ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساعت های هوشمند «هایر» برای بزرگسالان، کودکان و حیوانات معرفی شدند

کمپانی «هایر» که معمولا آن را با تولید وسایل برقی خانگی می شناسیم هم به تولید گجت های پوشیدنی روی آورده است؛ هرچند که این اولین بار نیست که شرکتی با سابقه تولید لوازم خانگی، در ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۵:۱۵

کمپانی «هایر» که معمولا آن را با تولید وسایل برقی خانگی می شناسیم هم به تولید گجت های پوشیدنی روی آورده است؛ هرچند که این اولین بار نیست که شرکتی با سابقه تولید لوازم خانگی، در حوزه تکنولوژی شروع به کار می نماید. کمپانی مورد بحث به جز افراد عادی، پوشیدنی هایی برای کودکان و حتی حیوانات خانگی نیز تهیه کرده است.

گویا هدف از تولید پوشیدنی ها برای کودکان این است که والدین بتوانند مکان دقیق فرزندان را همواره در اختیار داشته باشند؛ هر سه محصول معرفی شده تقریبا دارای قابلیت هایی مشابه هستند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا با هم به بررسی قابلیت های این سه ساعت هوشمند بپردازیم.

ساعت هوشمند Haier برای کودکان از نمایشگری ۰.۹۶ اینچی استفاده می کند که در آن از فناوری OLED استفاده شده و قادر است تا برای مدت ۲ روز با یک بار شارژ کار کند. ساعت مذکور همچنین تا حدی در برابر مایعات مقاوم بوده و می تواند تا ۳۰ دقیقه در عمق یک متری آب، دوام آورد.

این محصول برای کودکان بوده در نتیجه از رنگ های بسیار متنوع و شادی نیز بهره می برد و همچنین دارای یک میکروفون برای برقراری تماس های صوتی نیز هست. از سوی دیگر یک دکمه قرمز رنگ با کاربرد SOS، برای مواقع ضروری بر روی این گجت طراحی شده که خطر را به ۳ شماره ی مختلف اعلام می نماید.

والدین همچنین می توانند از این محصول برای ردیابی فرزند خود بهره گیرند. این ساعت همچنین از حالتی به نام «baby monitor» یا «مراقبت از فرزند» دارد که به والدین اجازه می دهد از طریق میکروفون و توسط اتصال به تلفن هوشمند، به صدای اطراف کودک خود گوش فرا دهند.

haier-connected-watch-seniors-w600

نسخه ای که برای افراد بزرگسال ساخته شده هم تقریبا از امکانات مشابهی استفاده می نماید اما ظاهر آن کمی بهتر شده و مناسب افراد بالغ است. بند این محصول از نوع چرم و با رنگ های قرمز یا مشکی ارائه می گردد. جالب اینجاست که قابلیت baby monitor در این ساعت نیز وجود داشته اما صرفا نامش به «remote listening» یا گوش دادن از راه دور تغییر کرده است.

اما بیایید به نسخه ای که برای حیوانات خانگی ارائه شده نگاهی بیاندازیم؛ این محصول به دور گردن حیوانات بسته می شود و دکمه ی SOS تعبیه شده در آن، برای موقعی مورد استفاده قرار می گیرد که شخصی حیوان را پیدا کرده و قصد خبر کردن صاحبش را داشته باشد.

haier-connected-collar-pets-w600

هایر هنوز قیمت این محصولات یا تاریخ عرضه ی آنها را اعلام نکرده است.

کلیه اخبار مربوط به نمایشگاه MWC 2015 را در اینجا دنبال کنید

5

8

0

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۱۰ اسفند ۱۳۹۳

    خوشگله

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی