ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موز هوشمند
تکنولوژی

ساخت اولین پوشیدنی خوردنی در ژاپن؛ موز هوشمند در راه است

ژاپن از سالیان دور بستری ایده آل بوده برای تکنولوژی های عجیب و غریب و گجت های نامتعارف. اکنون و همزمان با برگزاری ماراتن بزرگ توکیو، شرکت Dole، به عنوان بزرگترین عرضه کننده میوه و ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۰:۲۳

ژاپن از سالیان دور بستری ایده آل بوده برای تکنولوژی های عجیب و غریب و گجت های نامتعارف. اکنون و همزمان با برگزاری ماراتن بزرگ توکیو، شرکت Dole، به عنوان بزرگترین عرضه کننده میوه و سبزیجات دنیا، قصد دارد اولین پوشیدنیِ خوردنی دنیا را عرضه نماید.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید تا با این محصول بیشتر آشنا شویم.

موز یکی از میوه هایی است که خوردن آن انرژی بسیاری را به ورزشکاران می بخشد و به آن ها کمک می کند تا با قدرت بیشتری فعالیت خود را ادامه دهند. بر همین اساس دفتر ژاپن شرکت Dole، ایده ساخت یک موز هوشمند را عملیاتی کرده است.

موز هوشمند ژاپنی ها در داخل خود از یک نمایشگر LED بهره می برد که ورزشکاران با استفاده از آن می توانند زمان باقی مانده از مسابقه و میزان ضربان قلب خود را مشاهده نمایند.

این موز حتی قادر است تا توییت هایی که شرکت کنندگان برای ورزشکار محبوبشان ارسال می کنند را نیز به نمایش در بیاورد، تا از این طریق فرد مسابقه دهنده، با روحیه بهتری به کار خود ادامه دهد.

یکی از مسئولین Dole در رابطه با این محصول به وال استریت ژورنال چنین گفته است: «ابتدا محتویات داخل یک موز خالی می شود، و سپس یک موز کوچکتر به همراه یک نمایشگر LED در داخل آن قرار می گیرد.»

بله درست خواندید، در داخل این موز هوشمند یک موز دیگر نیز قرار دارد. بر همین اساس بعد از پایان مسابقه، شما می توانید دستگاه پوشیدنی خود را باز کرده و لذت موز داخل آن را زیر دهانتان احساس کنید.

در مسابقه ماراتن توکیو، قرار است دو ورزشکار از این موز های هوشمند استفاده نمایند. این وسیله به نحوی طراحی شده که دور مچ کاربر بسته می شود و البته از طریق یک سیم، به دستگاهی مخصوص متصل می گردد. در ویدیو زیر می توانید بیشتر با این پوشیدنی خوردنی آشنا شوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • مهدیکو
    مهدیکو | ۱ اسفند ۱۳۹۳

    بیشتر شبیه به یه شوخی احمقانه‌ست!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی