ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Monkey King Escape؛ یک ماجراجویی بی پایان در چین باستان

در افسانه های چین باستان آمده که روزی میمونی به نام سان ووکونگ، از دل یک صخره سنگی بیرون آمد. سان ووکونگ پس از ماجراهای فراوانی که برایش پیش آمد و با قدرت هایی که طی تمرین های ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۵ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۰

در افسانه های چین باستان آمده که روزی میمونی به نام سان ووکونگ، از دل یک صخره سنگی بیرون آمد. سان ووکونگ پس از ماجراهای فراوانی که برایش پیش آمد و با قدرت هایی که طی تمرین های سخت کسب کرد، به مقام سلطان میمون ها یا Monkey King رسید.

استودیوی نام آشنای یوبی سافت در آخرین اثرش برای پلتفرم های موبایل، ما را به سفری در چین باستان دعوت کرده تا در یک فرار بی پایان با سلطان میمون ها همراه شویم.

در ادامه مطلب، با دیجیاتو همراه باشید. 

داستان از اینجا آغاز می شود که میمون داستان ما، مورد خشم موجوداتی افسانه ای قرار گرفته و در حال فرار از دست آنهاست؛ چرا که هلوهای جاودانگی را که مأمور محافظتشان بوده، خورده و حالا باید برای این کارش تنبیه شود.

Monkey King Escape 2

مثل تمام بازی های یوبی سافت، Monkey King Escape یک شاهکار هنری است و گرافیک بسیار زیبایی را در آن شاهد هستیم. سلطان میمون ها در این فرار هیجان انگیز می تواند با پرواز و لیز خوردن از سد موانع بگذرد و حتی در موقعیت های دشوار، خودش را به حیوان دیگری تبدیل کند.

چهار کاراکتر دیگر با قدرت هایی خاص هم وجود دارند که با جمع آوری سکه و کسب تجربه می توانید آزادشان کنید. یکی از زیباترین بخش های گیم پلی، باس فایت های این بازی است که گاها مجبور می شوید که با یک غول عظیم الجثه دست و پنجه نرم کنید.

شیوه مبارزات در این بخش به صورت QTE (دکمه زنی) طراحی شده و زوایای دوربین، شما را به یاد باس فایت های عظیم عناوینی مثل گاد آف وار خواهد انداخت. Monkey King Escape فراتر از یک رانر معمولی است. اگر حوصله تان از بازی های فکری و کوچک سر رفته، پیشنهاد می کنیم حتما این عنوان را در iOS و گجت های اندرویدی تان امتحان کنید.

در ادامه شما را به دیدن ویدئویی کوتاه از گیم پلی این بازی دعوت می کنیم.

Monkey King Escape

Monkey King Escape

سازنده: Ubisoft قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 72.1 / 39 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۵ اسفند ۱۳۹۳

    خوشمان نیامد

  • mohammadmj
    mohammadmj | ۵ اسفند ۱۳۹۳

    کلا از بازی های سبک رانر خوشم نمیاد .....................

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی