ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساعت هوشمند Urbane به Android Wear مجهز نخواهد بود؛ LG در پی ساخت سیستم عاملی جدید

مدتی پیش LG برای اولین بار تصاویری از ساعت هوشمند جدید خود منتشر کرد. Urbane نام یک محصول لوکس از سازنده کره ای است که طبق برنامه ریزی ها، در نمایشگاه MWC به صورت رسمی ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۷ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۰:۱۴

مدتی پیش LG برای اولین بار تصاویری از ساعت هوشمند جدید خود منتشر کرد. Urbane نام یک محصول لوکس از سازنده کره ای است که طبق برنامه ریزی ها، در نمایشگاه MWC به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

اکنون و در شرایطی که تنها چند روز تا شروع کنگره جهانی موبایل در بارسلون باقی مانده، LG جزییات بیشتری را در رابطه با این محصول منتشر کرده است. در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

آنطور که از خبر ها بر می آید، Urbane بر خلاف ساعت های هوشمند قبلی LG، از سیستم عامل Android Wear استفاده نخواهد کرد. جالب است بدانید که به گفته مدیران ال جی، این دستگاه حتی از WebOS هم بهره نمی برد.

در واقع ال جی در تصمیمی عجیب، قصد دارد سیستم عامل سومی را به مجموعه نرم افزاری خود اضافه کند و ساعت هوشمند جدیدش را بر پایه آن به بازار عرضه نماید.

از دیگر قابلیت های ساعت فلزی و جذاب Urbane، می توان به امکان اتصال آن به شبکه LTE اشاره کرد. به گفته ال جی، این محصول اولین ساعت هوشمند جهان خواهد بود که از LTE پشتیبانی می کند و حتی به کاربر این امکان را می دهد تا از طریق VoLTE، بدون نیاز به موبایل، با مخاطب خود به مکالمه بپردازد.

ال جی قابلیتی به نام Walkie-Talkie را در Urbane قرار داده که با استفاده از آن چند کاربر به طور همزمان می توانند با یکدیگر صحبت کنند. شما همچنین این امکان را خواهید داشت تا با استفاده از ویژگی Speed-Dial، تنها با فشار یک دکمه، تماس را با مخاطب خود برقرار سازید.

ال جی برای Urbane یک باتری ۷۰۰ میلی آمپر در ساعتی را در نظر گرفته است؛ این باتری ۱.۷ برابر بزرگتر از آن چیزی است که ال جی برای G Watch R مورد استفاده قرار داده بود.

ساعت هوشمند ال جی LG Urbane smartwatch

Urbane همچنین به تکنولوژی NFC مجهز است و کاربران می توانند از آن به عنوان کیف پولی هوشمند جهت انجام پرداخت های خود استفاده نمایند. ژیروسکپ، قطب نما، سنسور های تشخیص ضربان قلب و فشار هوا، GPS و شتاب سنج از جمله دیگر ویژگی های هستند که LG برای این دستگاه در نظر گرفته است.

Urbane در کناره خود از سه دکمه بهره می برد. دکمه بالایی با دسترسی سریع به تنظیمات مورد استفاده قرار می گیرد. دکمه پایینی نقش «بازگشت به عقب» را دارد و دکمه وسط نیز به شما کمک می کند در تا در میان حالت ها مختلف ساعت، جا به جا شوید.

به نظر شما LG با روی آوردن به سمت سیستم عاملی جدید، می تواند موفقیت را برای ساعت های هوشمندش به همراه آورد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۸ اسفند ۱۳۹۳

    نمیدونم چرا شرکتای تولید کننده از سیستم عامل android wear استقبال نمیکنن. این یکمی برای برنامه نویسا و توسعه دهنده های اپلیکیشن گرون تموم میشه چون مجبورن توسعه اپلیکیشنشون رو برای چندین سیستم عامل متفاوت انجام بدن.

  • TROOL
    TROOL | ۷ اسفند ۱۳۹۳

    سرگیجه گرفتیم تو این همه شایعات

  • mohammadmj
    mohammadmj | ۷ اسفند ۱۳۹۳

    من خواهان ساعتی بدون سیستم عامل هستم ...................

    • ✯saeed✯ saye
      ✯saeed✯ saye | ۷ اسفند ۱۳۹۳

      تو با این نقطه هات دهن همرو سرویس کردی:))

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی