ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Bus Simulator 2015؛ شبیه ساز حرفه ای اتوبوسرانی

اگر رانندگی با ماشین های سوپر اسپرت را به خاطر سرعت بالایشان دوست دارید، شکی نیست که از راندن اتومبیل های بزرگی همچون اتوبوس به خاطر قدرت بالایشان لذت خواهید برد. سازندگان Bus Simulator 2015 ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ | ۰۱:۲۰

اگر رانندگی با ماشین های سوپر اسپرت را به خاطر سرعت بالایشان دوست دارید، شکی نیست که از راندن اتومبیل های بزرگی همچون اتوبوس به خاطر قدرت بالایشان لذت خواهید برد.

سازندگان Bus Simulator 2015 به خوبی این نکته را می دانسته اند. از این رو رانندگی با اتوبوس های لوکس و قدرتمند را به طور حرفه ای برای شما شبیه سازی کرده اند.

در ادامه مطلب، با دیجیاتو همراه باشید. 

راندن اتومبیل های بزرگ در دنیای واقعی، مهارت بالایی را می طلبد و در این عنوان شبیه سازی شده نیز کنترل اتوبوس نیازمند یک راننده و گیمر حرفه ای است. در Bus Simulator 2015 شما کنترل اتوبوس های مختلفی را در شهرهای لس آنجلس، پاریس، رم، برلین، آلاسکا و ... بر عهده دارید که با دقت و جزئیات فراوانی شبیه سازی شده اند.

Bus Simulator 2015-2

15 اتوبوس مختلف، از اتوبوس مدرسه گرفته تا اتوبوس های دو طبقه و مدرن در بازی به طور کامل شبیه سازی شده اند. در این بازی درست مثل یک راننده اتوبوس واقعی باید سر ایستگاه ها توقف کنید، درب را باز کرده و پس از سوار شدن مسافران آنها را به مقصدشان برسانید.

بازی از لحاظ گرافیکی برای پلتفرم موبایل واقعا عالی است.  نمای خارجی و داخلی هر اتوبوس با دقت بالایی طراحی شده و آب و هوای متغیر و پویایی را در محیط شهرهای آن شاهد هستید.

برای تسلط شما بر اتوبوس، سه نوع کنترل مجزا برایتان در نظر گرفته شده که حالت اول استفاده از دکمه هاست و دیگر حالات چرخاندن فرمان با لمس یا کنترل از طریق حسگرهای موبایل هستند.

این عنوان برای پلتفرم های iOS و اندروید عرضه شده و بی شک یکی از شبیه سازهای خوب رانندگی است که می توانید در پلتفرم موبایل به سراغش بروید.

Bus Simulator 2015

Bus Simulator 2015

سازنده: Alexandru Marusac قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 44.7 / 75.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • amir
    amir | ۲۲ خرداد ۱۳۹۴

    دیجاتو از تو بعیده همچین بازی ای رو اینجا بزاری من قسمت اول مرحله رومانی رو رفتم بعد از اینکه دو ایستگاه مسافر سوار کردم یک جاش بود. اصلا جاده نداشت

  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • stp
    stp | ۳۰ بهمن ۱۳۹۳

    Harchi barname moarefi mikonin migr this item is not valid in your country baraye in moshgel bayad chikar kard?

  • حامد لند
    حامد لند | ۳۰ بهمن ۱۳۹۳

    مرسی بابت مطلب، معرفی جالبی بود.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی