ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

چند روز پیش از معرفی گلکسی S6، سامسونگ ضد آب بودن S5 را یادآور می شود

سامسونگ این روزها مشغله زیادی دارد و خود را برای معرفی گلکسی S6 و S6 Edge آماده می کند که قرار است در روز دهم اسفند ماه طی مراسمی در MWC 2015 رونمایی گردند. با این ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۵ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۴:۳۰

سامسونگ این روزها مشغله زیادی دارد و خود را برای معرفی گلکسی S6 و S6 Edge آماده می کند که قرار است در روز دهم اسفند ماه طی مراسمی در MWC 2015 رونمایی گردند.

با این همه، شرکت مورد بحث، هنوز هم پرچمدار فعلی اش (گلکسی S5) را که از اسفند ماه سال گذشته تاکنون در بازار وجود داشته، از یاد نبرده است.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

تیزر تبلیغاتی کوتاهی که در ادامه مشاهده خواهید کرد شب گذشته و در طول هشتاد و هفتمین مراسم Academy Awards از کانال ABC پخش شد.

در این ویدیو، سامسونگ به ما یادآوری می کند که گلکسی S5 در برابر گرد و غبار و آب مقاوم (دارای گواهینامه IP67) است و در عین حال مقاومت در برابر آن را برای کاربران «غیر ممکن» می خواند.

در ویدیوی مذکور گفته می شود که گلکسی S5 ساخته شده تا «خبرساز» شود، با این همه هنوز هم مشخص نیست که S6 هم همینگونه خواهد بود یا خیر و این موضوعی است که تنها با گذشت زمان مشخص خواهد شد.

نیازی به گفتن نیست که کمپانی مورد بحث هنوز هم می خواهد تا پیش از عرضه گلکسی S6، تعداد بیشتری از پرچمدار فعلی اش را به فروش برساند (مشخص نیست که مدل S6 چه زمانی عرضه خواهد شد، با این همه انتظار می رود که این محصول از اواخر ماه مارس یا حداکثر اوایل آوریل یعنی حدودا اواسط فروردین 94 به بازار ارائه گردد).

هم اکنون می توان با پرداخت مبلغی کمتر از 500 دلار، مدل بدون قرارداد S5 را در ایالات متحده آمریکا خریداری نمود. حال، سوالی که مطرح می شود این است که با توجه به عرضه قریب الوقوع پرچمدار آتی سامسونگ (و البته تلفن های هوشمند سایر کمپانی های فعال در این حوزه) چه کسی حاضر خواهد بود که چنین مبلغی را بابت خرید S5 بپردازد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • sara
    sara | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴

    سلام
    من میخوام بدونم این گوشی اس 6 ضد آب هست یا نه؟؟؟؟؟
    http://ashrafii زده نیست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی