ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

الجی چهار تلفن هوشمند جدید را معرفی کرد

کمپانی الجی پیش از MWC امسال چهار تلفن هوشمند میان رده با نام های LG Magna، Spirit، Leon و Joy را معرفی کرد که قرار است هفته آینده در کنار ساعت هوشمند LG Watch Urbane آن ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۴ اسفند ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۲

کمپانی الجی پیش از MWC امسال چهار تلفن هوشمند میان رده با نام های LG Magna، Spirit، Leon و Joy را معرفی کرد که قرار است هفته آینده در کنار ساعت هوشمند LG Watch Urbane آن در بارسلون رونمایی شوند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

این موبایل های تازه وارد در قالب مدل های 3G یا LTE ارائه می شوند که قسمت پشت بدنه انواع پشتیبانی کننده از استاندارد LTE، از جنس فلز خواهد بود.

در رأس همه این مدل ها Magna قرار دارد که مجهز به یک چیپست چهار هسته ای (بسته به بازار عرضه 1.2 گیگاهرتری یا 1.3 گیگاهرتری) است و یک گیگابایت رم و همچنین 8 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء دارد.

gsmarena_002

نمایشگر 5 اینچی این موبایل دارای رزولوشن 720p است و یک دوربین اصلی 8 مگاپیکلسی (دوربین 5 مگاپیکسلی برای مدل 3G) روی بدنه آن خودنمایی می کند. علاوه بر این، طبق اعلام کمپانی سازنده، این محصول همراه با آبنبات چوبی اندروید ارائه خواهد شد.

ابعاد بدنه Magna برابر است با 139.7 در 69.9 در 10.2 میلیمتر و یک باتری 2540 میلی آمپر ساعتی نیز در داخل بدنه آن تعبیه شده است.

مدل بعدی LG Spirit نام دارد که قطعات داخلی آن تا حدود زیادی شبیه به برادر بزرگ ترش است. نمایشگر 4.7 اینچی آن از نوع 720p است و یک باتری 2100 میلی آمپر ساعتی هم برای آن در نظر گرفته شده. اندازه بدنه Spirit هم برابر 133.3 در 66.1 در 9.9 میلیمتر اعلام گردیده.

تلفن هوشمند LG Leon نیز از نظر امکانات شبیه به دو مدل قبلی است. یک نمایشگر 4.5 اینچی FWVGA و باتری 1900 میلی آمپر ساعتی برای آن در نظر گرفته شده و ابعاد بدنه آن هم برابر با 129.9 در 64.9 در 10.9 میلیمتر است.

در پایان به مدل Joy می رسیم که دارای یک نمایشگر 4 اینچی WVGA است و در میان مدل های معرفی شده کوچک ترینشان است. این تلفن هوشمند بر حسب نوع بازاری که قرار است در آن عرضه شود، دارای یک چیپست چهار یا دو هسته ای خواهد بود.

یک گیگابایت یا 512 مگابایت رم، 8 یا 4 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء و نسخه 5.0 یا 4.4 اندروید دیگر امکانات این محصول را تشکیل می دهند.

ابعاد Joy برابر با 122.7 در 64.0 در 11.9 میلی متر اعلام شده و همانند مدل Leon مجهز به یک باتری 1900 میلی آمپر ساعتی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • روان پریش
    روان پریش | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    این خوبه که الجی میان رده هایی با این کیفیت تولید میکنه و حتما قیمت بالایی رو هم واسش درنظر نمیگیره.
    منتها رم 1گیگ یا 512 واسه آبنبات چوبی کمه!
    الان روی LG L70 داداشم اندروید کیت کت نصبه و برنامه زیادی هم روش نداره, 1گیگ رم کمشه و گاهی با تاخیر مواجه میشه توی پروسس ها

  • pars
    pars | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    مدل فونت برند LG عوض شده و ظاهر مدرن گرفته!
    ولی به شخصه از LG خوشم نمیاد تا وقتی سامسونگ هست

  • حسين
    حسين | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    ميان رده هاي خوبي هستن ، كلا از برند ال جي نسبت به قبل خوشم مياد ، راستي " فكر كنم طراحي جي ٤ اينطوري هست ، مثل جي فلكس و اين ميارده ها ، دكمه هاش مربعي تر ، نوار پلاستيكي جلوش حذف و گوشه ها تيز تر "

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی