ی این تفاسیر در مجموع اضافه شدن قابلیت مورد بحث به اپ های یاد شده برای عموم کاربرانی که به صورت معمول و روزانه از iCloud بهره می گیرند اتفاقی مثبت ارزیابی می شود و احتمالاً کار آنها را در بسیاری از مواقع راه خواهد انداخت. همچنین بعید نیست مایکروسافت در آینده ای نزدیک کمبودهای موجود فعلی را نیز برطرف نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۲۸ بهمن ۱۳۹۳

    به به مایکروسافت روز به روز داره برنامه هاشو کاملتر میکنه و این عالیه

  • poria
    poria | ۲۸ بهمن ۱۳۹۳

    دوستان آفیس برای آیفون فارسی نمینویسه؟من مینویسم برعکس نشون میده... چه کنم؟

مطالب پیشنهادی