ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بروزرسانی جدید OneNote؛ پشتیبانی از قلم دیجیتال و تشخیص دست خط به نسخه آیپد اضافه شد

مایکروسافت امروز قابلیت تشخیص دست خط و قلم های دیجیتال را به نسخه آیپد OneNote اضافه نمود. در این نسخه جدید شما می توانید از استایلوس های شخص ثالث برای آیپد یا حتی انگشتانتان برای ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۸:۳۰

مایکروسافت امروز قابلیت تشخیص دست خط و قلم های دیجیتال را به نسخه آیپد OneNote اضافه نمود. در این نسخه جدید شما می توانید از استایلوس های شخص ثالث برای آیپد یا حتی انگشتانتان برای یادداشت برداری استفاده کنید. همچنین تنظیماتی برای تغییر ضخامت و شکل قلم دیجیتال هم به آن اضافه شده است.

برای آشنایی بیشتر با امکانات جدید وان‌نوت، در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید. 

در بروزرسانی اخیر وان‌نوت برای آیپد، شاهد اضافه شدن Palm Rejection (کاهش حساسیت صفحه نمایش به برخورد کف دستان) هستیم که به شما اجازه می دهد حالت خاص قلم گرفتن خود را برای اپلیکیشن تعریف نمایید.

مایکروسافت سال گذشته با عرضه نسخه ای از وان‌نوت برای اندروید که از دست خط هم پشتیبانی می کرد، قابلیت های قلم دیجیتالی خود را از انحصار نسخه ویندوز این اپلیکیشن خارج کرد. یکی از سخنگویان تیم سازنده وان‌نوت در این باره می گوید: "ما دائما در تلاشیم تا رابط کاربریمان را برای یادداشت برداران طبیعی تر کنیم."

وی در ادامه صحبت هایش افزود: "وان‌نوت برای آیپد انعکاسی است از درس هایی که ما در این سال ها، از مطالعه بر نحوه استفاده مردم از قلم ها فرا گرفته ایم." این درس ها شامل اضافه کردن تنظیمات رنگ، فراهم نمودن یک قاب دیجیتالی بی پایان و استفاده از دو انگشت برای حرکت در محیط  هستند، در حالی که مشغول نوشتن هستید.

در کنار بروزرسانی تشخیص دست خط، مایکروسافت قابلیتی به نام OCR را به کلیه نسخه های وان‌نوت اضافه کرده است. Optical Character Recognition یا به اختصار OCR قابلیتی است که شما را قادر می کند تا کلمات را از درون عکس های موجود در فایل های یادداشتی که در فضای ابری OneDrive ذخیره شده، جستجو نمائید.

پردازش تصاویر برای جستجوی متن تقریبا پنج دقیقه برای هر عکس زمان می برد و این جستجو را می توانید از وان‌نوت روی پی سی، مک، موبایل و تبلت انجام دهید.

Microsoft OneNote for iPad

Microsoft OneNote for iPad

سازنده: Microsoft Corporation قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 199 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • mohammadmj
    mohammadmj | ۳۰ بهمن ۱۳۹۳

    فوق العاده است ...............................

  • nokisoft
    nokisoft | ۳۰ بهمن ۱۳۹۳

    یکی از بهترین برنامه های یادداشته
    خیلی هم باحاله
    مبارک ایپد دارا

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی