ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی اس 6 سامسونگ با اپلیکیشن های مایکروسافت عرضه می شود

همین چندی پیش بود که مایکروسافت و سامسونگ سرانجام به مناقشه خود بر سر حق امتیاز اندروید پایان دادند؛ اکنون و با گذشت تنها چند هفته از آن ماجرا، سامسونگ و مایکروسافت همکاری جدید و ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ | ۲۳:۴۲

همین چندی پیش بود که مایکروسافت و سامسونگ سرانجام به مناقشه خود بر سر حق امتیاز اندروید پایان دادند؛ اکنون و با گذشت تنها چند هفته از آن ماجرا، سامسونگ و مایکروسافت همکاری جدید و جالبی را آغاز کرده اند.

بر اساس اخبار منتشر شده، گلکسی اس 6 قرار است به صورت پیش فرض اپلیکیشن های مایکروسافت را بر روی خود نصب داشته باشد و خدمات آن ها را به کاربرانش عرضه نماید.

گلکسی اس 6 دارای پوشه ای مخصوص به نام مایکروسافت است که در داخل آن برنامه های Skype، OneDive و OneNote نصب شده اند. نکته جالب اینکه سامسونگ این پوشه را در صفحه Home پرچمدار جدید خود قرار داده است.

در حالی که هنوز خبری از Microsoft Office نیست، کاربران موبایل جدید سامسونگ، می توانند با خرید این محصول، از ۱۱۵ گیگابایت فضا در OneDrive بهره مند شوند.

نقشه مایکروسافت و سامسونگ برای این همکاری، هرچه که باشد قطعا به چندان به مذاق گوگل خوش نخواهد آمد. به هر حال حضور دشمن در حیاط خانه، قطعا خبر خوبی برای لری پیج و سرگی برین به شمار نمی رود.

کلیه اخبار مربوط به نمایشگاه MWC 2015 را در اینجا دنبال کنید

taxiyab

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (56 مورد)
  • Envy
    Envy | ۱۱ اسفند ۱۳۹۳

    "Welcome to Kindergarten"
    "به مهدکودک خوش امدید "

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی