ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویری از دو محصول سونی که در MWC معرفی خواهند شد

هر لحظه که به شروع کنگره جهانی موبایل نزدیک تر می شویم بازار شایعات داغ تر و داغ تر می شوند. چند روز پیش لحظاتی کوتاه تصاویری به اشتباه از طریق یکی از اپلیکیشن های سونی ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۸ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۵:۲۷

هر لحظه که به شروع کنگره جهانی موبایل نزدیک تر می شویم بازار شایعات داغ تر و داغ تر می شوند. چند روز پیش لحظاتی کوتاه تصاویری به اشتباه از طریق یکی از اپلیکیشن های سونی نمایش داده شدند و البته اکثر منابع حدس زدند که این عکس ها متعلق به تبلت اکسپریا Z4 که غول تکنولوژی ژاپنی قصد دارد آن را در بارسلون رونمایی کند هستند.

در همین راستا دیروز هم خود سونی با انتشار توییتی به همراه یک عکس در اینترنت به این شایعات دامن زد و هوادارانش را به آمدن یک تبلت تازه و خوش ساخت امیدوار نمود.

اکنون نیز شاهد انتشار عکس هایی تازه ی دیگری هستیم که شایعات پیشین در مورد ارائه ی یک تبلت و البته یک اسمارت فون تازه از جانب کمپانی مورد بحث را تقویت می نمایند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

همانطوری که اشاره شد امروز نویسندگان وبلاگ "اکسپریا بلاگ" دو  تصویر ارائه نموده اند، که یکی از آنها را منتسب به تبلت اکسپریا Z4 دانسته و عکس دیگر نیز گفته می شود متعلق به موبایلی است که پیش تر صحبت معرفی اش در MWC مطرح گشته بود. البته ناگفته نماند که سایت مذکور در نوشته های خودش تائید کرده این تصویر متعلق به تلفن هوشمند M4 Aqua است.

Xperia-Z4-Tablet1-640x480

تا کنون و طبق اطلاعات به بیرون درز پیدا کرده گمان می رود تبلت Z4 دارای بدنه ای فوق باریک خواهد بود و از نمایشگری با رزلوشن 2K به همراه سریع ترین چیپست کنونی بازار یعنی اسنپدراگون ۸۱۰ بهره می برد. در مورد سایر مشخصه های آن نیز صحبت از ۴ گیگابایت حافظه ی رم به همراه ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی قابل افزایش به میان آمده.

Aqua M4 نیز دارای نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزلوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل، ۲ گیگابایت حافظه ی رم، دروبین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی، ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی و چیپست اسنپدراگون ۶۱۰ خواهد بود.

نکته قابل توجه اینکه هر دو محصول موجود در تصاویر منتشر شده توسط اکسپریا بلاگ از اندروید آب نبات چوبی بهره می برند.  همانطوری که پیش تر نیز در خبرها آمده بود ظاهراً سونی قصدی برای معرفی کردن یک تلفن هوشمند پرچمدار جدید در کنگره جهانی موبایل ندارد و فقط به معرفی تبلت تازه اش و همینطور یک موبایل میان رده اکتفا خواهد نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۸ اسفند ۱۳۹۳

    طراحی بدون تغییر

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی