ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساعت هوشمند جدید پبل رونمایی شد

ساعت هوشمند جدید پبل به همراه یک رابط کاربری تازه و نمایشگر رنگی رسما معرفی شد. خبر مهم در رابطه با این محصول قطعا رابطه کاربری جدید آن با نام تایم لاین است که نسبت به ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۶ اسفند ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۵

ساعت هوشمند جدید پبل به همراه یک رابط کاربری تازه و نمایشگر رنگی رسما معرفی شد. خبر مهم در رابطه با این محصول قطعا رابطه کاربری جدید آن با نام تایم لاین است که نسبت به مدل قبلی سریع تر شده و پاسخگویی بهتری را از خود نشان می دهد.

خوشبختانه باید به اطلاع تان برسانیم که مدل فعلی اسمارت واچ پبل و انواع استیل آن نیز همین اینترفیس را دریافت خواهند کرد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

امکان مهم دیگری که به این ساعت افزوده شده، میکروفون آن است که ارسال ایمیل های صوتی کوتاه را برای شما فراهم خواهد نمود، اما به یاد داشته باشید که کمپانی سازنده، در تبلیغات خود این گجت را به عنوان جایگزینی برای تلفن های همراه معرفی نکره است.

طراحی

ساعت هوشمند جدید پبل در مقایسه با نسخه قبلی اش باریک تر شده و وزن کمتری دارد. اگر بخواهیم مقایسه ای عددی میان آنها انجام دهیم، ضخامت بدنه این محصول برابر با 9.5 میلیمتر شده که در مقایسه با مدل قبلش 20 درصد باریک تر گردیده.

در عین حال باید بگوییم که محصول تازه پبل ظاهری پلاستیکی و اسباب بازی شکل دارد (هرچند که قاب دور آن از فلز ساخته شده).

انحنای اندکی نیز در بدنه این ساعت هوشمند به چشم می خورد که درست شکل طبیعی دست را دارد و باعث می شود که کاربر در حین استفاده از آن کاملا راحت باشد.

پبل تایم همچنین بدنه ای ضد آب دارد و می توانید در زمان شنا و یا قایق سواری آن را روی مچ خود داشته باشید (هرچند که توصیه شده برای مدت طولانی ساعت را زیر آب نگه ندارید). علاوه بر این، صفحه نمایشگر آن از نوع گوریلا گلس بوده و در برابر خط و خش مقاوم است.

بندها

bands-1

 

خوشبختانه، بند ساعت جدید پبل از نوع استاندارد 22 میلی متری بوده و جنس آن از سیلیکون نرم است و می توانید طبق سلیقه و به دلخواه خود آن را تغییر دهید و کمپانی سازنده هم با انتشار یک گیف نشان داده که تعویض این بندها تا چه اندازه آسان است.

 اینترفیس تایم لاین و اپلیکیشن ها

98c00b932c4f333987b796a130a97a59-original

طبق اعلام کمپانی سازنده، همه 6500 اپلیکیشن آن برای پبل تایم نیز قابل دسترس خواهند بود.

خوشبختانه کار کردن با اپلیکیشن ها و صفحه ساعت به لطف رابط کاربری جدید آن ساده تر شده است و برای نمونه می توان با کلیک روی دکمه بالایی، زمان را به عقب باز گرداند، دکمه میانی زمان حال را نشان می دهد و دکمه پایینی هم قرارها و رخدادهای آتی را نمایش می دهد.

همه اینها در کنار مجموعه ای از انیمیشن های زیبا روی صفحه به نمایش در می آیند و عملکرد کلی ساعت نیز به نظر روان تر و بهتر از گذشته شده است.

قیمت و زمان عرضه

گفته می شود که این محصول از ماه می 2015 در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. قیمت پایه این اسمارت واچ نیز برابر با 159 دلار اعلام شده و مدل های MSRP آن نیز 199 دلار خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • Sohfalp560
    Sohfalp560 | ۶ اسفند ۱۳۹۳

    اگر تو ایران به قیمت واقعیش به دست آدم برسه فوق‌العاده میشد و من حتمن میگرفتم ولی این تمام ماجرا نیس... من با تکنولوژی e-papper خیلی حال میکنم که نمیدونم چرا بقیه ازش استفاده نمیکنن!!

  • Parsa_P
    Parsa_P | ۶ اسفند ۱۳۹۳

    تنها ساعت هوشمندی که به نظرم ارزش خرید داره( ایران نه . قیمتش نجومیه اینجا)
    .
    الجی واچ آر هستش

  • Kiarash Manson
    Kiarash Manson | ۶ اسفند ۱۳۹۳

    ساعت های پبل بهترین ساعت های هوشمند از لحاظ عمر باتری در حال حاضر هستند.

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۶ اسفند ۱۳۹۳

    یکی از گزینه های یه ساعت هوشمند زیباییشه که این نداره ، بقیه امکانانشو دوس داشتم

  • Mr.M
    Mr.M | ۶ اسفند ۱۳۹۳

    من كه خيلي خوشم اومد فقط اگر يك موتور شارژ خودكار ميگذاشتند با وجود نمايشگر e-link رنگي ! ميتونست احتياج به شارژ نداشته باشه ولي حيف كه ما رو مسخره كردند با اين شارژ شدن ...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی