ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

موبایل مبتنی بر اوبونتو Meizu در MWC 2015 رونمایی خواهد شد

یکی از جالب توجه ترین تولیدکنندگان تلفن هوشمند در سال 2014 میلادی Meizu بود. این شرکت چینی در سالی که گذشت مجموعه ای از دستگاه های فوق العاده را رونمایی کرد و پتانسیل بالایش را ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ | ۰۸:۳۰

یکی از جالب توجه ترین تولیدکنندگان تلفن هوشمند در سال 2014 میلادی Meizu بود. این شرکت چینی در سالی که گذشت مجموعه ای از دستگاه های فوق العاده را رونمایی کرد و پتانسیل بالایش را به رخ منتقدین کشید.

هر چند که Meizu هنوز هم فاصله زیادی تا شرکت های بزرگ فعال در این صنعت دارد با این همه، نرخ رشد آن تحسین بر انگیز است.

اما این کمپانی نشان داده که توانمندی لازم برای رشد را دارد و حتی موفق شد که در ژانویه امسال رکورد فروش ماهانه تلفن همراه شرکت های رقیبش را بشکند و دو روز پیش هم علی بابا 590 میلیون دلار را در آن سرمایه گذاری کرد و کمی قبل تر نیز قراردادی را با Canonical به امضا رساند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

شایعه پراکنی و گمانه زنی در مورد تلفن های هوشمند مبتنی بر اوبونتوی Meizu مدتی است که بازار داغی پیدا کرده و حتی خود کمپانی نیز به طور غیر مستقیم تأیید نموده که یکی از همین موبایل ها را در MWC 2015 رونمایی خواهد کرد.

حال این شرکت چینی پوستر جالبی را در صفحه فیسبوک خود منتشر کرده که تصویر آن را می توانید در بالای همین مطلب مشاهده نمایید.

همانگونه که می بینید دو کلمه در این عکس وجود دارند و به جای عبارت سوم یک علامت سوال قرار داده شده و عنوان MWC2015 هم به صورت سایه وار در قسمت پایینی حروف یاد شده مشاهده می گردد.

نخست، عبارت Flyme به چشم می خورد که در واقع همان سیستم عامل مبتنی بر اندروید Meizu است و پس از آن YunOS (سیستم عامل مبتنی بر اندروید علی بابا) قرار دارد که در ادامه اش یک علامت سوال جا خوش کرده اما روشن است که منظور کمپانی سازنده از این علامت، اوبونتو بوده که هفته ها و شاید ماه هاست به تبلیغش پرداخته و MWC 2015 نیز فرصت مناسبی برای آن خواهد بود تا پرده ها را از روی چنین تلفن هوشمندی کنار بزند.

شرکت دیگری به نام BQ نیز پیشتر از نخستین اسمارت فون مبتنی بر اوبونتوی خود به نام Aquarius E4.5 پرده برداشت که هم اکنون در اروپا به فروش می رسد.

حالا قرار است که همان سیستم عامل روی تلفن هوشمند آتی Meizu سوار شود و به نظر می رسد که Meizu M1 همان محصولی باشد که انتظار می رود همراه با سیستم عامل اوبونتو در بارسلون اسپانیا رونمایی گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • iman
    iman | ۲۹ بهمن ۱۳۹۳

    meizu کیفیت ساخته توپی داره!!!

  • Mr.M
    Mr.M | ۲۸ بهمن ۱۳۹۳

    اول بگم چند روز بود مريض بودم ! آرزوي مرگ داشتم اينقدر وضعم بد بود
    هنوز كامل خوب نشدم ولي در حدي خوب شدم بتونم بيام نظر بگذارم
    منم وقتي مريض ميشم اصلا نميتونم بخوابم به زور قرص و دوا بعد ٤٨ ساعت بي خوابي رفتم ٥ ساعت خوابيدم و از ديروز ٥ بعد از ظهر بيطار شدم و دوباره احتمالا ٤٨ ساعت ديگه بيدار خواهم بود!
    بر عكس من خيليها وقت مريضي همش خوابند(خوش به حالشون!)
    سلامتي گوهري است كه هر شخصي به اندازه اي آن را دارد = خودم گفتم!

    • Siamak Gol
      Siamak Gol | ۲۸ بهمن ۱۳۹۳

      آه

    • dandelion
      dandelion | ۲۸ بهمن ۱۳۹۳

      دوست عزیز اینجا به وب سایت تخصصیه
      مطرح کردن بیماری یا مسائل شخصی تون در قسمت نظرات فقط باعث به حاشیه رفتن موضوع پست و پایین اومدن سطح کیفی بخش نظرات میشه
      خواهشا مراعات کنید

  • Mr.M
    Mr.M | ۲۸ بهمن ۱۳۹۳

    اوبونبوتو اگر ميخواهد رشد كند بايد مانند اندرويد شود! يعني براي هر گوشي بشود از اين سيستم عامل استفاده كرد
    رابط كاربريش بدك نيست ولي پر از ايراد هستش !!

    • من
      من | ۱۷ اسفند ۱۳۹۳

      خیلی حرف جالبی بود «اوبونتو مثل اندروید بشود» دوستان توجه کنند که اوبونتو همین الان برروی هر گوشی تبلت رایانه ای قابل نصب است برخلاف اندروید مشکل اوبونتو نیست مشکل سازندگان انحصار طلب گوشی ها هستند که سخت افزار خود را قفل می کنند اوبونتو یک توزیع دبیان لینوکس است دبیان یعنی سازگار ترین لینوکس با هر سخت افزار است چون اوبونتو یک سیستم عامل اپن سورس است سازندگان انحصار طلب برای حفظ اسرار سخت افزاری خود از نصب لینوکس برروی سیستم عامل خود واهمه دارند هر چند این نشان دهنده دانش کم انها است زیرا ان سوی ماجرا را نمی بینند که برنامه نویسان اپن سورس می توانند با بررسی های ادواری خود نواقص سیستم انها را رفع کنند که نتیجه ان امنیت و طول عمر باتری بالا و افزایش کارایی خواهد بود

مطالب پیشنهادی