ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل با اشتیاق زیادی در حال جذب متخصصین سامسونگ در شاخه های مختلف است

دستمزدها و مزایای قابل توجهی که اپل در قیاس با کمپانی رقیبش یعنی سامسونگ پیشنهاد می دهد سبب گشته تا برخی از متخصصین این شرکت محل کار خود را ترک و ترجیح دهند تا در کوپرتینو ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۴ اسفند ۱۳۹۳ | ۲۳:۳۰

دستمزدها و مزایای قابل توجهی که اپل در قیاس با کمپانی رقیبش یعنی سامسونگ پیشنهاد می دهد سبب گشته تا برخی از متخصصین این شرکت محل کار خود را ترک و ترجیح دهند تا در کوپرتینو شاغل شوند و این امر به حدی جدی شده که فریاد گلایه مدیران برند کره ای را بلند کرده است.

به گفته ی سران سامسونگ اپل به شکل فزاینده ای در حال جذب مهندسین و متخصصان این شرکت در زمینه ی تکنولوژی های مرتبط به پردازش تصاویر و چیپست ها بوده و اخیراً نیز سعی داشته برخی از کارمندان برجسته این کمپانی کره ای در رابطه با توسعه تکنولوژی های باتری را به استخدام خود درآورد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

ظاهراً بدل شدن اپل به ثروتمند ترین برند جهان سبب گشته اشتیاق مضاعفی در برخی از کارمندان سامسونگ برای مهاجرت به این شرکت پدید آید و تنها یک پیشنهاد از سوی آنها سبب می شود تا متخصصین کره ای به آمریکا نقل مکان کنند، سران سامسونگ در همین رابطه می گویند:

تعدادی از پرسنل ما توسط اپل استخدام شده اند و اکنون مشغول کار در مقر اصلی این شرکت در کالیفرنیا هستند. به این افراد در رابطه با انجام کارهای محوله شان استقلال بیشتری داده شده که برایشان بسیار خوشایند است.

کمپانی آمریکایی متخصصین سامسونگ در زمینه توسعه چیپست ها را بسیار سخت کوش می داند و اعتقاد دارد با استفاده از آنها می تواند به سطوح تازه ای از دانش دست یابد.

پیشرفت سامسونگ در زمینه ی توسعه ی چیپ های موبایل و سنسورهای پردازش تصاویر برای همگان مشهود بوده ولی جذب متخصصین در زمینه ی باتری شاید برای عده ای سئوال برانگیز باشد.

در پاسخ به این افراد باید بگوییم سامسونگ در رابطه با تولید باتری برای تلفن های هوشمند پیشرفت های قابل توجهی داشته، آنها نمونه هایی اولیه از باتری هایی با قابلیت خم شدن تولید کرده اند و همچنین گفته می شود سلول های الکترولیت پلیمری جدید و متفاوتی را توسعه داده اند که قصد دارند از آن در پرچمدار بعدی خود یعنی گلکسی S6 استفاده نمایند.

اما اپل در رابطه با باتری موبایل خودش پیشرفت های خوبی داشته پس چرا باید به سراغ متخصصین کمپانی رقیبش برود؟ اگر به خاطر داشته باشید قبلاً در دیجیاتو از گلایه شرکتی با عنوان A123 Systems از اپل نوشتیم و گفتیم کمپانی مذکور در حال حاضر یکی از موفق ترین ها در زمینه ساخت باتری های لیتیوم یونی محسوب می شود.

در آن خبر آمده بود که کوپرتینویی ها با هدف ساخت باتری هایی مناسب برای خودروهای الکتریکی دست به این اقدام زده اند و در انتهای آن نیز ذکر شده بود که اپل در همین زمینه در پی جذب برخی مهندسین سایر شرکت ها از جمله سامسونگ نیز هست.

حال و برحسب گلایه های مدیران سامسونگ به نظر می رسد شایعات پیشین صحت پیدا کرده اند ضمن اینکه نباید از یاد برد کره ای ها وظیفه تامین باتری های خوردهای الکتریکی کمپانی شناخته شده BMW را نیز بر عهده دارند و شاید همین امر شرکت اپل را بیش از پیش ترغیب کرده تا مهندسین آنها را به خدمت گیرد.

باید منتظر ماند و دید با این همه شایعات پیرامون خودروی اپل چه زمانی خبری رسمی در مورد آن از جانب خود این کمپانی انتشار می یابد و پس از این تعداد جذب متخصصان از شرکت های مختلف آیا شاهد تحولی شگرف در صنعت خودروسازی خواهیم بود و یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (30 مورد)
  • Navid as
    Navid as | ۷ اسفند ۱۳۹۳

    جماعت امریکایی کارشون دزدیه ومهم ترین دزدی هم دزدی مغزهاست با حیله های محتلف وگرنه شما از کل جمعیت امریکا بپرسین روسیه یا ایران و یا کره کجاست نصفشون جواب اشتباه میدن!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی