ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

سازندگان IFTTT معرفی کردند؛ سه اپلیکیشن جدید برای اتوماسیون دنیای اطراف شما

IFTTT، سرویس اتوماسیون اینترنت، در حال تبدیل شدن از یک اپلیکیشن به خانواده ای از آنهاست. شرکت سازنده IFTTT امروز با تغییر علامت تجاری اپلیکیشن اصلی خود از سه اپلیکیشن جدید برای اندروید و iOS رونمایی کرد. این ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۶:۰۰

IFTTT، سرویس اتوماسیون اینترنت، در حال تبدیل شدن از یک اپلیکیشن به خانواده ای از آنهاست. شرکت سازنده IFTTT امروز با تغییر علامت تجاری اپلیکیشن اصلی خود از سه اپلیکیشن جدید برای اندروید و iOS رونمایی کرد.

این کار تلاشی است در راستای اینکه استفاده از سرویس های بعضا گیج کننده برای مردم عادی آسان تر شود؛ هر چند ممکن است تعدد این اپلیکیشن ها اثر متضادی داشته باشد.

در ادامه مطلب، با دیجیاتو همراه باشید. 

در کنار اپلیکیشن اصلی که نامش از IFTTT به IF مختصر شده، کمپانی سازنده از سه اپ Do Button، Do Camera و Do Note رونمایی کرده است. هر کدام از این سه اپ، راهی برای به جریان انداختن اعمالی که بیش از همه انجام داده اید را تنها با چند اشاره برای شما ممکن کرده اند.

Do Camera را می توانید طوری برنامه ریزی کنید که تصاویر گرفته شده در محیط اپ را در آلبوم مشخصی در فیسبوک آپلود کند، یا اینکه این عکس ها را مستقیما به ایمیل والدینتان بفرستد.

2

با Do Note می توانید یک یادداشت کوچک یا رویدادی در تقویم گوگل بسازید، سپس آن را در اورنوت ذخیره کرده یا به توئیتر ارسال کنید. سومین اپ با عنوان Do Button، در واقع برای دسترسی سریع به دستورالعمل هایی است که در IFTTT بیش از همه استفاده کرده اید. مانند دو اپ دیگر، Do Button را هم می توانید برای حداکثر سه عمل برنامه ریزی کنید.

هر چند بر خلاف Camera و Note، اپ Do Button در ویجت اندروید و صفحه امروز iOS جا خوش می کند. کافیست برنامه ریزی اش کنید تا با یک اشاره بتوانید دمای خانه ای مجهز به سیستم اتوماسیون Nest را به سطح مطلوب رسانده یا چراغ هایش را روشن و خاموش کنید.

دنیایی مملو از دستگاه های مرتبط با هم به آهستگی در حال فرا گرفتن ماست، و Do Button آمده تا کنترل از راه دور آن باشد. لیندن تیبتس، مدیر عامل شرکت IFTTT در این باره می گوید: "IFTTT در حقیقت در مورد این است که ما چگونه به مردم در کنترل چنین دنیای دیجیتالی کمک کنیم، همان طور که برنامه نویسان می توانند و این که قادر باشند این کار را به طور ذاتی انجام دهند"

تیبتس همچنین در ادامه با اشاره به اینکه IFTTT برای اپل واچ نیز عرضه می شود افزود: " مطمئن باشید که Do Button روی مچ های شما بسیار عالی ظاهر خواهد شد"

3

اپ Button در حال حاضر دوازده دستورالعمل را به شما پیشنهاد می کند. البته می توانید دستورالعمل مختص به خودتان را با استفاده از 167 کانال فعال IFTTT یا با کمک سرویس هایی مثل فیسبوک، توئیتر، اورنوت، دراپ‌باکس، پاکت، اسلک و دیگر موارد بسازید.

با تمام وعده هایی که در مورد ساده بودن کار با آن داده شده، IFTTT نیازمند توضیحاتی از طرف سازنده است. این سرویسی است که برای آسان تر شدن کارها طراحی شده، با این وجود برای استفاده از آن می بایست زندگی تان را پیچیده تر از گذشته کنید.

ساخت حساب کاربری، فعال کردن کانال ها، طراحی یک دستورالعمل، دانلود اپلیکیشن، ورود به حساب کاربری و ... اعمالی هستند تا نشان دهند IFTTT راه درازی را تا رسیدن به سادگی در پیش دارد.

برای دانلود هر کدام از این سه اپلیکیشن می توانید از لینک های زیر استفاده کنید:

Do Button، Do Camera و Do Note برای اندروید

Do Button، Do Camera و Do Note برای iOS

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی