ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دوربین گلکسی S6 چند مگاپیکسلی خواهد بود؟

در روزهای اخیر شاهد لو رفتن اطلاعات گوناگونی در رابطه با تلفن هوشمند گلکسی S6 از سامسونگ بودیم. در این بین و با وجود اینکه بسیاری از جزئیات فنی مرتبط به موبایل مورد بحث در شایعات ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۶:۰۰

در روزهای اخیر شاهد لو رفتن اطلاعات گوناگونی در رابطه با تلفن هوشمند گلکسی S6 از سامسونگ بودیم. در این بین و با وجود اینکه بسیاری از جزئیات فنی مرتبط به موبایل مورد بحث در شایعات متعددی در حال تکرار شدن هستند و همین موضوع سبب گشته ما آنها را قطعی فرض کرده و انتظار داشته باشیم تا در محصول نهایی نیز همین مشخصه های فنی ارائه گردند، هنوز یک مورد وجود دارد که قطعیتی برایش به میان نیامده و آنهم چیزی نیست جز رزولوشن دوربین اصلی پرچمدار آتی کره ای ها.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

تا به امروز و در بین اخبار و شایعات منتشر شده، دو گزینه برای دوربین گلکسی S6 مطرح گشته و برخی از منابع اطلاع می دهند که این موبایل دوربینی ۲۰ مگاپیکسلی را به خدمت گرفته و تعدادی دیگر بر این باور هستند که نهایتاً یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پشت S6 جای خواهد گرفت. سئوال اینجاست که کدامیک از این گزینه ها می تواند درست باشد؟

وب سایت SamMobile در همین رابطه و به نقل از یکی از منابعش در شرکت سامسونگ آورده نمونه های اولیه گلکسی S6 که توسط کمپانی تولید کننده آن ساخته شده و مورد تست قرار گرفته اند از دوربینی ۲۰ مگاپیکسلی بهره می برند و به همین علت در شایعات مختلف چنین رزولوشنی در رابطه با دوربین اصلی این تلفن هوشمند پرچمدار ذکر می شد.

اما پس از آزمایش کردن نمونه های اولیه مورد اشاره و به دلیل یا دلایلی نامشخص، کره ای ها تصمیم گرفته اند دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی و بهره مند از سنسور IMX240 سونی را جایگزین انتخاب قبلیشان نمایند و گلکسی S6 در نهایت قرار است با همین دوربین به بازار بیاید.

سنسور مورد بحث در واقع دقیقاً همان سنسوری است که در گلکسی نوت ۴ وجود دارد و گفته می شود سامسونگ تنها در لنز و همینطور اپلیکیشن دوربین تغییراتی را به وجود آورده و سعی نموده بهینه سازی هایی را انجام دهد. در مورد این بهبود ها صحبت قطعی نشده ولی بر حسب تیزرهایی که تا کنون شاهد انتشارشان بوده ایم گمان می رود تلاش هایی برای بهبود تصویربرداری در نور کم صورت پذیرفته باشد.

تلفن هوشمند گلکسی S6 احتمالاً در روز اول مارس (۱۰ اسفند ماه) و در جریان کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلون اسپانیا رونمایی خواهد شد. حدس بر این است که موبایل یاد شده به نمایشگر Super AMOLED با رزولوشن QHD مجهز خواهد بود و چیپست هشت هسته ای اگزینوس 7420 به همراه ۳ گیگابایت حافظه ی رم نیز به آن قدرت خواهند بخشید.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا سامسونگ با دوربین گلکسی S6 کاربرانش را شگفت زده خواهد کرد یا تنها بر روی بهبود هایی جزئی کار کرده است؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • مهرداد
    مهرداد | ۲ اسفند ۱۳۹۳

    میبخشید دوستان بتازگی اندروید دار شدم.تاج ویزو نمیشه کاری کرد زشته.کاستوم رام بزارم ؟ و اینکه چطور به مک وصل کنم

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۲ اسفند ۱۳۹۳

    دوربین نوت ۴ عالی بود عالی ، اگر بتونه سرعت باز شدن اپلیکیشن دوربین رو ارتقاء بده و سرعت شاتر رو ببره بالا دیگه باید گفت رقیب میطلبم :)

  • parsa
    parsa | ۲ اسفند ۱۳۹۳

    چون خودم این کارو کردم میگم بین اپل ایفون فایو نوت خودم دیدم عکس گوشی من بهتر چاپ شد بزرگتر با کیفیت تر هر دو هم از 1 دستگاه بعضی عکس یادگاری باید چاپ بشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی