ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

با Textgram، عکس نوشته های زیبا بسازید

اگر به خاطر داشته باشید، چندی پیش در مورد استقبال خوب از فتوکامنت یا همان عکس نوشته ها در فضای مجازی صحبت کردیم و در همین زمینه، به معرفی اپ ایرانی رونویس، عشق نویس پرداختیم. Textgram نمونه دیگری ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۹ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۰

اگر به خاطر داشته باشید، چندی پیش در مورد استقبال خوب از فتوکامنت یا همان عکس نوشته ها در فضای مجازی صحبت کردیم و در همین زمینه، به معرفی اپ ایرانی رونویس، عشق نویس پرداختیم.

Textgram نمونه دیگری از این اپلیکیشن هاست که با پشتیبانی از زبان های فارسی و انگلیسی، امکان ساخت عکس نوشته هایی بسیار زیبا را برایتان فراهم کرده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

با ورود به تکستگرام، اولین کار تایپ متنی به حساب می آید که در ذهن شماست. در این قسمت به غیر از متن، تعداد فراوانی از شکلک ها را هم می توان به نوشته اضافه نمود. پس از این کار، به منوی ویرایش اپلیکیشن راهنمایی می شوید و از اینجا قادرید با دسترسی به ابزارهای مختلف، مناسب ترین فونت و کادر را برای عکس نوشته انتخاب کنید. امکانات ویرایش متن در تکستگرام فوق العاده اند.

Textgram 2

می توانید متن را بزرگ و کوچک کنید، آن را در جهات مختلف بچرخانید و یا کادر را به صورت افقی یا عمودی در نظر بگیرید؛ تمام این کارها هم به سادگی و با اشاره انگشتان قابل انجامند. از دیگر امکاناتی که فقط برای ویرایش متن در نظر گرفته شده می توان به راست یا چپ چین کردن حروف، تنظیم شفافیت، برجسته سازی، تغییر فونت، رنگ، اندازه و فاصله کلمات اشاره کرد.

اما برای بک گراند کار، به غیر از امکان انتخاب از میان تصاویر گالری، تعداد قابل توجهی از تصاویر زیبا را در این اپ خواهید یافت. اگر هم هیچ کدام را نپسندیدید، با اشاره روی Get More می توانید گزینه های بهتری را از میان آرشیو بزرگ تکستگرام جستجو و دانلود کنید. انواع فریم، استیکر و فیلتر از دیگر مواردی هستند که با آنها، می توان جلوه زیباتری به عکس نوشته ها بخشید.

پس از ساخت عکس نوشته دلخواه، نوبت به اشتراک گذاری می رسد. تصاویر ساخته شده توسط تکستگرام را می توانید مستقیما از درون اپ در اینستاگرام، فیسبوک و سایر شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

راز موفقیت تکستگرام در سهولت استفاده و ابزارهای ویرایشی کامل آن است. از این رو اگر به ساخت عکس نوشته های زیبا و تأثیرگذار علاقه مندید، دانلود تکستگرام را به شما توصیه می کنیم.

Textgram

Textgram

سازنده: Codeadore قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 14 / 11.2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • online-architect.ir
    online-architect.ir | ۲۳ فروردین ۱۳۹۵

    مرسی از وب خوبتون

    ماشاا پیشرفت قابل توجی داشتید


    همیشه پیروز باشید

  • anis
    anis | ۴ دی ۱۳۹۴

    دوستان میشه راهنماییم کنین من نمیتونم این برنامه رو باز کنم هر چند ایمیلمو رمزش میدم ولی باز نمیشه ؟؟؟

  • TROOL
    TROOL | ۱۰ اسفند ۱۳۹۳

    جالبه

  • سجاد
    سجاد | ۹ اسفند ۱۳۹۳

    این برنامه هم کار بنده س. دوست داشتین مرام بزارین نصب کنید. رایگان هم هست
    یه مدل خاص و متفاوت از عکس نوشته هست

    http://cafebazaar.ir/app/com.voilet.sargarmineveshte/

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی