ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آلکاتل IDOL 3 را معرفی کرد

آلکاتل هم به جمع شرکت هایی پیوست که پرچمداران شان را در کنفرانس جهانی موبایل 2015 معرفی کرده است. این تلفن همراه که OneTouch IDOL 3 نام دارد، در دو سایز 4.7 و 5.5 اینچی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ | ۲۰:۰۰

آلکاتل هم به جمع شرکت هایی پیوست که پرچمداران شان را در کنفرانس جهانی موبایل 2015 معرفی کرده است. این تلفن همراه که OneTouch IDOL 3 نام دارد، در دو سایز 4.7 و 5.5 اینچی عرضه خواهد شد.

نکته جالب در مورد دو دستگاه جدید آلکاتل این است که سر و ته ندارند! یعنی از هر جهتی که آن ها را نگه دارید، رابط کاربری به طور اتوماتیک می چرخد و در جهت مورد نظر شما قرار می گیرد. ظاهر کلی دستگاه هم بیانگر چنین مسئله ای هست.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اسپیکرهای جلویی این دستگاه از تکنولوژی جدید صوتی JBL بهره می برد و دوربین اصلی آن 13 مگاپیکسلی خواهد بود در حالی که دوربین جلویی برای گرفتن سلفی های سریع و کارآمد طراحی شده. زاویه کلی دوربین جلو 84 درجه است و نرم افزار Fast Face Focus به تلفن اجازه می دهد که در 0.26 ثانیه، چهره ها شناسایی شوند.

پشت نمایشگر IDOL 3، تکنولوژی Technicolor Color Enhance قرار گرفته که نوید کیفیت بالا و پردازش رنگ پیشرفته را می دهد.

نمایشگر مدل 4.7 اینچی، رزولوشن 720 پیکسلی دارد و پردازنده آن چهار هسته ای خواهد بود (چه اسنپدراگون 410 باشد و چه اسنپدراگون 610)، در حالی که برادر بزرگ تر، با رزولوشن 1080 پیکسلی و پردازنده هشت هسته ای و 64 بیتی (اسنپدراگون 615) عرضه خواهد شد.

هر دو مدل از اتصالات 4G LTE بهره می برند و با اندروید 5.0 آبنبات چوبی به بازار فرستاده می شوند. هنوز در مورد قیمت و تاریخ عرضه صحبتی به میان نیامده.

اخبار مربوط به نمایشگاه MWC 2015 را در اینجا دنبال کنید

taxiyab

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • کیا
    کیا | ۹ مرداد ۱۳۹۴

    من باهاش کار کردم دو ساعت تو نماندگیش وایسادم همه جوره امتحانش کردم خیلیییییییی خوبه همه برندها هم داشتم هیچی کم نداره پیش سامسونگ و اچ تی سی و... تو این زمان که کار کردم وایفاشو وصل کردم به گوشیم بعد باهاش بازی کردم اصلا گرما وحشت ناکی نداشت خیلی معمولی گرم شد...در کل گوشی عالی بود فقط باید دید در طول زمان از نظر شارژ دهی و هنگی چطور جواب میده چون تو یکی دو ساعت نمیشه این چیزا رو متوجه شد.

  • TROOL
    TROOL | ۱۰ اسفند ۱۳۹۳

    خوشگله

  • bahram
    bahram | ۱۰ اسفند ۱۳۹۳

    دم آلکاتل گرم.خوشگله :)

  • مصطفی م
    مصطفی م | ۱۰ اسفند ۱۳۹۳

    خوشگله! جذذذذاب!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی