ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فیبل لجندز به صورت رایگان برای ویندوز 10 و اکس باکس وان عرضه خواهد شد

استودیو لاین هد (Lionhead) شب گذشته رسما اعلام کرد Fable Legends، عنوانی که ماه گذشته در کنفرانس ویندوز 10 عرضه آن برای پی سی و سیستم عامل جدید مایکروسافت هم تائید شد، قرار است به ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۸ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

استودیو لاین هد (Lionhead) شب گذشته رسما اعلام کرد Fable Legends، عنوانی که ماه گذشته در کنفرانس ویندوز 10 عرضه آن برای پی سی و سیستم عامل جدید مایکروسافت هم تائید شد، قرار است به صورت رایگان عرضه شود.

دیوید اکلبری (David Eckleberry) کارگردان بازی این مدل تجارت جدید را در گفتگو با وبسایت کوتاکو انگلیس شرح داد و اعلام کرد که حالت گیم پلی به صورت بازی های MOBA (عمدتا League of Legends) خواهد بود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا توضیحات بیشتری بخوانیم.

همانند بسیاری از بازی های سبک MOBA، در فیبل لجندز هم تعداد زیادی قهرمان با قدرت های خاص در اختیار شما قرار می گیرند. اما سیستم انتخاب هیروها به جای اینکه شبیه Dota 2 باشد، شباهت بالایی به League of Legends دارد.

به این صورت که هر هفته (یا هر بازه زمانی دیگری که لاین هد در نظر داشته باشد) 4 هیرو باز می شوند و باقی کاراکترها به صورت پولی در اختیار بازیکن قرار می گیرند. پس از اتمام زمان مورد نظر، 4 هیرو دیگر رایگان شده و قبلی ها قیمت گذاری می شوند اما هر چقدر که تجربه و وسایل با دیگر کاراکترها به دست آورده اید سر جای شان باقی می ماند تا زمانی که دوباره بتوانید با آن ها بازی کنید.

اکلبری می گوید: "ما ریسک بسیاری را متحمل می شویم. من و متعاقبا مایکروسافت این ریسک را قبول کرده ایم اما برای شما به عنوان بازیکن، هیچ ریسکی وجود ندارد."

در زمان عرضه، فیبل لجندز چندین مرحله خواهد داشت که با آپدیت های پشت هم کامل و کامل تر می شود. لاین هد می گوید این عنوان از سیستم درآمدزایی سنتی دیگر عناوین Free-to-Play استفاده نمی کند.

شما می توانید علاوه بر اینکه پول واقعی بپردازید و هیروها را آزاد کنید، از پولی که درون بازی به دست می آورید هم خرج کنید. پول درون بازی به اندازه ای خواهد بود که هر از چند گاهی بتوانید یک هیرو را خریداری کنید. شخصیت بد باز نیز با این مبالغ می تواند جانورهای جدید تحت اختیار بگیرد یا تله بخرد.

بازی به این صورت خواهد بود که 4 بازیکن اصلی، در برابر یک نفر (4vs1) به رقابت می پردازند. همانند Evolve، شخصی که با 4 بازیکن دیگر درگیر می شود، موجودات کوچکی دارد و با استفاده از آن ها کار تیم مقابل را سخت تر می کند.

هنوز تاریخ عرضه ای برای بازی در نظر گرفته نشده اما پاییز 2015 به نظر منطقی می آید. آخرین ساخته استودیو لاین هد به صورت مشترک برای پی سی و اکس باکس وان عرضه خواهد شد. کاربران هر دو پلتفرم می توانند با یکدیگر بازی کرده و تعامل برقرار کنند.

چقدر در مورد فیبل لجندز شگفت زده هستید؟ آیا فکر نمی کنید که رایگان کردن این عنوان به منزله ضعف بازی است و مایکروسافت آن را در حد یک بازی بزرگ نمی بیند؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۸ اسفند ۱۳۹۳

    نه جالب نیس

  • Mohammad Armin
    Mohammad Armin | ۸ اسفند ۱۳۹۳

    از رو league of legends ایسکی رفته :))

  • AmirMasood
    AmirMasood | ۸ اسفند ۱۳۹۳

    هرکی مثله من اینو فابل میخوند لایک کنه :|

    • مرتضی توسلی
      مرتضی توسلی | ۸ اسفند ۱۳۹۳

      عالی
      ممنون بابت خبر

مطالب پیشنهادی