ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین پوشیدنی HTC معرفی شد؛ با Grip آشنا شوید

مدت ها بود که برای اولین محصول پوشیدنی از سوی اچ تی سی به انتظار نشسته بودیم؛ حال اما به جای یک ساعت هوشمند با پلتفرم Android Wear، با یک دستبند سلامت مجهز به GPS ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۳

مدت ها بود که برای اولین محصول پوشیدنی از سوی اچ تی سی به انتظار نشسته بودیم؛ حال اما به جای یک ساعت هوشمند با پلتفرم Android Wear، با یک دستبند سلامت مجهز به GPS با نام Grip رو به رو هستیم. این محصول حاصل همکاری شرکت تایوانی با کمپانی Under Armour بوده و از سیستم ثبت اطلاعات این برند، برای ذخیره کردن فعالیت های ورزشی استفاده خواهد نمود.

گریپ از ۵ سنسور استفاده می نماید، از جمله GPS برای ثبت مسیرهایی که کاربر در آنها ورزش می کند، زمانی که این دستبند را بر روی حالت مالتی-اسپرت قرار دهید، به طور خودکار قادر است تا نوع ورزش شما را تشخیص دهد، مانند دویدن و یا دوچرخه سواری کردن.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

HTC در دستبندش سنسوری برای مانیتور کردن ضربان قلب در نظر نگرفته که البته به نظر تصمیمی خردمندانه می آید، زیرا اکثر دستبندهای سلامتی موجود در بازار در بهره گیری از این سنسور با مشکل مواجه هستند. در عوض کاربران Grip‌می توانند از طریق بلوتوث از ابزارهای جانبی که به همین منظور ارائه شده اند بهره گیرند.

Screen Shot 2015-03-01 at 7.06.27 PM

آقای Peter Chou، مدیر عامل اچ تی سی می گوید: «این گجت پوشیدنی طوری به شما کمک می کند تا در ورزش پیشرفت کنید که گویی یک تیم از مربی های حرفه ای، به شکل تمام وقت در حال آموزش شما هستند!». Grip با هر دو پلتفرم اندروید و iOS سازگاری دارد و HTC بر همین اساس امیدوار است بتواند خیل عظیم کاربران این دو سیستم عامل را جذب محصول تازه ی خودش بنماید.

دستبند سلامتی مورد بحث در دو رنگ (سبز آبی و لیمویی) و سه سایز عرضه خواهد شد و از بهار سال جاری در اختیار متقاضیانش قرار می گیرد.

Screen Shot 2015-03-01 at 7.12.51 PM

 

اخبار مربوط به نمایشگاه MWC 2015 را در اینجا دنبال کنید

taxiyab

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۴ اسفند ۱۳۹۳

    نمیدونم چرا هیچ کدوم از دستبندها و ساعت های هوشمند از ویندوزفون پشتیبانی نمیکنن...!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی