ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

«آنباکس تراپی» جزئیات بیشتری از گلکسی S6 را فاش کرد [تماشا کنید]

تقریباً یک روز دیگر باقی مانده تا سامسونگ به صورت کامل جزئیات پرچمداران بعدیش یعنی گلکسی S6 و S6 اج را برای عموم شرح دهد و به همه ی شایعات پیرامون این دو محصول برای ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۹ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۲:۰۰

تقریباً یک روز دیگر باقی مانده تا سامسونگ به صورت کامل جزئیات پرچمداران بعدیش یعنی گلکسی S6 و S6 اج را برای عموم شرح دهد و به همه ی شایعات پیرامون این دو محصول برای همیشه خاتمه بخشد. اما در همین یک روز باقی مانده نیز منابع مختلف دست از حدس و گمانه زنی در مورد آنها بر نمی دارند و سعی می کنند اطلاعات بیشتری در موردشان کسب کرده و با مخاطبان خود در میان بگذارند.

در همین راستا کانال یوتوب «آنباکس تراپی» و مجری معروف آن، تصاویری با رزلوشن بالا از دو کهکشانی بعدی کره ای ها به همراه جزئیات بیشتری از مشخصات فنی شان را طی ویدئویی افشا کرده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

تا به امروز مرتباً گفته شده که هر دو نسخه ی گلکسی S6 دارای مشخصات فنی یکسانی هستند و تنها تفاوتشان در نمایشگر آنها خلاصه می شود اما لو، از «آنباکس تراپی»، می گوید یک تفاوت دیگر هم وجود دارد و آن نیز مرتبط می شود به باتری این دو. ظاهراً نسخه ی اج ظرفیت باتریش ۵۰ میلی آمپر بیشتر از نسخه ی استاندارد خواهد بود.

وی در ادامه می افزاید هر دو اسمارت فون مورد بحث نمایشگرهایی ۵.۱ اینچی با رزلوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسلی خواهند داشت و به پردازنده هایی هشت هسته ای به همراه سه گیگابایت رم تجهیز گشته اند.

دوربین تعبیه شده در پشت S6 و S6 اج دارای گشودگی دهانه لنز f/1.9 بوده و این بدان معناست که هر دوی آنها می توانند در نور کم تصاویری مطلوب را به ثبت رسانند. لو می افزاید پانل های شیشه ای که در پشت و جلوی تلفن و بر روی قاب فلزی پرس شده اند از جنس گوریلا گلس ۴ بوده و سبب می گردند که احساس نمایید با محصولی ساخته شده از مواد اولیه با کیفیت طرف هستید. البته احساس مذکور به قیمت عدم امکان تعویض باتری و بهره گیری از کارت های حافظه همراه شده است.

آنباکس تراپی بر این باور است که S6 همانند S5 در برابر آب مقاوم نخواهد بود و البته نکته ی مهم و قابل توجه دیگر تغییر کامل عملکرد اسکنر اثر انگشتبوده که ذکر گشته در شناسایی انگشتان بسیار دقیق تر شده و حالا حتی دقتی شبیه به تاچ آی دی اپل دارد.

هر چند هیچ یک از موارد مطرح شده در ویدئوی مورد بحث را نمی توان به قطع رد و یا تائید کرد ولی مسلماً و همانطور که در ابتدای این مطلب نیز گفتیم فردا به یقین کلیه ی این شایعات توسط خود سامسونگ خاتمه خواهند یافت و معمای کهکشانی های بعدی این شرکت حل می گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (39 مورد)
  • Armin
    Armin | ۹ اسفند ۱۳۹۳

    چه زشت دوربین ایفون بیرونه به به چ جذاب دوربین سامسونگ بیرونه
    وای پشتش چقد شبیه ایفون نیس چ خلاقیتی
    وای ایفون مموری نداره
    وای ایفون قیمتش زیاده
    وای سامسونگ حسگر خوب گذاشته
    نمیخواینم قبول کنید ک هیچی ولش من ترجیح میدم
    تیم کوک ی چیزی تو پاچم کنه تا کره ای ها

  • iSafdari
    iSafdari | ۹ اسفند ۱۳۹۳

    اینم کپی دیکه از سامی تو هندسفری

  • iSafdari
    iSafdari | ۹ اسفند ۱۳۹۳

    مرسی از کپی های متعدد از سامی .

  • mehrdad
    mehrdad | ۹ اسفند ۱۳۹۳

    والا گشادی دهانه ی دوربین گوشیه من 2.4 هست ولی تو شب مضخرف عکس میگیره چه برسه به 1.9!!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی