ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند Butterfly 3 از اچ تی سی در نیمه دوم سال معرفی می گردد

تا برگزاری کنگره جهانی موبایل امسال، MWC مدت زمان زیادی باقی نمانده و کمپانی اچ تی سی هم که یکی از شرکت کنندگان مهم این رویداد است خود را برای رونمایی از One M9 و ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۵:۰۰

تا برگزاری کنگره جهانی موبایل امسال، MWC مدت زمان زیادی باقی نمانده و کمپانی اچ تی سی هم که یکی از شرکت کنندگان مهم این رویداد است خود را برای رونمایی از One M9 و One M9 Plus آماده می کند.

حال خبر رسیده که کمپانی مذکور در نظر دارد تلفن هوشمند دیگری که احتمالا Butterfly 3 نام دارد را نیز در آینده نه چندان دور عرضه کند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

بر اساس گزارشی که به تازگی منتشر شده، این موبایل احتمالا دارای یک نمایشگر 5.2 اینچی Quad HD (با رزلوشن 1140 در 2560 پیکسل) است و به همین دلیل از مدل قبلی اش بزرگ تر خواهد بود.

تلفن هوشمند Butterfly 2 یک محصول مقاوم در برابر آب است و به همین دلیل انتظار می رود که مدل جدید آن نیز چنین مشخصه ای داشته باشد.

نکته دیگری که در اطلاعات لو رفته از @upleaks به چشم می خورد به تبلت HTC مربوط می گردد که مدت هاست شایعاتی در مورد آن به گوش می رسد.

بر این اساس، انتظار می رود که تبلت مذکور در سه ماهه دوم یا سوم سال رونمایی گردد که احتمالا زودترین موعد آن ماه آوریل (اواسط فروردین ماه 1394) و دیرترین زمانش هم سپتامبر (شهریور ماه) خواهد بود.

لازم است یادآور شویم که جزئیات زیادی در مورد این تبلت وجود ندارد اما بنابر شایعاتی که در رابطه با آن منتشر گردیده می توان احتمال داد که با الهام از نکسوس 9 ساخته شده و به همین دلیل ممکن است که یک تبلت پیشرفته 8.9 اینچی باشد.

تبلت: سه ماهه دوم تا سوم Butterfly3  (با نام مستعار B3): در نیمه دوم سال معرفی می گردد
تبلت: سه ماهه دوم تا سوم
Butterfly3 (با نام مستعار B3): در نیمه دوم سال معرفی می گردد
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • سیب کوچولو
    سیب کوچولو | ۳۰ بهمن ۱۳۹۳

    اگر اشتباه نکرده باشم شش روز دیگه تا mwc بقیه مانده
    ---------------------------------------------------------------------------------
    مدیر عامل جی ال ایکس همین الان اعلام کرد "ما همانند اپل در مراسم شرکت نمی کنیم"
    :D

  • ENVY
    ENVY | ۳۰ بهمن ۱۳۹۳

    قبلانا باطرفلای اس داشتم گوشی خیلی خوبی بود اما دوربینش موقع عکاسی لکه های بنفش می افتاد داخل عکس ولی از معدود گوشی های htc بود که باطری خوبی داشت هنوز زجری که سر htc one کشیدم یادم نرفته .... در کل طراحی سری باطرفلای به نظرم خیلی زیباست اما زخامتشون زیاده و از پلاستیک براق در قابش استفاده شده که خیلی زود چربی و اثر انگشت جذب می کنه ، خیلی دوست داشتم از جنس بدنه htc one داخل گوشی های دیگش استفاده کنه که هنوز این اتفاق نیفتاده .

    • Mr.M
      Mr.M | ۳۰ بهمن ۱۳۹۳

      فرق M7 تا M8 از زمينه تا آسمون در زمينه باتري
      واقعا ام ٧ باتريش افتضاح بود و برعكسش ام٨ باتري عالي دارد مانند كيفيت صداي بي نظيرش كه فقط آيفون پشت سرش رقيب تعقيب كنندش ميبينه در اين زمينه...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی