ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

کتابخانه گویا؛ گنجینه ای ارزشمند از کتاب های صوتی مناسب برای تمام سنین

ورق زدن و خواندن کتاب های کاغذی، حس بسیار شیرین و خوشایندی است که آن را با هیچ چیز دیگری در این دنیا نمی توان عوض کرد. اما گاهی "شنیدن" یک کتاب با صدای آرامش ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲ اسفند ۱۳۹۳ | ۰۱:۳۰

ورق زدن و خواندن کتاب های کاغذی، حس بسیار شیرین و خوشایندی است که آن را با هیچ چیز دیگری در این دنیا نمی توان عوض کرد. اما گاهی "شنیدن" یک کتاب با صدای آرامش بخش یک هنرمند، می تواند تأثیر کلام و لذت کتابخوانی را دو چندان کند.

اپلیکیشن کتابخانه گویا با گردآوری گنجینه ای ارزشمند از کتب مختلف، فرصتی فراهم نموده تا از محتوای این کتاب ها به صورت شنیداری بهره ببرید.

در ادامه مطلب، با دیجیاتو همراه باشید. 

"اهل کاشانم. روزگارم بد نیست. تکه نانی دارم، خرده هوشی، سر سوزن ذوقی." حتی خواندن شهر سهراب آدمی را دگرگون می کند، حالا تصور کنید این متن زیبا را با صدای عمیق و آرامشبخش مرحوم خسرو شکیبایی می شنوید. کتابخانه گویا چنین تجربه لذت بخشی را برایتان به ارمغان می آورد.

هزار تومان مبلغی است که برای دسترسی به کتابخانه صوتی این اپ می پردازید؛ کتابخانه ای که در آن می توانید کتاب های مختلفی از جمله رمان های فارسی و خارجی، شعر، تاریخی، علمی، مذهبی، کودک و نوجوان و دسته های دیگر بیابید.

با ورود به منوی هر کتاب، مثلا "صدای پای آب" سهراب سپهری، فهرستی از فایل های صوتی جهت پخش را به همراه توضیحاتی در مورد کتاب مشاهده خواهید کرد.

5567

در همین صفحه امکان اضافه سازی یک کتاب به فهرست علاقه مندی ها وجود دارد و برای پخش فایل های صوتی، امکان اشتراک گذاری و دانلود هر فایل برایتان فراهم شده. حتی اپلیکیشن در نوار اعلان های اندروید دارای یک ویجت اختصاصی است که از طریقش می توان پخش فایل صوتی را متوقف نمود.

البته برای شنیدن هر فایل صوتی می بایست آن را دانلود کنید که این کار حجم زیادی از حافظه موبایلتان را اشغال می کند، از این رو فراهم نمودن پخش آنلاین کتاب ها می تواند چاره خوبی برای رفع این مشکل محسوب شود.

کتابخانه گویا در همین حد نیز نسبت به سایر اپلیکیشن های ایرانی عملکرد قابل قبولی دارد. با این حال اگر آن را با اپ های خارجی مثل Audible مقایسه کنیم، امکاناتی مثل دانلود یک جای کل فایل های صوتی، نمایش اطلاعات کامل کتاب (از جمله رنج سنی، زمان انتشار و ...) و امکان نظرگذاری و دادن امتیاز به کتاب ها از جمله مواردی هستند که در آن غایبند و در صورت اضافه شدن، می توانند به کامل تر شدن این اپلیکیشن کمک کنند.

روشن دلان از لذت خواندن کتاب محرومند، از این رو کتاب های صوتی این اپ برایشان ارزش بسیار بالایی خواهد داشت. کتابخانه گویا را می توانید برای گجت های اندرویدی خود دانلود کنید.

کتابخانه گویا

کتابخانه گویا

سازنده: آرش مهرزاد قیمت: 1000 تومان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 2.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • کیپ کالم
    کیپ کالم | ۱۶ اسفند ۱۳۹۳

    ارزش نداره

  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی