ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برترین گجت های پوشیدنی حال حاضر به انتخاب Engadget

نمایشگاه CES امسال پر از ابزار های پوشیدنی بود که بیشتر این محصولات را نیز ساعت های هوشمند و دستبند های سلامتی تشکیل می دادند. در حالی که افراد زیادی دست نگه داشته اند تا ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲ اسفند ۱۳۹۳ | ۲۱:۰۰

نمایشگاه CES امسال پر از ابزار های پوشیدنی بود که بیشتر این محصولات را نیز ساعت های هوشمند و دستبند های سلامتی تشکیل می دادند. در حالی که افراد زیادی دست نگه داشته اند تا در آوریل به سراغ ساعت اپل بروند، همین حالا هم گجت هایی با قیمت مناسب تر یافت می شود که لااقل می توان به شکل جدی در مورد خریدشان فکر کرد.

در ادامه به بررسی ۱۰ گجت پوشیدنی برتر می پردازیم که با قیمتی مناسب، امکاناتی عالی را ارائه می دهند و شاید بتوانند به ما کمک کنند تا شروع به سوختن کالری ها کنیم. با دیجیاتو همراه باشید.

Withings Activité Pop

201506withingsactivepop-ebg-feb2015-4344-1000bk-1

هدف از ساخت گجت های پوشیدنی که وضعیت سلامت شما را چک می کنند این است که همیشه پوشیده شوند و Activité Pop نیز سعی دارد همین مهم را محقق سازد. این ساعت هوشمند از بیرون همانند یک ساعت آنالوگ و کلاسیک به چشم می خورد اما به دقت که به آن نگریسته و قابلیت هایش را بخوانید، می بینید که از یک باتری با عمر ۸ ماه استفاده کرده و ضدآب نیز هست. از همین روست که شناگران هم به راحتی قادر به اسفاده از آن هستند.

تنها مشکلی که می توان به آن اشاره کرد این است که ساعت مذکور صرفا از iOS پشتیبانی می کند. البته اتیکت قیمتش صرفا ۱۵۰ دلار است و از بندهای پلاستیکی در آن بهره گرفته شده. اگر از طرفداران بند های چرمی و با وقار تر هستید،‌ نیاز است تا مبلغی برابر با ۴۵۰ دلار برای نسخه ی premium هزینه کنید.

قیمت: ۱۵۰ دلار

LG G Watch R

lg-gwatchr-800-1

در حالی که هنوز منتظریم تا Android Wear شگفتی آفرین شود، دست کم ال جی مسیر درست را یافته است. می توان از G Watch R به عنوان یکی از برترین ساعت های گرد نام برد که هنوز نگریستن به آن باعث می شود تا ساعت های قدیمی و کلاسیک تر را به یاد آوریم.

این ساعت اندکی بزرگ است و افرادی که استخوان بندی ظریفی دارند شاید چندان این محصول را پسند نکنند. اگرچه این مدل نیاز دارد تا هر روز با شارژر خود ملاقاتی چند ساعته داشته باشد اما همچنان می توان به عنوان یکی از برترین ساعت های هوشمند بازار معرفی اش کرد.

قیمت: ۲۹۹ دلار

Motorola Moto 360

moto-360-smartwatch-800-1

Moto 360 به راحتی در دل هر کاربری می نشیند، بخصوص پس از آپدیت اخیری که به آن کمک نمود تا عمر باتری اش را بیش از پیش حفظ نماید.

۳۶۰ با صفحه نمایش گرد و بند چرمی ظریفش، به زیبایی بر روی مچ دست جای می گیرد و در بین تمام ساعت های هوشمند امروزی،‌ کلاسیک ترین ظاهر را از آن خود می کند، تنها به همین یک دلیل می توان آن را در این لیست جای داد.

قیمت: ۲۵۰ دلار

Pebble Steel

201407pebble-steel-2bk-1

کمپانی Pebble تمرکز خود را بر روی مهم ترین قسمت در گجت های پوشیدنی قرار داده است:‌ طراحی. همانند مدل های پیشین، به شما اجازه می دهد که به تلفن همراهتان متصل شده و موزیک، تقویم و حتی یک حباب لامپ کوچک را هم کنترل کنید.

صفحه نمایش این ساعت از تکنولوژی e-paper استفاده می کند و همین امر باعث می گردد تا باتری این محصول تا حد چشم گیری عمر بالایی داشته باشد. نکته ی جالب اینجاست که این گجت تا حدی ضد آب نیز هست. البته برای این طراحی زیبا در نسخه ی جدید، باید قیمت بالایی بپردازید اما اگر می خواهید پول کمتری خرج نمایید، نسخه ی قبلی این ساعت نیز هنوز ارزش خرید بسیار بالایی دارد.

قیمت: ۱۹۹ دلار

Adidas miCoach Smart Run

201401adidas-smartrunbk-1

اگر جز افرادی هستید که اندازه گیری میزان دویدن و همینطور فعالیت قلبتان بالاترین اهمیت را برای شما دارد، miCoach Smart Run انتخاب بسیار خوبیست. این محصول در اصل طراحی شده تا به شکل دقیقی میزان مسافت طی شده توسط کاربر و میزان ضربان قلب وی را اندازه گیری کند.

این پوشیدنی هوشمند قابلیت های چند رسانه ای نیز دارد و می تواند نقش یک پخش کننده موسیقی آفلاین با امکان اتصال از طریق بلوتوث را عهده دار شود. این دستگاه اندرویدی که البته از پلتفرم Wear بهره نمی گیرد، ضدآب نبوده اما می توان بر روی ضد عرق بودنش و همچنین مقاومت آن در برابر چند قطره آب حساب باز کرد.

قیمت: ۴۰۰ دلار

Basis Peak

basis-peak-800-1

شرکت Basis چندی پیش توسط اینتل خریداری شد؛ محصول جدید آنها به نام Peak، یکی از اولین گجت های پوشیدنی است که می تواند تشخیص دهد کاربر چه زمانی در حال خواب و استراحت بوده و چه زمانی در حال ورزش است. این ساعت توسط همین خاصیت ویژه اش، مانند بسیاری از ساعت های دیگر نیاز ندارد تا توسط کاربر به Mode های دیگری سوئیچ گردد و تمام موارد اینچنینی به صورت اتوماتیک انجام خواهند شد.

ساعت مورد بحث ضدآب نیز هست و از یک صفحه نمایش OLED بهره می گیرد که هم فعالیت های ورزشی و هم اعلانات تلفن هوشمند را به نمایش می گذارد. کمپانی Basis اعتقاد دارد محصولش می تواند با یک بار شارژ تا ۴ روز قابل استفاده باشد.

قیمت: ۲۰۰ دلار

Fitbit Flex

201403fitbit-flex-5bk-1

این محصول برای افرادی ساخته شده که به طراحی مینیمال علاقه ای بیش از حد دارند. در Flex هیچ نمایشگری نخواهید یافت و صرفا یک نوار پیشرفت، نزدیک شدن شما به اهدافتان را اطلاع رسانی می کند. البته نگران نباشید؛ کلیه داده ها از طریق ویندوز فون، اندروید و iOS در دسترس هستند.

قیمت: ۱۰۰ دلار

Garmin Vivofit

201404garmin-vivofit-2bk-1

مانند محصول قبلی، Vivofit هم صرفا به شما رسیدن به اهداف ورزشیتان را اطلاع می دهد. البته شمرده شدن قدم ها قابل رویت بوده و می توان آنها را در یک نوار حرکت مشاهده نمود. این گجت همچنین از راه رفتن شما الگو برداری کرده و میزان کالری های سوخته شده را به اطلاعتان می رساند.

جدا از اینها، Vivofit دارای یک اپلیکیشن جداگانه نیز هست که می تواند به کمک آن تمام فعالیت های خود را به شکل آنالیز شده تماشا کنید. از همه مهم تر، عمر باتری این ساعت هوشمند بوده که توسط سازنده اش تا یک سال تضمین گشته است.

قیمت: ۱۳۰ دلار

Sony SmartBand

201409sony-coresmartbandbk-1

اسمارت بند سونی یکی از محصولاتیست که تمام فعالیت های ورزشی را در کنار استراحت، پایش می کند و می توان گفت یکی از بهترین گجت ها نیز در این زمینه به حساب می آید.  اما چیزی که این محصول را از رقبایش متمایز می کند اپلکیشن Lifelog است که به شما اجازه می دهد انواع مختلفی از آمارهای تهیه شده را در تلفن هوشمند خود ذخیره و بعداً به آنها رجوع نمایید. از سوی دیگر این وسیله گجتی مناسب برای پایش سلامت قلب است.

قیمت: ۱۰۰ دلار

GoPro Hero4 Silver

gopro-hero4-800-1 (1)

کمپانی GoPro در زمینه ی اکشن کم ها سلطنت می کند و این موضوع گویا در حال رخ دادن در مورد محصولی به نام Hero4 نیز هست. سری Black از ویدئوهای 4K با ۳۰ فریم بر ثانیه هم پشتیبانی می کند اما برای بیشتر کاربران، سری Silver انتخاب بهتری است. سری سیلور با یک صفحه ی لمسی در بخش پشتی دستگاه کامل تر شده و کاربری راحت تری دارد و این در حالیست که بلک ادیشن از این گزینه محروم است. Silver نیز از ویدئو های 4K پشتیبانی می کند اما با ۱۵ فریم بر ثانیه. کیفیت نمایشگر بر روی عمر باتری تاثیر اندکی داشته و با انتخاب محصول میان رده، ۱۰۰ دلار هم صرفه جویی کرده اید.

قیمت: ۴۰۰ دلار

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی