ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

جدال حساس قرمز و آبی های پایتخت؛ نگاهی بر بازی ایرانی “سوپرشوت”

استقلال و پرسپولیس؛ دو نامی که گویی هر نوزاد ایرانی با عشق به آنها پا به این دنیا می گذارد. پیر و جوان و کوچک و بزرگ هم ندارد، طرفداران سینه چاک و متعصب این دو ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۰

استقلال و پرسپولیس؛ دو نامی که گویی هر نوزاد ایرانی با عشق به آنها پا به این دنیا می گذارد. پیر و جوان و کوچک و بزرگ هم ندارد، طرفداران سینه چاک و متعصب این دو تیم میلیونی اند و هر دو از پرطرفدارترین تیم های ورزشی دنیا؛ البته پس از تراکتورسازی و منچستر یونایتد.

طراحان استودیوی آرناتک، تیم سازنده بازی "سوپرشوت" خودشان از طرفداران دوآتشه آبی و قرمزهای پایتخت اند و با ساخت این بازی، فرصتی برای طرفداران این دو رقیب سنتی فراهم کرده اند تا ادامه کُری خوانی های شان را از سکوهای ورزشگاه آزادی در پلتفرم موبایل دنبال کنند.

در ادامه مطلب، با دیجیاتو همراه باشید. 

بازی Yeti Sports خاطرتان هست؟ همان عنوان بی پایان که در آن غول برفی بدقواره بازی، پنگوئن های بی نوا را به دورترین نقطه ای که می توانست پرتاب می کرد.

سوپرشوت دقیقا همین مکانیزم را دارد با این تفاوت که این بار توپ فوتبال جایگزین پنگوئن ها شده و به جای یک غول زشت و پشمالو، اسطوره هایی همچون مهدی مهدوی کیا و فرهاد مجیدی با شوتی جانانه توپ را به دورترین مسافت ممکن می فرستند.

1

آبیته یا قرمزته؟ با ورود به بازی، اولین قدم مشخص کردن جبهه شماست. حالا که تیمتان را انتخاب کردید، وقت آن می رسد که با زدن بلندترین شوت و ثبت بهترین رکوردها از حیثیت تیمتان در برابر رقیب محافظت کنید.

s5

برای زدن شوت، اول از همه باید قدرت ضربه را با اشاره به صفحه در بهترین لحظه تعیین کنید. حالا شوت بلندی زده می شود و توپ تا بیشترین مسافت ممکن به جلو خواهد رفت. اما چرا گفتیم بیشترین مسافت ممکن؟ به این خاطر که در مسیر توپ، موانع و کمک هایی وجود دارند که به ترتیب می توانند از سرعت توپ بکاهند و یا اینکه افزایشش دهند.

s2

این موانع می توانند مدافعان حریف، دزد سکه ها و دروازه بان تیم رقیب باشند. البته در سوپرشوت بیش از موانع، کمک هایی برای افزایش مسافت شوت خود را خواهید یافت. مثلا می توانید با ضربات چکشی، مدافعان حریف را له کرده و توپ را وادار به جهش های بلند کنید. یا اینکه برای پیشبرد توپ به گزینه بمب، شوت قوی اسطوره های دو تیم یا دریبل های کاکرو متوسل شوید.

چندین ارتقای مفید و جالب در بازی وجود دارند که با کسب سکه از شوت های قبلی و خرید الماس از محیط بازی می توانید آزادشان کنید. مثلا قادرید از فروشگاه آیتم هایی برای افزایش قدرت شوت اولیه، کاهش اصطکاک توپ با موانع و معجون های قدرت خریده تا رکورد شوت زنی تان را بالا ببرید.

s6

این شوت تا جایی ادامه پیدا می کند که به مانع جدی بازی برسید: دروازه بان رقیب. چه آبی باشید و چه قرمز، برای ورود به مرحله بعدی می بایست به عقاب آسیا، احمدرضا عابدزاده یا ناصر حجازی گل بزنید. در این قسمت حساس، بازی به صورت صحنه آهسته درمی آید و باید با نهایت سرعت آنقدر روی صفحه بکوبید که بر قدرت دروازه بان غلبه کنید.

اگر توانستید به دروازه بان گل بزنید، بازی در لوکیشن بعدی ادامه می یابد و این روال تا بی نهایت ادامه خواهد داشت. هر قدر رکورد بالاتری ثبت کنید، هم سکه بیشتری گیرتان می آید، هم با کسب تجربه به لول های بالاتر می رسید و هم امتیاز تیمتان را در رده بندی آنلاین بازی افزایش خواهید داد.

s4

از این رو سوپرشوت یک محفل مجازی عالی است برای طرفداران استقلال و پرسپولیس که تا وقتی روی حریف را کم نکنند، آرام نگیرند و به رقابت ادامه دهند. در کنار این گیم پلی خوب و دوست داشتنی، گرافیک زیبای بازی و موزیک هیجان آورش دلایل قدرتمندی هستند تا بتوانیم سوپرشوت را یک بازی عالی و استاندارد ایرانی بنامیم.

s7

سوپرشوت فعلا برای پلتفرم اندروید عرضه شده، با این حال طبق اظهارات استودیوی آرناتک باید در آینده ای نزدیک انتظار عرضه نسخه ای از آن را برای پلتفرم iOS داشته باشیم. چه طرفدار قرمز و یا آبی، دانلود این بازی خوب وطنی را به شما پیشنهاد می کنیم.

سوپرشوت

سوپرشوت

سازنده: آرنا قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 27.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • ebii
    ebii | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

    سلام من باید رکورد چیو بزنم تا توی جدول مسابقات باشم لول من سی هستش

  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • borna_talebi
    borna_talebi | ۲ اسفند ۱۳۹۳

    خود بازی سرگرم کنندس و برای یه بازی رکورد زنی طراحی خوبی داره . یه چیز جالبش هم اینه که اگر قرمز رو انتخاب کنی از اون به بعد موقع لود شدن اول بازی یه عکس میاد که لباس بازیکن ها به رنگ تیمی هست که انتخاب کردی در میاد.
    موقع ای که میرسی به دروازه بان هم با دو تا دست هی رو صفحه بزنید با یکی جواب نمیده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی