ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن Disa؛ راهی جدید برای متحد کردن سرویس های پیام رسانی

آیا تاکنون مجبور شده اید که همزمان با چت در مسنجر فیسبوک و واتس اپ، به پیامک دوستتان هم پاسخ بدهید؟ اگر پاسختان مثبت است، بد نیست که سری به اپلیکیشن Disa بزنید؛ ابزار جدیدی که ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۸:۰۰

آیا تاکنون مجبور شده اید که همزمان با چت در مسنجر فیسبوک و واتس اپ، به پیامک دوستتان هم پاسخ بدهید؟ اگر پاسختان مثبت است، بد نیست که سری به اپلیکیشن Disa بزنید؛ ابزار جدیدی که برای ایجاد اتحاد میان سرویس های پیام رسانی در موبایل طراحی شده است.

در ادامه مطلب، با دیجیاتو همراه باشید. 

اپ دیسا به تازگی مرحله تست آلفایش را گذرانده و هم اکنون در مرحله بتا به سر می برد و کار آن، در واقع جمع آوری اپلیکیشن های پیام رسانی و چت شما زیر یک سقف است. در حال حاضر دیسا از چت فیسبوک و پیام رسان سیستم عامل پشتیبانی می کند که قادرید واتس اپ را نیز به صورت یک پلاگین به این ترکیب اضافه کنید.

Disa 2

البته سایر سرویس ها را می بایست به صورت یک پلتفرم کامل به دیسا اضافه کرد. زیبایی دیسا نه فقط در فرآیند متحد سازی است (که خود عامل کاهش مصرف باتری و  استفاده کمتر از قدرت سی پی یو محسوب می شود)، بلکه در این است که توانایی ترکیب مکالمات از چند سرویس، نشانه گذاری آنها با رنگ های مختلف و ضبط و ارسال پیام های صوتی را نیز در اختیار شما قرار می دهد.

در نسخه بتای این اپ شما قادرید مکالمات خود را در فیسبوک و واتس اپ متحد نموده و پیامک های دریافتی تان را نیز به این مجموعه اضافه کنید. دیسا فعلا برای سیستم عامل اندروید عرضه شده و نسخه ای از آن برای iOS هم در راه است. با این توصیفات، اگر اپ دیسا را ابزاری مفید یافتید پیشنهاد می کنیم که همین حالا آن را برای گجت های اندرویدی تان دانلود کنید.

Disa Beta

Disa Beta

سازنده: Disa.im قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 34 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی