ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس فون پد ۷ جدید و مجهز به اندروید آب نبات چوبی را معرفی کرد

فون پد ۷ ایسوس اولین بار در سال ۲۰۱۳ معرفی شد، نسل دوم آن نیز در کنگره جهانی موبایل در معرض دید عموم قرار گرفت و حالا کمپانی تایوانی سازنده اش عضو جدیدی از خانواده خط ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۶:۰۹

فون پد ۷ ایسوس اولین بار در سال ۲۰۱۳ معرفی شد، نسل دوم آن نیز در کنگره جهانی موبایل در معرض دید عموم قرار گرفت و حالا کمپانی تایوانی سازنده اش عضو جدیدی از خانواده خط تولید این محصول را معرفی کرده که البته نامش نسبت به مدل های قبلی تغییری نداشته است.

گجت مورد بحث از نظر ظاهری تا حد زیادی مشابه مدل معرفی شده در سال گذشته به حساب می آید اما از نظر مشخصات فنی تغییراتی در آن صورت پذیرفته که می توانید آنها را در ادامه ی مطلب مطالعه نمایید.

فون پد ۷  جدید با شماره مدل FE375CL به یک نمایشگر ۷ اینچی با رزلوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل از نوع IPS مجهز شده و ۲ گیگابایت حافظه ی رم به همراه ۸ و یا ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی نیز از سایر مشخصه های آن هستند.

این محصول از یک پردازنده چهار هسته ای اتم ۳۵۳۰ اینتل با سرعت پردازش ۱.۳ گیگاهرتز بهره می گیرد و ایسوس برای آن یک باتری ۳۹۵۰ میلی آمپر ساعتی را نیز در نظر گرفته است. پشتیبانی از ارتباط 4G LTE نیز از دیگر قابلیت های فون پدید جدید بوده و در قسمت پشتی و جلویی آن به ترتیب دوربین هایی ۵ و ۲ مگاپیکسلی گنجانده شده است. ناگفته نماند که کاربران محصول مورد بحث آن را با اندروید ۵.۰ آب نبات چوبی تجربه خواهند نمود.

در یک نگاه کلی می توان متوجه شده که در مدل تازه معرفی گشته مقدار حافظه ی رم، باتری و برخی دیگر مشخصه های فنی اندکی نسبت به مدل پیشین ارتقا یافته اند. گفته شده فون پد ۷ با شماره مدل FE375CL ابتدا در تایوان و با قیمتی معادل ۲۵۲ دلار عرضه خواهد گردید و بر حسب شناختی که از ایسوس داریم این گجت به یقین به صورت جهانی نیز ارائه خواهد شد.

اینکه ایسوس تصمیم گرفته پیش از برگزاری MWC از فون پد جدیدش رونمایی کند و آن را در حین برگزاری این رویداد صرفاً برای نمایش به بازدیدکنندگان خود به بارسلون ببرد قدری عجیب به نظر می رسد. هر چند دیروز در خبرها شنیدیم که این کمپانی در حال کار بر روی یک نسخه مشابه از Zenfone 2 است که به نمایشگری ۵ اینچی با رزلوشن HD به همراه چیپ های دو هسته ای نسل پیشین اتم اینتل مجهز خواهد بود.

شایه کنندگان ذکر داشته اند که تایوانی ها برای موبایل مورد بحث دو گیگابایت حافظه ی رم در نظر گرفته و قصد دارند آن را به همراه اندروید ۵ آب نبات چوبی و تنها در ازای ۱۹۹ دلار به کاربران ارائه نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • عرفان
    عرفان | ۳۰ بهمن ۱۳۹۳

    بد نیستن اما ایسوس توجهش بیشتر رو پدفونها و زنفونها هستش برای اپدیت بعدش ترنسفورمر ها و فونپدها بعد اونم روی مموپدها که از هر نظر کمترین پشتیبانی رو‌دارن این سری یعنی به ندرت پیش میاد اپدیت اندروید ورژن بالاتر براشون بیاد .. تو خرید این سری مواظب باشین

  • reza
    reza | ۲۹ بهمن ۱۳۹۳

    درباره دوست عزیزی که گفته بود بازی‌های دیتا دار رو باز میکنه?بله باز میکند به راحتی من خودم ایسوس فون7با پردازنده اینتل هم اسفالت8رو براحتی باز می کند و بازی‌های سنگین گرافیک دیگر ازجمله فیفا۱۴وreal3رو امتحان کردم به خوبی جواب میده .

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی