ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل به شما اجازه می دهد تا 50 هزار آهنگ را به رایگان در فضای ابری ذخیره کنید

گوگل امروز گامی بلند در برابر رقبایش در پخش آنلاین موزیک برداشته است. این کمپانی به تازگی اعلام کرده که به زودی، شما قادر خواهید بود تا 50 هزار آهنگ از کلکسیون شخصی موزیکتان را ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۷ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۱:۳۰

گوگل امروز گامی بلند در برابر رقبایش در پخش آنلاین موزیک برداشته است. این کمپانی به تازگی اعلام کرده که به زودی، شما قادر خواهید بود تا 50 هزار آهنگ از کلکسیون شخصی موزیکتان را آپلود و از طریق سرویس Google Play Music در فضای ابری ذخیره نمایید، آن به هم به طور کاملا رایگان. گفتنی است که تاکنون این امکان به آپلود 20 هزار آهنگ محدود بوده است.

در ادامه مطلب، با دیجیاتو همراه باشید. 

رقم جدیدی که اعلام شده، دوبرابر بیشتر از مقداری است که اپل برای آپلود آهنگ ها در آیتونز در اختیار کاربرانش قرار داده است. اپل با سرویس iTunes Match خود، اجازه آپلود 25 هزار آهنگ را به کاربرانش می دهد که البته رایگان هم نیست و برای استفاده از آن، می بایست سالیانه مبلغ 24.99 دلار را پرداخت کنید. (با پرداخت هزینه آیتونز مچ، همچنین امکان گوش دادن به رادیوی آیتونز بدون مزاحمت تبلیغات برایتان ممکن خواهد شد).

G Play Music 1

در سرویس موزیک آمازون تنها 250 آهنگ را می توانید به رایگان در فضای ابری ذخیره کنید. برای آپلودهای بیشتر نیازمند صرف هزینه هستید که البته با پرداخت آن، امکان آپلود آهنگ تا سقف 250 هزار عدد برایتان فراهم می شود. تفاوت گوگل با آمازون در اینجاست که با گوگل به صورت رایگان، تا 50 هزار آهنگ را می توانید آپلود کنید.

گوگل با افزایش این رقم در تلاش است تا فاصله اش را با اپل، آمازون و سرویس اکس باکس موزیک مایکروسافت بیشتر از همیشه کند. گفتنی است که اکس باکس موزیک اجازه آپلود دستی را به شما نمی دهد؛ بلکه با آن می توانید تنها از طریق همگام سازی، آهنگ هایی که در فروشگاه مایکروسافت خریداری کرده اید را در فضای ابری ذخیره کنید.

امکانی که گوگل برای کاربرانش فراهم کرده فوق العاده به نظر می رسد.فارغ از این که خواستار پرداخت هزینه برای گوگل پلی موزیک هستید یا خیر، این سرویس آپلود رایگان مطمئنا ارزش یک بار تجربه را خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۷ اسفند ۱۳۹۳

    کو اینترنت مفتی که فضا ی ابری رو استفاده کنیم

  • mohammadmj
    mohammadmj | ۷ اسفند ۱۳۹۳

    تو فضای ابری مایکروسافت سرآمد ..............................

  • md4956
    md4956 | ۷ اسفند ۱۳۹۳

    اگه هر آهنگی رو 10 مگ حساب کنیم، میشه 500 گیگ، که رقم خیلی زیادیه، عالی میشه .. ولی کاشکی فقط برای سرویس موزیک نبود .. بشه برای همه فایل ها ازش استفاده کرد ..

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی