ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پاناسونیک اولین تلویزیون هوشمند مجهز به سیستم عامل فایرفاکس را معرفی کرد

پاناسونیک به تازگی خانواده ای جدید از تلویزیون ها را به بازار معرفی کرده است. نسل جدید تلویزیون های VIERA پاناسونیک، بر پایه سیستم عامل فایرفاکس بنا شده اند و قابلیت های هوشمندی را با ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۶ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۶:۳۰

پاناسونیک به تازگی خانواده ای جدید از تلویزیون ها را به بازار معرفی کرده است. نسل جدید تلویزیون های VIERA پاناسونیک، بر پایه سیستم عامل فایرفاکس بنا شده اند و قابلیت های هوشمندی را با خود به همراه دارند.

تلویزیون های جدید سازنده ژاپنی، از نمایشگر LED بهره می برند و قادر هستند تا تصاویر را با کیفیت 4K به نمایش در آورند. ورود فایرفاکس به دنیای پاناسونیک همچنین با ساخت اولین تلویزیون های خمیده این شرکت نیز همراه شده است، و کاربران اکنون می توانند محصولات Curve کمپانی مورد بحث را بر پایه این سیستم عامل، در بازار تهیه کنند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

پاناسونیک این سری از تلویزیون های هوشمند را در ابعاد مختلف عرضه می کند و علاقمندان می توانند بر اساس نیاز خود بین سایز های ۴۰ تا ۶۵ اینچ، گزینه مورد نظرشان را انتخاب کنند. مدل های گران قیمت این خانواده همچنین از تکنولوژی 4K Pro نیز بهره می برد. 4K Pro در واقع نامی است که پاناسونیک برای سیستم دقت رنگ خود، انتخاب کرده است.

استفاده از سیستم عامل فایرفاکس، بی شک پاناسونیک را از دیگر تلویزیون های هوشمند موجود در بازار، متمایز می کند. در حال حاضر کمتر شرکتی پیدا می شود که از این OS روی تلویزیون های خود استفاده نماید و آنطور که از اخبار بر می آید، در آینده نزدیک هم بازیگر جدیدی وارد این عرصه نخواهد شد.

اکنون سامسونگ و ال جی هر یک از سیستم عامل اختصاصی خود استفاده می کنند، و سونی نیز استفاده از اندروید را به دیگر سیستم عامل ها ترجیج داده است. حال باید منتظر ماند و دید که آیا فاکتور تمایز پاناسونیک، می تواند محصولات آن را به موفقیت برساند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • جی اس
    جی اس | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴

    آیا رنگین یاسیاه سفید:-D

  • TROOL
    TROOL | ۶ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی