ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساعت سازان سوئیسی محصولات جدید خود را به رخ اهالی تکنولوژی کشیدند

زمانی که رسانه ها خبر دادند صنعت ساعت سازی سوئیس با توجه به هجوم ساعت های هوشمند به بازار، مورد تهدید قرار گرفته است، سازندگان سوئیسی این محصولات، به رسانه ها خندیدند. اما شاید حال ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۹ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۵:۰۰

زمانی که رسانه ها خبر دادند صنعت ساعت سازی سوئیس با توجه به هجوم ساعت های هوشمند به بازار، مورد تهدید قرار گرفته است، سازندگان سوئیسی این محصولات، به رسانه ها خندیدند. اما شاید حال بتوانیم دلیل اعتماد به نفس و خنده شان را بهتر درک کنیم.

شب گذشته، چند ساعت ساز سوئیسی با همکاری هم، محصولاتی را به نمایش گذاشتند که به نظر می رسد تلفیقی از ریشه های سنتی این صنعت در کنار تکنولوژی هستند. در این مراسم که در سان فرانسیسکو برگزار شد، چند ساعت ساز سوئیسی با نام های Mondaine، Frederique Constant و Alpine سه ساعت هوشمند جدید را با ظاهری زیبا و کلاسیک به نمایش گذاشتند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

دو ساعت هوشمند با همکاری دو شرکت Frederique Constant و Alpine به تولید رسیده اند و ظاهر آنها در میان ساعت های سنتی دسته بندی می گردد، هرچند که قابلیت های بسیاری دارند. یکی از این ساعت ها با بدنه ای از جنس طلا و بندی چرمی (قهوه ای رنگ) در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت و دیگری نیز از جنس تمام استیل است که البته از الماس نیز بر روی نمایشگر آن نیز بهره گرفته شده.

اما شرکت Mondaine هم محصولی به نام Helvetica را به نمایش گذاشت که از بدنه ای با استیل مات، و صفحه ی داخلی سفید رنگ و البته بند چرمی مشکلی بهره می برد.

هر سه محصول طراحی زیبایی داشته و البته دارای قابلیت های مشابهی نیز هستند. این ساعت های هوشمند، قادرند تا حرکت های شما را اندازه گرفته، قدم ها را بشمارند و کالری های سوخته شده را هم محاسبه نموده و در نهایت نیز الگوی خواب کاربر را اندازه گیری کنند. آنطور که سازندگان ادعا دارند، محصولات یاد شده دارای نوعی از باتری های قابل تعویض هستند که تا دو سال دوام خواهد داشت. از این جهت،‌ ساعت های مورد بحث برتری کاملی نسبت به سایر اسمارت واچ های فعلی بازار دارند.

طبق گزارش بلومبرگ، ساعت های دیگری نیز از این تولیدکنندگان در راه است که شامل ۱۰ محصول برای آقایان و خانم ها می شود. مدل طلایی از Frederique Constant قیمتی برابر با ۱۲۹۵ دلار خواهد داشت و برای دو ساعت دیگر، به شکل رسمی هیچ قیمتی عنوان نشده است. اما بلومبرگ در گزارش خود می نویسد قیمت دو ساعت دیگر ۹۹۵ و ۲۵۰ دلار خواهد بود.

Mondaine_Helvetica.0Mondaine.0 -1x-1__1_.0 -1x-1__3_.0-1x-1__2_.0 -1x-1.0

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • taktaz_bidar
    taktaz_bidar | ۱۰ اسفند ۱۳۹۳

    مگه هنوز هم کسی از ساعت های مچی استفاده میکنه!!!؟؟؟

  • Ghazanfar Didindipour
    Ghazanfar Didindipour | ۱۰ اسفند ۱۳۹۳

    البته از الماس "نیز" بر روی نمایشگر آن "نیز" بهره گرفته شده.

    اما شرکت Mondaine هم محصولی به نام Helvetica را به نمایش گذاشت که از بدنه ای با استیل مات، و صفحه ی داخلی سفید رنگ و البته بند چرمی "مشکلی" بهره می برد.


    یادآوری: بازخوانی مقالات قبل از انتشار ;)

  • حامد
    حامد | ۹ اسفند ۱۳۹۳

    یه مصاحبه بی بی سی فارسی داشت در مورد ساعت های هوشمند یکی بود جواب قشنگی داد و گفت : بزار اونهایی که از ساعت هوشمند خوششون نمیاد با ساعت عقربه دار خودشون حال کنند ما هم چند ساله دیگه به خاطر اینکه جزء اولین استفاده کننده های ساعت های هوشمند بودیم به خودمون می بالیم و اونموقع باید دید قیافه اون ها رو :)

  • MOHAMMAD
    MOHAMMAD | ۹ اسفند ۱۳۹۳

    آقا یه نکته خیلی ظریفی تو این عکس آخریه هست.آندروید رو آیفون :-| ...

  • Sohfalp560
    Sohfalp560 | ۹ اسفند ۱۳۹۳

    تقریبا توی تکنولوژی دوره ابزارهای مکانیکی تموم شده، همه‌چیز الکترونیکی شدن!!! حتی الان که پشت میز نشستم ی ساعت رادیویی قدیمی بالا سرم هست که فکر کنم برای چهل پنجاه سال قبل باشه، ساعت اچ‌تی‌سی سنس قدیمی رو یادتون میاد همون شکلی!!!ولی هنوز هم ساعتهای مکانیکی جایگاهشون عوض نشده و حتی اپل واچ و هیچ ساعت هوشمندی جلوشون رو نمیگیره، حالا که ی سری قابلیتهایی اینجوری بهشون اضافه شده که چ بهتر!!!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی