ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات تبلت گلکسی تب S2 از طریق بنچمارک انجام شده، فاش شد

پیشتر نیز به اطلاعتان رسانده بودیم که سامسونگ در حال کار بر روی جانشینان گلکسی تب S خود است که از نمایشگرهایی ۸.۴ و ۱۰.۵ اینجی بهره می بردند. شرکت کره ای دو محصول جدید ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۶ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۵:۰۰

پیشتر نیز به اطلاعتان رسانده بودیم که سامسونگ در حال کار بر روی جانشینان گلکسی تب S خود است که از نمایشگرهایی ۸.۴ و ۱۰.۵ اینجی بهره می بردند. شرکت کره ای دو محصول جدید را با تغییرات اندکی در سایز نمایشگر جایگزین دو تبلت یاد شده خواهد کرد و از سوی دیگر با این تغییر سایز، نسبت تصویر نیز تبدیل به ۴ به ۳ خواهد شد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا سایر مشخصات لو رفته را با هم مرور کنیم.

دو تبلت جدید از نمایشگر های با تکنولوژی Super AMOLED استفاده می کنند و گفته می شود باریکی این محصولات نیز از آیپد کمتر خواهد بود. نمونه ای از بنچمارک مدل ۹.۷ اینچی نیز جدیدا در فضای مجازی منتشر گشته است.

gsmarena_001

همانگونه که در تصویر مشاهده می کنید، رزولوشن نمایشگر تبلت مورد بحث به ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل می رسد که مشابه رزولوشن به کار رفته در آیپد های جدید و نکسوس ۹ است. این دستگاه با ۳ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی، دوربین اصلی ۸ و دوربین جلوی ۲ مگاپیکسلی همراهی می شود.

البته در تصویر فوق اندازه نمایشگر ۹.۶ اینچ و دوربین اصلی ۷ مگاپیکسل ذکر شده که احتمالا این مورد مربوط به باگ های اپلیکیشن بنچمارک است.  تب S2 از اندروید ۵.۰.۲ استفاده می کند و طبق رویه ی جدید سامسونگ، چیپست های اگزینوس در آن به کار رفته اند. این چیپست ۸ هسته ای که از فناوری big.LITTLE بهره می گیرد، فرکانسی حداقل ۱.۹ گیگاهرتزی دارد و چهار هسته ی قوی تر از Cortex-A57، و چهار هسته ی ضعیف تر از Cortex-A53 استفاده می کنند. پردازنده ی گرافیکی تب ۲ نیز Mali-T760MP6 خواهد بود.

تنها پیشرفت را در قوی تر شدن پردازنده می توان دید؛ چیپست به کار رفته در سری قبل یک اگزینوس ۵۴۲۰ بود که از هشت هسته ی کورتکس A15 و A7 استفاده می کرد. مقدار رم، و اندازه ی مگاپیکسل های دوربین، تغییری نداشته اند.

گفته می شود تب ۲ با کمربندی فلزی به بازار آمده و وزنی برابر با ۴۰۷ گرم خواهد داشت؛ از سوی دیگر ضخامت این محصول نیز برابر با ۵.۴ میلیمتر است که از آیپد ایر۲ به شکل قابل توجهی باریکتر و البته سبک تر است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • Ahmad
    Ahmad | ۲۸ اسفند ۱۳۹۴

    من یک گوشی دارم یک موبایل یکی گالگسی اس۲ روشنش نمیکنم یکی گالگسی تب اس۲ عاشقشم کاراییش عالیه تا کسی نخره نمیفهمه چه مهشریه این چیز هایی هم که در موردش میگن دروغه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی