ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جانی آیو: نمایشگر 5.7 اینچی برای آیفون بیش از اندازه بزرگ بود

The New Yorker اخیرا داستانی بلند بالا در ارتباط با فعالیت های جاناتان آیو، مدیر بخش طراحی شرکت اپل نوشته. جانی آیو را می توان مسئول ظاهر تمامی محصولات این کمپانی از اواخر دهه 90 میلادی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۰

The New Yorker اخیرا داستانی بلند بالا در ارتباط با فعالیت های جاناتان آیو، مدیر بخش طراحی شرکت اپل نوشته. جانی آیو را می توان مسئول ظاهر تمامی محصولات این کمپانی از اواخر دهه 90 میلادی دانست. تمامی آیفون ها، آیپد ها و اخیرا ساعت اپل، از زیر دستان وی بیرون آمده اند.

یکی از حقایق ناگفته اما جالبی که The New Yorker منتشر کرده، حضور آیفون 5.7 اینچی در نمونه های آزمایشی آیفون 6 است که اگر نظر آیو را جلب می کرد، احتمالا حالا به جای آیفون 6 پلاس های 5.5 اینچی در دست مشتریان اپل بود.

نمونه های آزمایشی آیفون 6 از چند سال پیش در حال تولید بوده و آیو می گوید: "اولین نمونه ای که واقعا حس خوبی نسبت به آن پیدا کردیم مدل 5.7 اینچی بود."

آیو و همکاران اش روزها مشغول طراحی مدل های مختلف و اصلاح آن ها بودند تا اینکه آیو نظرش عوض شد: "آیفون 5.7 اینچی بیش از اندازه بزرگ است." همینطور آیفون 5.6 اینچی. هیچ یک از این دو نتوانستند نظر آیو را به خود جلب کنند، نتیجه اینکه سال گذشته، آیفون 5.5 اینچی در کنار مدل 4.7 اینچی به بازار عرضه شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • paya fazli
    paya fazli | ۳۰ بهمن ۱۳۹۳

    چه عجب ایندفه خبر ایشون در مورد ایکس باکس وان و موفقیتهای این جعبه نبود...از یه نویسنده انتظار نمیره انقدر افراطی طرفدار یه برند باشه

  • shahin_qasempour
    shahin_qasempour | ۳۰ بهمن ۱۳۹۳

    به نظرم برای اینکه احساس کرد 5.7 بزرگه یا کوچیک یه پست توی سایت زیادی بود ...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی