ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کارت حافظه جدید سونی برای ایجاد کیفیت صدای فوق العاده رونمایی خواهد شد

اگر خاطرتان باشد، سونی، امسال از واکمن ۱۲۰۰ دلاری خود در نمایشگاه CES پرده برداشت. این شرکت هم اکنون در حال آماده سازی یک کارت حافظه ۶۴ گیگابایتی microSD برای این دستگاه است که برای ایجاد ...

پویان رمضان پور
نوشته شده توسط پویان رمضان پور | ۱ اسفند ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۰

اگر خاطرتان باشد، سونی، امسال از واکمن ۱۲۰۰ دلاری خود در نمایشگاه CES پرده برداشت. این شرکت هم اکنون در حال آماده سازی یک کارت حافظه ۶۴ گیگابایتی microSD برای این دستگاه است که برای ایجاد کیفیت صدای بهتر عرضه خواهد گردید.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

این کارت حافظه کلاس 10 از نوع microSDXC بوده و با شماره مدل SR-64HXA شناخته می شود. قیمت تعیین شده برای برای این محصول که مدل های مشابه به آن پیشتر با قیمت ۹۰ دلار در ژاپن فروخته می شد برابر با 150 دلار اعلام شده است.

جالب اینجاست که مدل های هم رده با این کارت حافظه که از سوی سامسونگ عرضه می شوند، قیمتی در حدود ۵۰ دلار دارند و اگر از ایالات متحده خرید کنید، قیمت تا 30 دلار هم پایین می آید. البته روی کارت حافظه جدید سونی، عبارت for Premium Sound یا 'برای صدای با کیفیت' با رنگ طلایی نوشته شده که شاید تنها وجه تمایزش با مدل های رقیب باشد.

علیرغم تأکید این کمپانی روی فواید کیفیت صدای بالا، سونی اعتراف نموده که ممکن است کارت حافظه جدیدش با تقاضای زیادی رو به رو نشده و بازار فروشی برای آن وجود نداشته باشد.

وال استریت ژورنال به نقل از یکی از سخنگویان سونی نوشت: «ما از پتانسیل فروش بالای این محصول مطمئن نیستیم اما فکر کردیم که حتما در میان مردم کسانی وجود دارند که برای کیفیت صدای بالا ارزش قائل بوده و حاضرند آن را خریداری کنند.»

بهترین مدل های سیستم های پخش موسیقی با کیفیت بالا در مقایسه با بد ترین آن ها، تفاوت چندانی ندارند، با این همه، فواید انتقال کم صداتر فایل ها بیشتر به اثرات دارو های هومیوپاتیک شبیه است؛ که به جای درمان واقعی، دارونما محسوب می شوند.

به ندرت پیش می آید که کاربران واکمن سونی از کارت های حافظه استفاده کنند و معمولا فایل های موسیقی خود را در حافظه میانگیر دستگاه ذخیره نموده و از این طریق نویز ناشی از فرایند خواندن اطلاعات را کاهش می دهند.

سونی به عنوان شرکتی که شدیدا به دنبال تعریف شخصیتی جدید از خود است، در دنیای محصولات غیر اقتصادی و عجیب غرق شده و تمایلی نیز برای خروج از آن ندارد.

لازم به یادآوری است که فروش این محصول متفاوت از 15 اسفند در ژاپن آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • Mehdico
    Mehdico | ۱ اسفند ۱۳۹۳

    بازم یه ترفند برای گول زدن کاربران احمق!! آخه این نویزی که میگین رو تا حالا کسی شنیده؟!!

  • آرش
    آرش | ۱ اسفند ۱۳۹۳

    چه ربطی داره؟ مگه آنالوگه که کیفیت مموری تاثیری تو کیفیت محتوی داشته باشه، کیفیت صدا دیجیتال به تنها عاملی که بستگی نداره، کیفیت استوریج هست.

    از دیجیاتو بعید بود. البته چند وقتی زده جاده خاکی و خبرهای عجیب و غریب رو پوشش میده.

  • erfanm
    erfanm | ۱ اسفند ۱۳۹۳

    شاهکاری دیگه از سونی....
    اخه یکی نیس به این شرکت بگه تو که موجودیتت داره به فنا میره چرا رو چیزایی سرمایه گذاری میکنی که خودتم توش اینده روشنی نمیبینی؟؟؟؟

    • Hesam
      Hesam | ۱ اسفند ۱۳۹۳

      به تو چه ربطی داره؟دوس داره بزنه!عمویی اگه همین سونی نبود cd و انواع اقسامش فراگیر نمیشد استفادشون!!اگه همین سونی نبود توی دمپایی پرست صفحه ی امولد جونت هیچ وقت درست نمیشد!!
      همین مونده تو بیای به سونی بگی چی بساز چی نساز!!خیلی خیلی کور و متعصبی عزیزم!! واقعا نمیفهمی شر ور زیاد میگی یا خودتو زدی به نفهمی؟؟

      • Mehdico
        Mehdico | ۱ اسفند ۱۳۹۳

        بعد میگن داعش حمله نکنه ایران! آخه اگه حمله نکنه این جونور رو کی از بین ببره هان ؟!!!!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی