ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

معرفی بازی های فوتبال تحت وب؛ از مربیگری تا ستاره شدن

طرفداران فوتبال میلیونی اند، نه، میلیاردی اند. هر جای این کره خاکی که دست بگذارید، می توانید چند نفر را ببینید که به دنبال یک توپ افتاده اند و با آن سرگرمی جذابی برای خود ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۴ اسفند ۱۳۹۳ | ۲۰:۰۰

طرفداران فوتبال میلیونی اند، نه، میلیاردی اند. هر جای این کره خاکی که دست بگذارید، می توانید چند نفر را ببینید که به دنبال یک توپ افتاده اند و با آن سرگرمی جذابی برای خود ایجاد کرده اند.

گذر زمان و ظهور تکنولوژی انسان ها را تنبل نمود. برای تماشای فوتبال دیگر لازم نیست به ورزشگاه بروید، تلویزیون و رادیو با جذابیتی بالا بازی ها را مخابره می کنند. دیگر لازم نیست حتما پای تان به توپ بخورد، پلی استیشن و اکس باکس وان پس برای چیست؟ چرا ورزش کنیم و کالری هایی که با زحمت به دست آورده ایم را بسوزانیم وقتی می توان به شیوه ای ساده تر سرگرم شد؟

فکر کرده اید که یک مربی فوتبال شوید؟ اما این که کار هر کسی نیست. باید عمرتان را بگذارید تا به یک مربی کارکشته تبدیل شوید اما چه راهی بهتر از اینکه این تجربه را به صورت مصنوعی تجربه کنیم؟ شاید هیچ وقت سر الکس فرگوسن نشویم یا همانند کریستیانو رونالدو نتوانیم با توپ جادو کنیم اما چرا تجربه مصنوعی آن را از خود دریغ بداریم؟

این هفته قصد داریم به جای بازی های موبایل، چند بازی تحت وب با مضمون مربی گری و هدایت یک تیم فوتبال را به شما معرفی کنیم. برخی از این عناوین را سال هاست که می شناسیم و برخی دیگر تازه شروع به فعالیت کرده اند. اما همگی یک نقطه مشترک دارند: از انجام دادن شان لذت خواهید برد.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

Cupfa.ir

1

تمرین، تمرین و تمرین. شاید لذت بخش ترین بخش این بازی، تمرین دادن بازیکنان تیم تان باشد. هر چه قدر که به افراد خود اهمیت بیشتری بدهید، نتایج مطلوب تری حین بازی دریافت خواهید کرد و حتی اگر بخواهید بازیکن را بفروشید، قیمت بالاتری دریافت خواهید کرد. دوباره بازیکنان تازه وارد را جذب کرده و تمرین و تمرین و تمرین.

شما چه از غلامحسین پیروانی کم دارید که ده ها جوان مستعد را به فوتبال ایران معرفی کرده؟ شما هم تلاش کنید و بازیکنان بامهارت پرورش دهید.

استادیوم ورزشی شما اهمیت بسیاری در جذب سرمایه و طرفداران دارد. باید بر تمامی اصول نظارت داشته باشید. در واقع شما صرفا یک مربی نیستید و به اموری فراتر از مسئولیت های یک مربی هم دسترسی دارید.

باید بدانید که چمن ها چه وضعیتی دارند یا نورافکن ها به میزان کافی روشنایی دارند. صندلی ها چطور؟ به عنوان مدیر یک باشگاه فوتبال، هواداران اصلی ترین سرمایه تیم شما هستند. چقدر برای شان ارزش قائل هستید؟ پس بهترین وضعیت ممکن را برای شان رقم بزنید و شرایطی عالی در ورزشگاه مهیا کنید.

Mr90.ir

2

مستر 90 طراحی رابط کاربری زیبایی دارد و در دو هفته ای که هر لیگ به طول می انجامد، شما را درگیر خود می کند. اما پرسشی که احتمالا دارید اینجاست که حین مدیریت و مربی گری تیم چه کارها لازم است انجام دهیم و آیا موقع بازی ها باید حتما آنلاین باشیم؟

البته بهتر است که همانند یک مربی واقعی فوتبال ثانیه به ثانیه تیم خود را پیگیری کنید و بدانید که در تیم های حریف چه می گذرد. شما صرفا نباید به تیم خودتان نگاه کنید. پس چه کسی باید تیم مقابل را تحلیل کرده و به شما گزارش دهد؟ مجید جلالی؟ خیر، این وظیفه به عهده شخص شماست.

به هر روی، لزومی ندارد که هنگام انجام بازی ها آنلاین باشید و غیبت شما به معنای حذف تیم و حضور نیافتن در مسابقه نیست، تنها لازم است که استراتژی های مورد نظر را پیاده کنید و با خیال راحت به باقی کارهای خود برسید.

چیدن تیم و مشاهده کارایی شان در برابر تیم حریف یکی از جذاب ترین و هیجان انگیزترین درس هایی است که این بازی به شما می دهد؛ قوه تحلیل تان به کار می افتد و برای بازی های بعدی خلاقیت بیشتری را در دستور کار قرار می دهید.

Myfc.ir

3

شاید مشهورترین نمونه فوتبال آنلاین و مدیریت تیم فوتبال باشد که سال ها به سرگرم کردن صدها هزار کاربر پرداخته. بنابراین اگر علاقه ای به فوتبال داشته باشید احتمالا این عنوان را امتحان کرده اید و می دانید که در مورد چه چیزی صحبت می کنیم.

لیگ ها در مای اف سی یک هفته ای هستند و از شنبه تا جمعه جریان دارند. هر لیگ دارای 8 تیم خواهد بود که با یکدیگر رقابت می کنند و این لیگ ها در دسته های مختلفی، روی سطوح مختلف هرم اصلی قرار می گیرند.

طبیعتا نوک هرم یا لیگ دسته 1 شامل بهترین بازیکنان است و هر چه پایین تر بیایید، به لیگ تازه واردها نزدیک تر می شوید. اگر شنبه ی آینده بازی را شروع کنید در قعر جدول خواهید بود و با پیشرفت طی هفته های آتی می توانید بالاتر روید.

پس از پایان هر هفته، تیم قهرمان به لیگ بالاتر صعود کرده و دو تیم انتهای جدول هم به لیگ پایین تر می روند. در واقع اگر هفته اول تان باشد و جزو دو تیم انتهایی باشید، جز یک هفته از زمان تان هیچ چیز دیگری را از دست نداده اید و اگر تیم اول در لیگ دسته 1 باشید، جوایزی دریافت خواهید کرد.

جریانی هیجان انگیز و ارزشمند است اما نیازمند زمان و تفکر بالا نیز هست. بنابراین اگر وارد می شوید مراقب خودتان باشید، درگیری در این بازی ها شدیدا بالاست.

Pars-cup.com

4

در پارس کاپ، لیگ ها دو هفته یک بار انجام می پذیرند. به این صورت که مدت زمان حضور در لیگ دو هفته به طول می انجامد و پس از پایان زمان مقرر، مسابقات با تیم های جدید از سر گرفته می شود. البته رسیدن به لیگ های دسته 1 و 2 زحمات زیادی را می طلبد که اگر توان اش را داشته باشید، توسعه دهندگان بازی با استفاده از جوایزی ارزشمند منتظر شما هستند.

در پارس کاپ هم بازی های دوستانه وجود دارد که به شما کمک می کند در رسیدن به صدر، پله ها را دو تا یکی بپیمایید.

با تمرین های افزایش مهارت می توانید بدون از دست دادن هیچ گونه ارزشی، به مهارت بیشتری برسید و در مسابقات اصلی موفق تر عمل کنید. توجه داشته باشید که در زمان انجام مسابقات و بازی ها، کوچکترین اشتباهی که در گذشته مرتکب شده اید می تواند خودش را نشان دهد.

بنابراین با تمرکز هر چه تمام، فکر شده استراتژی بچینید و برای رسیدن به صدر جدول تلاش کنید. هر بار که پیشرفتی حاصل می شود وارد مراحل سخت تر می شوید و بازیکنان غیرفعال حضورشان کم رنگ تر خواهد شد، بنابراین پیشروی در این مدل بازی های مقطعی آنلاین هم مفهوم دارد.

اینکه کدام بازی بزرگ ترین جامعه را در اختیار داشته باشد مورد پرسش است اما مسئله ای که باید به آن توجه بسیاری داشت، پسندیدن رابط کاربری و مکانیزم بازی است. برخلاف آنچه که فکرش را می کنید، رابط کاربری در عناوین فوق اهمیت بسیاری دارد؛ اغلب زمان خود را در منوهای مختلف بازی سر می کنید و بنابراین، باید با آنچه که می بینید ارتباط برقرار کنید.

منظور از مکانیزم بازی نیز شفاف است. یک بازی از صدها تابع و متبوع ساخته شده که چگونگی پیوستگی هر یک از آن ها به هم، مجموع تجربه کلی مخاطب را تشکیل می دهد. در عناوین فوق، اغلب با تجربه ای کلی اما جزئیاتی متفاوت طرف هستید.

بنابراین اگر دوست دارید سرگرم یکی از عناوین فوق شوید، به شما پیشنهاد ثبت نام در هر 4 بازی فوق را داریم. پس از تجربه ای کوتاه و حتی چند ساعته، می توانید به راحتی متوجه شوید که کدامیک مخصوص شما ساخته شده و بیشتر به دردتان می خورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • erfan
    erfan | ۲۱ دی ۱۳۹۴

    سلام اينا همشون فوتبال مربی گريه اگه ي بازی فوتبال درس كنن با فرمت فلش ك آنلاين باشه و خودمون بتونيم بازيش كنيم و تحت وب هم باش من اسممو عوض ميكنم....................
    تراوين و ... هم چرتن

  • ali2star
    ali2star | ۶ دی ۱۳۹۴

    به نظرتون کدام بازی آنلاین مربیگری بهتره ؟؟؟؟؟؟ راهنمایی کنید ممنون

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی