ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دانلود کنید: شماره اول ماهنامه الکترونیکی دیجیاتو

دیجیاتو این روزها در حالی ۱۰ ماهگی خود را پشت سر می گذارد که به لطف شما توانسته مرز ۴ میلیون بازدید ماهیانه را پشت سر گذارد. در طول این ۱۰ ماه، بیش از ۵ ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۹ اسفند ۱۳۹۳ | ۲۱:۱۳

دیجیاتو این روزها در حالی ۱۰ ماهگی خود را پشت سر می گذارد که به لطف شما توانسته مرز ۴ میلیون بازدید ماهیانه را پشت سر گذارد.

در طول این ۱۰ ماه، بیش از ۵ هزار و چهارصد مطلب در سایت منتشر شده که هر یک از آنها برای ما درسی را به همراه داشته است. بازخوردهای شما در طول این مدت، کمکمان کرد تا روز به روز بهتر شویم و رسانه ای را به وجود آوریم که همگی به فعالیت در آن افتخار می کنیم.

دیجیاتو این روز ها با نگرش متفاوتی که نسبت به دنیای تکنولوژی داشته، توانسته تا نگاه های بسیاری را به خود معطوف کند. نگاه هایی که البته بیش از هر چیز، مدیون خانواده گرم کاربران سایت است.

امروز خوشحالیم که تولد ماهنامه دیجیاتو را با شما جشن بگیریم. ماهنامه الکترونیکی دیجیاتو از این پس چکیده ای از بهترین مطالب سایت را با خود به همراه خواهد داشت و سعی می کند به رایگان، آنچه که ساعت ها برایش زمان گذاشته شده را، در اختیار علاقه مندان قرار دهد.

ما در دیجیاتو معتقدیم که با بالا بردن سطح علمی هموطنان خود، می توانیم نقشی هر چند کوچک را در پیشرفت ایران ایفا کنیم. فراموش نکنید که سفیران این ماجرا شما هستید. پس امیدواریم که با به اشتراک گذاری این ماهنامه، کمک کنید تا افراد هرچه بیشتری از مطالب آن بهره مند شوند.

مثل همیشه چشم انتظار بازخورد های گرم شما هستیم.

digi-mag

دانلود رایگان شماره اول ماهنامه الکترونیکی دیجیاتو (با حجم ۱۷ مگابایت)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (42 مورد)
  • داش مهدی
    داش مهدی | ۴ خرداد ۱۳۹۴

    مطالب عالی بود

  • TROOL
    TROOL | ۱۰ اسفند ۱۳۹۳

    کامنتای منم توش هست عالی بود مثه همیشه مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی