ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تیم کوک: اپل واچ جای سوئیچ خودرو ها را خواهد گرفت

طبق ارزیابی های صورت گرفته، کوپرتینویی ها محصول بزرگ بعدی شان یعنی اپل واچ را رسما در مراسمی که قرار است روز 9 مارس (18 اسفند ماه) برگزار گردد، رونمایی خواهند کرد. این غول فناوری محصول ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۹ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

طبق ارزیابی های صورت گرفته، کوپرتینویی ها محصول بزرگ بعدی شان یعنی اپل واچ را رسما در مراسمی که قرار است روز 9 مارس (18 اسفند ماه) برگزار گردد، رونمایی خواهند کرد.

این غول فناوری محصول یاد شده را در پاییز گذشته معرفی کرد و در این مدت خود را برای عرضه انبوه اپل واچ در اواسط فروردین ماه 1394 آماده کرد و حتی 6 میلیون عدد از آن را به تأمین کنندگان خود سفارش داد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

هم اکنون اطلاعاتی کلی در مورد امکانات این محصول در اختیار داریم: این ساعت هوشمند در قالب سه مدل مختلف ارائه خواهد گردید و قابلیت برقراری تماس های تلفنی و ارسال پیام را هم دارد و علاوه بر امکان ذخیره سازی موسیقی، می تواند با Apple Pay هم کار کند.

با این همه، در اختیار داشتن این کلیات به معنای آن نخواهد بود که مشتریان اپل منتظر شنیدن جزئیات بیشتر در رابطه با آن نیستند.

روز جمعه گذشته، سایت تلگراف گزارشی را در مورد بازدید تیم کوک از شعبه لندن فروشگاه اپل منتشر کرد؛ جایی که در آن، او از مزایای اپل واچ سخن گفت و با برترین محصول این شرکت یعنی آیفون مقایسه اش کرد.

کوک در جریان بازدیدش گفت:

«معتقدم که مردم پس از خرید اپل واچ همه جور کابردی را برای آن پیدا خواهند کرد و درست مانند آیفون از مزایایش بهره مند خواهند شد.»

وی در ادامه گفت: «این ساعت درست مانند آیفون خواهد بود و کاربران همانطور که آیفون را دوست داشتند و بنابر دلیلی خاص (مثلا وبگردی) خریداری اش کردند، از این گجت نیز استقبال می کنند. کاربران آیفون به تدریج متوجه شدند که بنابر بسیاری دلایل دیگر، اسمارت فون خود را دوست دارند و در مورد این ساعت نیز همینگونه خواهد بود.»

کوک در گفته هایش حتی پیش بینی کرد که روزی این ساعت هوشمند جای سوئیچ ماشین را هم بگیرد و شاید به عنوان جاکلیدی هایی استفاده شود که هم اکنون همراه با اتومبیل های جدید در اختیار خریداران قرار می گیرند.

The Telegraph اشاره کرده که چنین امری مطمنا باعث داغ تر شدن هر چه بیشتر شایعات در مورد ورود اپل به صنعت خودرو خواهد شد.

گفته می شود که این شرکت هم اکنون روی پروژه ای فوق محرمانه به نام Titan کار می کند و قرار است که در نتیجه آن، حداکثر ظرف 5 سال آینده، شاهد رونمایی از یک خودروی برقی از سوی اپل باشیم.

سلامت و تناسب اندام هم از جمله بخش های کلیدی تمرکز این ساعت هوشمند خواهند بود. اپل واچ علاوه بر آنکه طیف گسترده ای از اپلیکیشن های سلامتی را در خود دارد می تواند ضربان قلب تان را نیز پایش کند و شما را برای رفتن به سر کار از خواب بیدار کند.

باتری این اسمارت واچ یک روز کامل دوام خواهد آورد و به لطف آنچه تلگراف «تکنولوژی ویژه مغناطیسی» خوانده اش، شارژ آن همچون آیفون زمانبر نخواهد بود.

این گجت کاملا با محصولات قبلی اپل فرق خواهد داشت چراکه نخستین باری است که شرکت مورد بحث در نظر دارد کالایی را عرضه نماید که کاربران پیش از خرید، باید تستش کنند.

تیم کوک همچنین در جریان بازدید خود از Angela Ahrendts هم که سال گذشته سمت مدیر عاملی بِربِری را در اختیار داشت و حالا بر صندلی ریاست فروشگاه های آنلاین و خرده فروشی های اپل تکیه زده، تقدیر به عمل آورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۱۰ اسفند ۱۳۹۳

    نه فکر نکنم

  • Sohfalp560
    Sohfalp560 | ۹ اسفند ۱۳۹۳

    خب همین رو تو اندرویدویر راحتتر میشه انجامش داد ولی باز هم اینو بگم که جوری صحبت میکنه که انگار تازه ساعت هوشمند تولید شده درحالیکه چندسالی هستش که سونی اسمارت‌واچ تولید شده و به خیلی از اینها هم رسیدن!!!ک وقتی به بازار بیاد امکانات جدید براش پیدا میشه! ولی واقعا چیز خوبیه به عنوان سوییچ ولی تا وقتی توسان با اثر انگشت باز میشه دلیلی وجود نداره احساس ناامنی کنم...

    الکی مثلا من توسان دارم و پرشیا رو فروختم..... (:

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی