ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل جدید تایزنی سامسونگ به نام Z2 زودتر از موعد معرفی خواهد شد

تلفن هوشمند Z1 اولین تلاش سامسونگ در زمینه ی توسعه ی پلتفرم تایزن در میان موبایل ها به شمار می رود. طبق خبر های رسیده از هند، اگرچه سامسونگ در ۱۰ روز اول موفق به فروش ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۸:۰۰

تلفن هوشمند Z1 اولین تلاش سامسونگ در زمینه ی توسعه ی پلتفرم تایزن در میان موبایل ها به شمار می رود. طبق خبر های رسیده از هند، اگرچه سامسونگ در ۱۰ روز اول موفق به فروش ۵۰.۰۰۰ واحد از این اسمارت فون شد اما در مجموع و تا به حال، صرفا ۱۰۰.۰۰۰ دستگاه Z1 به فروش رفته است و هندی ها خیلی از محصول تازه ی سامسونگ استقبال نکرده اند.

در برابر فروش میلیونی تلفن های گلکسی و اندرویدی سامسونگ، این آمار فروش به هیچ عنوان موفقیت آمیر محسوب نمی شوند اما گویا خود شرکت کره ای، نظر دیگری داشته و این مقدار را یکی از عوامل پیروزی تایزن عنوان کرده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

جدا از تفکر جالب سامسونگ در مورد موفقیت های Z1، از منابع آگاه اینگونه خبر می رسد که شرکت مورد بحث تا حدی از فروش ۱۰۰.۰۰۰ واحدی Z1 رضایت داشته که در صدد تولید جانشینی برای آن برآمده است و احتمالا نام آن را نیز Z2 خواهد گذاشت.

هنوز مشخص نیست غول کره ای قصد استفاده از چه سخت افزاری را در محصول بعدی خواهد داشت اما بعید به نظر می رسد شاهد امکانات چشم گیری باشیم؛‌ همانگونه که اطلاع دارید، Z1 تلفن همراهی اقتصادی محسوب می گردد. از سوی دیگر بازخورد های کاربران هندی در مورد تجربه ی کاربری با این موبایل زیاد جالب نبوده اند و بسیاری از کیفیت بسیار بد دوربین آن گلایه داشته اند.

احتمال می رود که رزولوشن نمایشگر Z2 شامل ارتقاء گشته و به ۹۶۰ در ۵۴۰ پیکسل افزایش یابد که البته آن نیز به هیچ عنوان شگفت انگیز نخواهد بود. بخش مهم شایعات به زمان معرفی Z2 مربوط می شود؛ گویا سامسونگ با توجه به موفقیت هایی که -فکر می کند- به دست آورده، قصد دارد نسل جدید تلفن تازنی خود را اندکی سریع تر و در آینده ای نزدیک رونمایی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • احمدM2
    احمدM2 | ۲۹ بهمن ۱۳۹۳

    مغرضانه ترین مقاله دیجیاتو
    در حالیکه سایتهای مشهور از موفقیت سامسونگ تو زد1 میگند شما رفتید گشتید یکی رو پیدا کردید و ترجمه کردید که دلیلی برای کارتون داشته باشید ubergizmo رو از کجا آوردید؟؟؟ سامسونگ چیکارتون کرده خدا میدونه ... نکنه تو قرعه کشی اصفهان شما هم برنده نشدید؟؟؟
    به قول گوگل خبیث نباشید

  • iPooya
    iPooya | ۲۸ بهمن ۱۳۹۳

    اينم ميره پيشه بادا ! سيستم عاملي كه به يه سيستم عامل ديگه متكي باشه عمرا توسعه اش بدن!

  • ali
    ali | ۲۸ بهمن ۱۳۹۳

    بسیار مغرضانه نوشته بودید.به نظر من 100 هزار برای یه گوشی با سیستم عامل جدید عالیه به خصوص وقتی بدونیم هنوز مدت زیادی از عرضه ش نگذشته و هم اینکه پایین رده س و فقط تو یه کشور به این آمار رسیده

  • Navid as
    Navid as | ۲۸ بهمن ۱۳۹۳

    خیلی مطلب مغرضانه ای بود 100هزار فروش برای یه دستگاه پایین رده وناشناخته اونم فقط تو یه کشور عالیه مشکل این سایت با سامسونگ چیه؟؟؟؟؟؟!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی