ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آپدیت جدید Dropbox برای iOS قابلیت هایی جدید و کاربردی به همراه دارد

زمانی که اپل در پاییز سال گذشته میلادی iOS نسخه ۸ را رونمایی نمود، امکاناتی را بر روی آن قرار داد که کاربران اندروید سال ها از آنها بهره مند بودند. یکی از بزرگترین تغییرات ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۱:۰۰

زمانی که اپل در پاییز سال گذشته میلادی iOS نسخه ۸ را رونمایی نمود، امکاناتی را بر روی آن قرار داد که کاربران اندروید سال ها از آنها بهره مند بودند. یکی از بزرگترین تغییرات نیز مربوط به اپلیکیشن های شخص ثالث بود که در بخش اشتراگ گذاری، دسترسی های بالایی پیدا کرده بودند. تغییراتی که اپل داد به معنای این بودند که کاربران توانستند کارهای بسیار بیشتری با لینک و فایل های موجود بر روی دستگاه مبتنی بر iOs خود انجام دهند.

البته نکته اینجا بود که برای استفاده از این قابلیت ها، ابتدا توسعه دهندگان و سپس کاربران باید این اپلیکیشن ها را به روز رسانی نمایند. در نتیجه در بعضی موارد مدت ها طول کشید تا امکاناتی که اپل مهیا کرده بود به دست کاربران برسند.

حال پس از یک وقفه ی بسیار طولانی مدت، کاربران آیفون می توانند از امکانات جدید اپکلیشن محبوب Dropbox که مربوط به بخش اشتراک گذاریست،‌ بهره گیرند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

از امروز، با آپدیت اپلیکیشن دراپ باکس در آیفون خود، می توانید گزینه ای به نام "save to Dropbox" را مشاهده کنید که به شما اجازه می دهد چند دسته از فایل های مشخص را مستقیما به اکانت این اپلیکیشن بفرسید.

به نظر می رسد که فعلا این به روز رسانی فقط برای تصاویر انجام شده و اگر جزء آن دسته افراد هستید که از تمام عکس های ثبت شده در camera roll خود نسخه ی پشتیبان تهیه می کنید، دراپ باکس کار شما را بسیار راحت تر از پیش نموده است.

به احتمال بسیار زیاد به زودی دراپ باکس از سایر اپلیکیشن های محتوا ساز نیز پشتیبانی به عمل آورده و می توان محتوای آنها را نیز به فضای ابری این کمپانی اضافه کرد. شرکت مورد بحث در اصل در نقش رهبر اپلیکیشن های مربوط به ذخیره سازی فایل ها در فضای ابری فرمان روایی کرده و پشتیبانی آن از iOS که در اصل شامل ذخیره نمودن تصاویر، موسیقی، ویدئو و اسناد و سایر فایل ها می شود؛ کاربران این پلتفرم حالا می توانند به شکلی بسیار ساده تر از دراپ باکس بهره گیرند و همین موضوع گردش کار اپلیکیشن مذکور را نیز بالاتر می برد. حال شما می توانید به روز راستی یاد شده را از اپ استور دانلود کرده و استفاده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۲۹ بهمن ۱۳۹۳

    اپلیا استفاده کنن و لذت ببرن من یکی که وان درایو رو ترجیح میدم به هر فضای ابری

  • Mr.M
    Mr.M | ۲۹ بهمن ۱۳۹۳

    اينجا كي ميدونه سود كدوم بانك بيشتره ؟ درسته كه همشون سالي ٢٢ درصد هست ولي بعضيهاشون چند درصد هم بيشتر ميگذارند روش
    فعلا خودم نظرم روي بانك قوامين هست
    هر كي راهنمايي كنه مثبت من را خواهد گرفت و تشكر ويژه من!
    چطوري ميشود سهام اپل خريد؟!از تهران ؟!

  • Mr.M
    Mr.M | ۲۹ بهمن ۱۳۹۳

    اين است قدرت اپل
    همه براي اپل كار ميكنند
    مانند گاوهايي كه براي صاحبش سود دارد
    باشد تا پند گيريد و از راه اندرويد خارج شويد تا رستگار شويد

    • Aryan
      Aryan | ۲۹ بهمن ۱۳۹۳

      توهين بيخود به شركت ها نكن.به جاى افتخار بسيار زياد و بى جا به اپل هم سعى كن كارى كنى كه بتونى به خودت افتخار كنى.اون خيلى بهتره.

    • kimyagar
      kimyagar | ۳۰ بهمن ۱۳۹۳

      صبح بخیر و سال نوت هم مبارک. این قابلیت که تازگی تونستید طعمش رو بچشید خیلی وقته تو اندروید هست. تو نوشته هم به این موضوع اشاره شده

مطالب پیشنهادی