ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ: ماجراجویی آلتو

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۸ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۲:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Imps in Tokyo

screen520x924

در فرهنگ لغت، Imp به معنی افراد شرور یا به اصطلاح خودمان مردم آزاری است که اعصاب برای ملت نمی گذارند. اما این بار ایمپ ها ماموریتی دارند که در آن باید فردی را نجات دهند و علیه شخصی دیگر به مبارزه بپردازند. در دنیای ژاپنی ها همه چیز خاص و عجیب است. مهم نیست تولید کننده آن خودشان باشند یا تنها در آن دنیا روایت شود. در Imps in Tokyo هم چیزهایی عجیبی می بینید که چشمان تان به دیدن شان عادت چندانی ندارد.

Imps in Tokyo

Imps in Tokyo

سازنده: We Are Vigilantes قیمت: 1.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 98.5 مگابایت زبان:

Alto’s Adventure

screen640x640 (1)

می گویند پس از Monumet Valley، ماجراجویی آلتو اولین عنوانی است که از لحاظ زیبایی می تواند رقابت کند. سبک گرافیکی، خطوط و زاویه ها و به طور کل سبک گرافیکی را می توان تلفیقی از Journey و Monument Valley دانست. رشته کوه های آلپ بهش اسکیت بازها و اسنوبورد سوارهاست و آلتو همراه با دوست اش ریسک می پذیرند و در این اقلیم پر خطر به ورزش می پردازند.

Alto's Adventure

Alto's Adventure

سازنده: Snowman قیمت: 1.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 64.9 مگابایت زبان:

Swap Heroes 2

Untitled

گیمرهای قدیمی با سبک نقش آفرینی های نوبتی آشنایی بسیاری دارند. برای مثال سری فاینال فانتزی روی کنسول های نینتندو یکی از نوستالژیک ترین بازی هایی است که هر گیمری می تواند به یاد داشته باشد. پایه های Swap Heroes 2 مشابه عناوین قدیمی است. نقش آفرینی های نوبتی نیاز به مهارت بالایی در تشخیص حرکات دارد. هر بار، شما می توانید یک حرکت در طول بازی انجام دهید، بنابراین باید دقت کنید که ضربات شما چه عواقبی به دنبال خواهد داشت.

Swap Heroes 2

Swap Heroes 2

سازنده: Christopher Savory قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 72.2 مگابایت زبان:

I, Gladiator

I_Gladiator_Game

یک گلادیاتور باشید و با تمام انرژی بازوان تان ضربه بزنید. شاید گرافیک بازی در نگاه اول شما را به یاد سری بازی Borderlands بیندازد اما I, Gladiator یک بازی کاملا متفاوت است که سبک گرافیکی مشابهی دارد. اگر بخواهید نمونه مشابهی برای این بازی مثال بزنیم، می توان Infinity Blade یا دیگر بازی های مبارزه ای مثل Injustice را نام برد. برای نصب این بازی نیاز به 3 گیگابایت فضا روی تلفن همراه خود دارید، یک گیگابایت از استور دانلود خواهد شد و حجم نهایی هم 2 گیگابایت خواهد بود که باقی به صورت دیتا دانلود می شود.

I, Gladiator

I, Gladiator

سازنده: Next Dimension Game Adventures Limited قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: ویندوزفون حجم: 1002 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • Banksy
    Banksy | ۸ اسفند ۱۳۹۳

    مرسی اندروید

  • TROOL
    TROOL | ۸ اسفند ۱۳۹۳

    جالب نبودن

  • متین هستم(یه بنده خدای سابق)
    متین هستم(یه بنده خدای سابق) | ۸ اسفند ۱۳۹۳

    راستی نمایشگاه بارسلون وسط کوه هم باشم به دیجیاتو یی ها میپیوندم انشالله فعلا سرم گرم درس هست

  • mohammad
    mohammad | ۸ اسفند ۱۳۹۳

    بهتر نیس که بازیهای رایگان رو بیشتر بازیهای پولی بزارین؟ ممنون

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی